Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mayhem [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Gigantisch! Hopelijk is wel het doorlontdrama verholpen.
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        Deze dit jaar ook in de straat. En doorlonten moet wel lukken, heb er alle vertrouwen in.

        Comment


          Ben nu ook aan het twijfelen om deze box aan te schaffen. Hoe zijn de bursts uit deze box? Op de straatfilmpjes komen de klappen matig over vind ik.
          Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

          Comment


            als de burst van evo matig op je overkomt moet je denk ik je papieren gaan halen en met andere kalibers gaan werken ;)
            Youtube: Fuse & Cues

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Tom2396 Bekijk bericht
              Ben nu ook aan het twijfelen om deze box aan te schaffen. Hoe zijn de bursts uit deze box? Op de straatfilmpjes komen de klappen matig over vind ik.
              Ik zou zeggen.
              S half er één aan en word overtuigd:

              Gr
              Evolution Fireworks
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                Ik zou zeggen.
                S half er één aan en word overtuigd:

                Gr
                Evolution Fireworks
                eigelijk dog n gaaf blokkie dit heb altijd weinig van jullie gehad of gezien maar deze ziet er super gaat uit!

                Comment


                  Heb hier de 2016 versie van mee gekregen, dus die zal wel lekker droog zijn ondertussen! Wordt alleen even hannessen met de lontjes...

                  Comment


                    ik zie wel morgen welk type ik mee krijg ,zit er veel verschil in de 2016 /2017 ja n jaartje maar verder?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door mans5 Bekijk bericht
                      ik zie wel morgen welk type ik mee krijg ,zit er veel verschil in de 2016 /2017 ja n jaartje maar verder?
                      als het goed is zouden bij de 2017 de lonten van de waaier's anders zitten het makkelijker te koppelen

                      Comment


                        Deze genomen als vervanger voor de 3xHeaven (aangezien ik de Serenity al had gekocht). Ik heb wel een extra Insane gekocht om tussen cake 1 en 2 te plaatsen zodat het toch een beetje soort en met van op de 3xHeaven lijkt qua schietrichtingen.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                          als het goed is zouden bij de 2017 de lonten van de waaier's anders zitten het makkelijker te koppelen
                          Dan heb ik helaas blijkbaar nog een 2016 versie

                          Comment


                            Versie 2017 is idd makkelijk door te lonten.
                            2024 >> 25

                            Comment


                              Wat een mooie bak, makkelijk te lonten en wat een kwaliteit! Had een 2017 productie, echter geen synchrome ‘Insane’ en er zaten geen salutes in.
                              Maar afgezien daarvan was iedereen onder de indruk, pure topklasse!

                              Comment


                                Comment

                                Working...
                                X