Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Animocheck Dream / Bonfireworks ism vuurwerkcrew een liefhebbers dag / avond!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Zal wel niks worden neem ik aan? We zitten inmiddels ruim een maand verder en we horen er niets meer van.
    Het is sowieso angstig stil rondom Bonfireworks.
    Vier veilig, vier legaal!

    Comment


      #92
      Volgens mij zijn ze de laatste week elke dag wel in het nieuws. Ik denk dat ze even iets anders aan un hoofd hebben

      Comment


        #93
        Bedoel je Scheveningen of mis ik iets?

        Edit: Aha, ik begrijp het al, de opslagproblemen. Beetje langzaam van begrip vandaag
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          #94


          Ik denk dat dit bedoeld word.
          Groeten van Bram.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Rolla78 Bekijk bericht
            Ja dank je, ik had het inmiddels gevonden en gelezen.
            Vier veilig, vier legaal!

            Comment


              #96
              een meeting bij dream fireworks ben ik wel voor in hoor .
              ik heb al een meeting moeten missen .
              het lijkt hartstikke gezellig om weer wat bekende gezichten weer te zien .
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #97
                Bump een tijdje geleden is dit topic aan gemaakt, om te kijken of we zin hadden, om bij een demo te zijn van draem fireworks .
                het klinkt misschien een beetje grof, maar toch wou ik weten hoe het er voor stond .
                gaan we daar een meeting houden af niet .
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                  Bump een tijdje geleden is dit topic aan gemaakt, om te kijken of we zin hadden, om bij een demo te zijn van draem fireworks .
                  het klinkt misschien een beetje grof, maar toch wou ik weten hoe het er voor stond .
                  gaan we daar een meeting houden af niet .
                  Kijk een paar posts terug, bonfireworks heeft denk ik wel wat andere dingen aan hun hoofd.
                  Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                  Comment


                    #99
                    En toch zouden er goed aandoen om een demo te houden. Je op de markt laten zien is altijd goed. En tuurlijk hebben ze wat aan hun hoofd, maar daarbij kunnen ze toch niet alleen maar stil gaan staan. De verkopen moeten toch ook door gaan.

                    Comment

                    Working...
                    X