Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Animocheck Dream / Bonfireworks ism vuurwerkcrew een liefhebbers dag / avond!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Datum & Locatie bepaalt of ik er heen kan - interesse is er altijd.

    Comment


      #77
      intresse is er zeker, locatie maakt mij verder ook niet uit. Het moet alleen te combineren zijn met studie/werk

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
        Beste leden van vuurwerkcrew,

        Er is ons vandaag gevraagd door de eigenaar Frits Penn van Dream / Bonfireworks om een animo check te doen op het forum.

        Dream/Bonfireworks wil graag een liefhebbers avond organiseren in samenwerking met www.vuurwerkcrew.nl om al zijn producten aan jullie te tonen en te praten over de producten. Dream / Bonfireworks is er van overtuigd dat dit jaar alle producten weer net zo zijn als in alle jaren en wil dit graag aan jullie tonen.

        Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we dit met z'n allen konden realiseren en geweldig dat deze importeur het ons, de liefhebbers, dit ook gunnen.

        Let wel dit is een animo check en ik hoop dat we net zoveel aanmeldingen kunnen verwachten als bij Lesli.

        Of ik aanwezig ben hangt niet af van de kwaliteit van de huidige spullen, meer of er nieuwe producten geschoten worden.
        hopelijk kan Frits ons laten zien dat ze dit jaar weer aansluiten of andere dealers gaan overtreffen.

        Comment


          #79
          Hoeveel mensen hebben zich al aangemeld inmiddels? Dit moet toch te realiseren zijn toch, hoop dat die avond cq dag er komt..

          Comment


            #80
            Bij deze aangemeld

            Comment


              #81
              Een vuurwerk avond is altijd leuk. Maar wat wordt geschoten en waar? Vooral de combinatie is wel aardig om te weten. Om helemaal naar Duitsland te rijden voor weinig nieuws of verheffend vind ik geen goed plan.
              Vier veilig, vier legaal!

              Comment


                #82
                Mag de "concurrentie" ook aanwezig zijn bij een eventuele bonfireworksdag?

                Zo ja dan kunnen er wel weer 4 personen bij de lijst op: Rob, Marrit, Jan Willem en Johan
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #83
                  Natuurlijk is er interesse, 2 personen....

                  Comment


                    #84
                    Is hier al meer info over bekend, en een eventuele datum?
                    Ben graag aanwezig met nog iemand
                    Stoken tot we er bij neervallen!!

                    Comment


                      #85
                      Genoeg animo lijkt mij, zeker na de Lesli avond.
                      Als de datum bekend is zullen er zeker meer aanmeldingen komen.
                      Tijd voor een update?!

                      Comment


                        #86
                        Beetje rustig aan mannen! Het is nu vakantie tijd he!

                        Als er nieuwe informatie is zullen wij deze hier echt wel posten hoor!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #87
                          Het was alleen een animo check, dit leggen ze neer bij dream/bonfireworks en die gaan kijken of ze er wat mee gaan doen. Dus zodra er meer info is zijn de jongens van VWC de eerste die dat weten.
                          Relaxxxxx....
                          De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                          Comment


                            #88
                            ben er ook zeker bij

                            Comment


                              #89
                              Super leuk idee. Ik ben er bij

                              Comment


                                #90
                                Zoals wel meer mensen zeggen: Afhankelijk van wanneer en waar het is en hoe het programma eruit ziet, heb ik zeker weten interesse.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X