Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles over jouw consumentenshow!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Alles over jouw consumentenshow!

    Sommige die-hard freaks gaan wat verder dan het hele jaar door de mooiste prof spul inslaan of doorlont projecten plannen en maken. Er zijn er ook een aantal die van die ene dag in het jaar gebruik maken om hun eigen privé showtje in elkaar te bouwen en af te steken. Met consumenten en/of prof vuurwerk.

    Voor diegene, zijn jullie er inmiddels al uit? Ik ben benieuwd naar jullie planning. Dump je schema hier. Misschien doen we nog inspiratie op van elkaar.
    Laatst aangepast door Ruben; 18 January 2012, 10:47.

    #2
    Ik ga dit jaar een showtje van 20 euro in elkaar flansen. Dat doe ik elk jaar voor in de vooravond, Het is een beetje een sport geworden om een zo groot mogelijk showtje in elkaar te zetten voor die 20 euro!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      ik denk niet dat 3307 zo een show bedoeld als je zijn filmpje kijkt zal je me wel begrijpen haha:P
      spook 11

      Comment


        #4
        Ik neem aan dat je zulke showtjes ook mag posten??
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          showtje is een showtje, toch
          Youtube: Fuse & Cues

          Comment


            #6
            Hehe, showtje is een showtje. Maar ik doel inderdaad op de wat grotere showtjes die wat verder zijn uitgedacht dan een aantal cake`s doorlonten. ;)

            Comment


              #7
              zoals voorgaande jaren ga ik weer met een aantal kennissen en vrienden een show in elkaar draaien. Zoals vorig jaar zal dit weer een pyromusical worden

              We hopen het nog beter als vorig jaar te doen.
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                Ik ga dit jaar een showtje van 20 euro in elkaar flansen. Dat doe ik elk jaar voor in de vooravond, Het is een beetje een sport geworden om een zo groot mogelijk showtje in elkaar te zetten voor die 20 euro!
                hehehe leuk idee man! Ik doe meestal ook een klein showtje, rond 8 uur ofzo.. alhoewel showtje, eigenlijk gewoon beetje schieten, ik koop er niet specifiek voor. Dit jaar maar eens uitgebreider en echt opgebouwd.. is toch leuk zoiets..

                Verder rond 10 uur ook meestal een showtje. bestaand uit matten,single shots, meestal een knalcake en natuurlijk een paar goede knallers. 10 uur op de freak manier dus.

                voor 12 uur schiet ik geen show. Ik wil genieten. Gewoon Cake voor Cake, dan weer een doorlont project, Dan weer een vuurpijl enz.

                Op dat moment wil ik gewoon niet staan schieten achter elkaar en alles steeds aansteken. Dat moment moet je genieten van al het vuurwerk etc. Zo doen we het ieder jaar. Lekker alles om hun beurt schieten, af en toe wat tegelijk, en wat doorlont shit, Ben je ook lekker lang bezig met stoken !

                eind December post ik wel mn projectje voor 10 uur en in de vooravond etc.

                Laatst aangepast door ilvan; 28 July 2009, 23:32.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                  zoals voorgaande jaren ga ik weer met een aantal kennissen en vrienden een show in elkaar draaien. Zoals vorig jaar zal dit weer een pyromusical worden

                  We hopen het nog beter als vorig jaar te doen.
                  Jack, vind je het erg als ik niet bij je kom kijken?
                  Ik kom het een dag later wel op video bekijken onder het genot van een oliebol.
                  De show van 2008-2009 was al steengoed, dus als het nog beter kan, toppie.

                  Comment


                    #10
                    2 jaar terug lag de nadruk op variatie. Vorig jaar had ik 2 shows in de planning, 1 show met enkel pijlen (wat is mislukt) en 1 show met als thema 'Goud'. En daarnaast had ik ook mijn geld gezet op het experimenteren met modificeren en doorlonten van consumenten cake`s (om uiteindelijk te kunnen toepassen in de shows). Dit jaar richt ik mij op de finale en is de invulling van de show zelf ondergeschikt. Ik heb maar een beperkt budget dus ik moet nou eenmaal keuzes maken.

                    Opening:
                    1. 5 Mines op rij, verspreid over 5 meter met een interval van 1 seconden
                    2. 5 Fluit barrage op rij, verspreid over 5 meter met een interval van 1 seconden


                    Show:
                    1. Gekleurde tails, bonte effecten - Peony`s, Falling Leaves, ..... - 3 minuten


                    Bonte Finale:
                    1. 10 x 13shots potten SalonRoger, verschillende bonte effecten / 100 x romeinse kaarsen in Fanshape / 500shots fluitblok / .....
                    2. 77 sierpijlen (35gram en 45gram) tegelijk de lucht in / ? x fluit pijlen


                    Gouden Finale:
                    1. 10 x 13shots potten SalonRoger, enkel gouden effecten / 10 x crackling candles in Fanshape / 2 x 1,2inch Candle - Brocade Crown - in Vshape / 3 x 1,2inch Candle - Crackling Crossette in Wshape / ..... -


                    Salute Finale:
                    1. 10 x Nitrate cake



                    Er zijn eigenlijk nog zoveel meer dingen die ik erin wil verwerken om het completer en mooier te maken. Maar dat is nog even afwachten qua budget.
                    Laatst aangepast door 3307; 16 December 2009, 01:20.

                    Comment


                      #11
                      Ziet er netjes uit hoor Zelf schiet ik dit jaar vast ook wel weer een showtje. Hoe of wat dat moet ik nog zien maar komt vast wel goed

                      Btw dat begin heb je daarvoor een digitale schietkist waarmee je dat kunt timen ? of doe je dat handmatig ?
                      Laatst aangepast door Gerwin; 2 November 2011, 11:43. Reden: typo
                      Gerwin

                      Comment


                        #12
                        Vakkundig timen met snellont en visco (ja dat word pielewerk haha), of elektronisch handmatig op de knopjes drukken. Een minimaal 20 kanaals schietkist met stepper functie heb ik helaas niet tot mijn beschikking.

                        Maar waarschijnlijk toch timen met lont, want 20 kanalen verspillen aan 1 gedeelte vind ik wat veel want ook daarin ben ik beperkt. Heb daar al veel mee zitten experimenteren. Kost wat precisie en rekenwerk, maar is uiteindelijk goed te doen. Anders ergens pyroclocks vandaan toveren. Dan is het helemaal een eitje.

                        Vroeger toen er nog geen sprake was van al die digitale hoogstandjes, moest men ook creatief zijn met low-tech methodes.
                        Laatst aangepast door 3307; 29 July 2009, 17:10.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          Jack, vind je het erg als ik niet bij je kom kijken?
                          Ik kom het een dag later wel op video bekijken onder het genot van een oliebol.
                          De show van 2008-2009 was al steengoed, dus als het nog beter kan, toppie.

                          hahaha nee hoor. Ik zal het zeker op video vast leggen Zoals het er nu naar uit ziet zullen we deze pyromusical gaan schieten in het Belgische Wuustwezel.

                          Ze zal worden geschoten met zo rond de 10-11 digitale 25 kanaals pyroledas schietkisten. en eventueel nog 2x 40 kanaal analoog.

                          de show 08/09 was zeker de moeite waard. Maar het kan in mijn ogen nóg beter
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #14
                            Ik heb het filmpje van vorig jaar bekeken. Daar zit wel wat ervaring in. Zag er goed uit. Maar jij bent dan ook geen hobbyist meer.

                            Vooral op 8:40.. Was dat toeval en geluk, of echt zo gepland haha?
                            Laatst aangepast door 3307; 29 July 2009, 20:46.

                            Comment


                              #15
                              6x laserflash 1,30

                              12x romeinse kaars 1,25

                              4x assorted fountain 1,50

                              4x hobbits 2.25

                              2x kick 1,90

                              1x meastro 2,95

                              6x shock 3,95

                              1x master li 4,95

                              Voor rond een uurtje of 8
                              Laatst aangepast door Nitraat12; 29 July 2009, 21:12.
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X