Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brasschaat 1-1-2009 Nieuwjaars pyromusical met Pyroworld

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Brasschaat 1-1-2009 Nieuwjaars pyromusical met Pyroworld

    Hadden we vorig jaar Bevel waar ik veel vrienden en kennissen had uitgenodigd om onder andere met Pyroworld.nl het nieuwe jaar in te luiden. Waren we dit jaar te gast bij goede vrienden die in het Belgische brasschaat wonen. Zei beschikken over een mooie lap grond bij hun woning. Ideaal om een mooie show op te gaan schieten. Mijn inmiddels goede vriend Firespree enthausiasmeerde me om eens een pyromusical te schieten. Na wat twijfelen, heb ik me er dan toch maar aan over gegeven

    En zo zijn we in de maanden vooraf al begonnen met het verzamelen van mooie spulletjes welke we aldaar dan zouden gaan gebruiken in onze Pyromusical. In Bevel vorigjaar was het een show van DBK Fireworks. welke we aangevuld hadden met spulletjes welke we graag in de show zouden willen zien. Ondertussen heeft Firespree zich bezig gehouden met de inhoudelijke kant van de pyromusical zoals de muziek en de invulling van het vuurwerk. Daarbij heb ik ook mijn helpende hand geboden met nummers en tips.








    Ook kregen we nog hulp uit andere hoek om de technische aspecten van de show te verwezenlijken om deze show tot een goed einde te brengen. Want dat is al langer een grote wens van mij om een succesvolle pyromusical te schieten voor familie en vrienden.

    Na een jaar lang wachten en voorbereid te hebben werd het de laatste dagen toch flink aanpoten om alle spullen in orde te krijgen. Vervolgens konden we zelf thuis oud en nieuw vieren wat natuurlijk ook wel fijn was, dit met normaal vuurwerk zeg maar hahaha. 1 januari was het al weer vroeg uit de veren om op de show af te maken. Samen met FireSpree en BlackBaron hebben we keihard gewerkt om op 18:00 sharp deze show in gang te zetten.








    Ondanks dat er hier en daar wat door schoot ( wat weer voor meer spektakel in de lucht zorgde ) En er helaas soms door weigerende ontstekers het een ander bleef staan, kan ik toch wel zeggen dat het een zeer geslaagde show was met veel spektakel , en een echt knallende finale.

    Met Firespree als onze schutter van de avond. Heeft zich weer eens bewezen dat je ook met zowel analoge (bommen en frontjes) als digitale (singleshots e.z) schiet apparatuur door elkaar heen een prachtige show kunt wegzetten! De apparatuur was beperkt (3 digitale Pyroleda 24 kanaals Sequencers, en 1 analoge 40 kanaals schietkist) Maar het resultaat mocht er zijn denk ik.. Getuige onze reactie na afloop hahaha.

    Nog wat meer fotos van deze pyromusical:



















    Natuurlijk heb ik deze show ook op video vast gelegd, deze kun je dan ook *HIER* downloaden. Veel kijk plezier.
    Laatst aangepast door Firespree; 17 January 2009, 23:11.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Kippevel, gruwlijk mooi gedaan Redbaron, Blackbaron en Firespree! Complimenten voor de zeer goede opbouw, Daan heeft zich flink kunnen bewijzen met deze heerlijke show.

    En een geweldige opening van het nieuwe jaar natuurlijk!

    Comment


      #3
      Dank voor je reactie Ruben
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #4
        Holy Holy Life
        Wat een fantastisch mooie show is dit mannen
        Van begin tot het eind zit het verhaal heel goed in elkaar. Een pyromusical waardig.
        Prachtig deel vind ik het gedeelte met Angels van Robbie Williams eindigend met grote gouden kamurobommen, zowel de muziek bij de start als bij de finale lijkt op elkaar als aankondiging van start en finale.
        En de finale op zijn Spaans, super goed.
        Jongens bedankt voor jullie inspanningen
        Het is jullie gelukt, deze show moet echt iedereen zien.

        En Daan: extra lof voor jou: je hebt het hem geflikt.
        Klasse man

        Comment


          #5
          Zeer nette show, complimenten richting jullie kant

          Maar wat ik me nu afvraag wat betreft de onkosten? Heb je een goeie sponsor gevonden, of waren jullie zelf de sponsor?
          Groeten...:)

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
            Zeer nette show, complimenten richting jullie kant

            Maar wat ik me nu afvraag wat betreft de onkosten? Heb je een goeie sponsor gevonden, of waren jullie zelf de sponsor?
            Als je met een groep (vrienden\kenissen) geld bijeen legt dan kan er een hoop gedaan worden.
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              Gave film Jack, ik had hem al gezien maar heb hem nogmaals bekeken.
              Leuke combinatie's en hele mooie bommen, ook perfect geschoten op de muziek!

              Hoeveel werk zit hier nou in als ik vragen mag? Overigens complimenten aan jullie allemaal.

              Comment


                #8
                Bedankt voor alle complimenten waardeer ik zeker!!!
                Hier zit qua denktijd toch wel heel wat uren in....
                Het vinden van de nummers het in elkaar mixen het aanpassen op het vuurwerk het vuurwerk aanpassen op de muziek en alles inplannen...
                Dat is het meeste werk en ben ik het hele jaar mee bezig geweest om het zo te zeggen...

                Heb er in ieder geval wel mijn ei in kwijt gekund en het is alle moeite zeker waard geweest al had ik wel graag nog wat meer foutjes eruit gehaald maarja je hebt niet alles in de hand...

                Was zelf in ieder geval helemaal door het dolle want na 2 jaar en 1 dag was het me eindelijk gelukt een pyromusical tot een goed einde te brengen met goed weer

                Nogmaals bedankt

                Comment


                  #9
                  Super gaaf hoor,heldere kleuren,echt toppie en zeker het laatste stuk.
                  Ik had eigenlijk een vraag,over een muziek stuk,wat er gespeeld werd op 9 min 40 .
                  Ik hoorde deze ook bij knokkeheist oosterijk in 2005 .
                  Vind deze erg goed passen bij een vuurwerk show.
                  Weet iemand hoe dit nummer heet ?
                  Alvast bedankt.

                  groetjes Mart
                  Laatst aangepast door marty; 25 January 2009, 20:34.
                  :D American Bulldogs :D

                  Comment


                    #10
                    Als schrijver van de show moet ik dat wel weten he
                    Nummer heet Hanging in combinatie met escape van plunkett en mcain als ik me niet vergis...

                    Comment


                      #11
                      Heyyy ,onwijs bedankt
                      Ga hem gelijk ff downloaden

                      Groetjes mart
                      :D American Bulldogs :D

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                        Als schrijver van de show moet ik dat wel weten he
                        Nummer heet Hanging in combinatie met escape van plunkett en mcain als ik me niet vergis...
                        Haning en Escape uit de film Plunkett & maclaine geschreven door Craig Armstrong
                        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                        Comment


                          #13
                          RedBaron ,ook jij bedankt
                          Hij is al gedownload,echt een super nr

                          Groetjes mart
                          :D American Bulldogs :D

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door marty Bekijk bericht
                            RedBaron ,ook jij bedankt
                            Hij is al gedownload,echt een super nr

                            Groetjes mart
                            veel luister plezier
                            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                            Comment


                              #15
                              Erg mooie show
                              Goede muziek, mooi vuurwerk en een erg goede timing.
                              Zoals moontan al zei, het stukje met Angels van Robbie Williams is echt prachtig.
                              Maar het begin van het einde van de show (11.50) is ook zeer mooi.
                              Het liedje wat daar wordt afgespeeld vind ik echt een ''RedBaron nummer''.
                              Daarna nog een lekkere knal-finale, TOP!
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment

                              Working...
                              X