Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles over jouw consumentenshow!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
    Ik zie nergens op het internet hoe je een vuurwerkshow moet opbouwen. Dit jaar wil ik een vuurwerkshow gaan houden van ongeveer 400 euro. Ik heb toegang tot alle nederlandse collecties en Zena Belgie. Heeft iemand suggesties voor een goede opbouw/volgorde van een show en wat echte must-haves zijn??
    Shows maken zijn juist zo leuk omdat je je eigen creativiteit in kwijt kan. Kijk veel naar profshows om er achter te komen welke effecten en kleuren je mooi in combinatie met elkaar vinden. Er zijn ook diverse doorlont projecten waar je vooral handige tips vind om alles op tijd af te laten gaan.

    succes

    mvg

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
      Ik zie nergens op het internet hoe je een vuurwerkshow moet opbouwen. Dit jaar wil ik een vuurwerkshow gaan houden van ongeveer 400 euro. Ik heb toegang tot alle nederlandse collecties en Zena Belgie. Heeft iemand suggesties voor een goede opbouw/volgorde van een show en wat echte must-haves zijn??
      Veel, heel veel lezen op dit forum, en vervolgens je eigen creativiteit er op loslaten. Er bestaat geen handleiding voor het opbouwen van een eigen vuurwerkshow.
      Gewoon doen, ervaring opdoen en door schade en schade wordt men wijs.
      Heel veel succes man, het gaat jou lukken

      Comment


        #33
        Vorige jaar deed ik simpelweg van klein naar groot, maar dat was een beetje saai, mede omdat een kleinere 19sh. pot (extreme salute) veel mooier was dan een dikke 500 grammer.
        Ik heb nog 1 vraag, wat is een goede en spectaculaire finale voor de show??

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
          Vorige jaar deed ik simpelweg van klein naar groot, maar dat was een beetje saai, mede omdat een kleinere 19sh. pot (extreme salute) veel mooier was dan een dikke 500 grammer.
          Ik heb nog 1 vraag, wat is een goede en spectaculaire finale voor de show??
          nou ik denk dat 3 keer extreme salut wel een goed idee is .
          naar mijn idee moet je in je finale cakes gebruiken met grote boeketten
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
            Ik zie nergens op het internet hoe je een vuurwerkshow moet opbouwen. Dit jaar wil ik een vuurwerkshow gaan houden van ongeveer 400 euro. Ik heb toegang tot alle nederlandse collecties en Zena Belgie. Heeft iemand suggesties voor een goede opbouw/volgorde van een show en wat echte must-haves zijn??
            Kijk een aantal shows door, dan heb je een beetje idee hoe de opbouw zit. Welke finales een beetje mooi zijn, welke kleuren combinaties je moet gebruiken. Het is een beetje moeilijk uit te leggen hoe je een show in elkaar zet zonder dat jij aangeeft welke potten je gaat gebruiken. Daag.
            Het leven is een feest!

            Comment


              #36
              Vragen over jouw consumentenshow!

              Hallo,
              Ik denk dat er dit jaar weer veel mensen een showtje gaan geven met nieuwjaar.
              Heb je vragen over welke producten je kan gebruiken, hoe je dit het beste aan kan pakken of hoe je dit aan moet gaan steken, dan kun je ze hier stellen.
              Geef aan welke merken jij in de buurt hebt!

              Je kan ook vast een planning van je show geven, waar andere commentaar op kunnen geven

              Consumentenshow 2010-2011

              Comment


                #37
                Mag ik dan de eerste zijn?
                Ik wil graag een showtje geven met een rustige opbouw, met een finale van blauw en goud.
                Er worden redelijk veel knalcakes in verwerkt.
                Nou is de vraag welke producten ik kan gebruiken voor de blauw goude finale, als je ervan uit gaat dat mijn budget voor dit showtje tussen de 200 en 250 euro ligt (eerste show)?
                Graag kwalitatief scherp geprijsde artikelen. Het showtje moet z'n 8-10 minuten duren. Met een lange opbouw en goedkope cakes, ik wil wel een spetterende goud blauwe finale

                Merken: wolff, lesli, crown, dynamic, B&W, Beko (master blaster, skyline pyro power), Marijn, Pro-line, zena nederland/belgië, diamond, ferro.
                Laatst aangepast door nederlandsvuurwerk; 11 February 2010, 23:13.

                Comment


                  #38
                  ik denk dat je voor 200 euro niet een goede gevulde show van 8 minuten kan gaan geven. Probeer het dan wat korter en heftiger te maken.

                  Comment


                    #39
                    Ik ben opzoek naar een cake met alleen (zilveren) tails/comets. Merk maakt niet uit.
                    Laatst aangepast door dj-firework; 12 February 2010, 15:15.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                      Mag ik dan de eerste zijn?
                      Ik wil graag een showtje geven met een rustige opbouw, met een finale van blauw en goud.
                      Er worden redelijk veel knalcakes in verwerkt.
                      Nou is de vraag welke producten ik kan gebruiken voor de blauw goude finale, als je ervan uit gaat dat mijn budget voor dit showtje tussen de 200 en 250 euro ligt (eerste show)?
                      Graag kwalitatief scherp geprijsde artikelen. Het showtje moet z'n 8-10 minuten duren. Met een lange opbouw en goedkope cakes, ik wil wel een spetterende goud blauwe finale

                      Merken: wolff, lesli, crown, dynamic, B&W, Beko (master blaster, skyline pyro power), Marijn, Pro-line, zena nederland/belgië, diamond, ferro.
                      Uhmm, 2 maal Blauwtje V-Shaped en in het midden 1x Goud van Marijn?

                      200-250 is niet zo veel nee als je een show van 8 minuten wilt schieten maar het kan wel als je het rustig aan doet. Het lijkt mij dan wel leuk als je een hoop potten van Marijn gebruikt, zoals Wakkere Dodo, Felle Nel, Bulderende Brutus en Levensgenieters met tussendoor wat tempoversnellingen, bijvoorbeeld Heavy 5 tegelijk, Concerto Rosso's en Battles.
                      Zeg maar Jeroen!

                      Comment


                        #41
                        Ja die tijd gaat lastig worden.
                        Dan maar iets korter, ik vind het zonde om meer uit te geven. Het is de eerste keer dat ik dit ga doen en ik kan beter rustig beginnen.
                        Bedankt.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door dj-firework Bekijk bericht
                          Ik ben opzoek naar een cake met alleen (zilveren) tails/comets. Merk maakt niet uit.
                          Ik weet niet of je aan dit vuurwerk kan komen, maar het enige wat ik kan vinden en waar ik weet van heb. Is de silver tail van bonbridge.
                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door dj-firework Bekijk bericht
                            Ik ben opzoek naar een cake met alleen (zilveren) tails/comets. Merk maakt niet uit.
                            Broekhoff, crown collection zit ook 1 potje tussen met alleen zilveren tails, kom ff niet uit op de naam welke precies.

                            maar die is er wel heb zelf gehad 2-3 jaar geleden koste iets van €10-13,- per stuk.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door dj-firework Bekijk bericht
                              Ik ben opzoek naar een cake met alleen (zilveren) tails/comets. Merk maakt niet uit.
                              crown collection-silver blast, heeft alleen wel een klein beetje crackling
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                #45
                                Mmm, die van bonbridge ziet er het beste uit. Denk alleen niet dat ik hier aan kan komen :(

                                Comment

                                Working...
                                X