Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tjonge.. dat sommige van jullie nog geld hebben. Ik moet eerst gaan sparen voordat ik weer eens iets zou kunnen bestellen maar dan zijn de meeste mooie producten alweer verdwenen. Eind deze maand zou ik al een doosje kunnen bestellen, moet ik alleen even mijn kennis vragen of hij weer mij een gunst wilt verlenen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
      Tjonge.. dat sommige van jullie nog geld hebben. Ik moet eerst gaan sparen voordat ik weer eens iets zou kunnen bestellen maar dan zijn de meeste mooie producten alweer verdwenen. Eind deze maand zou ik al een doosje kunnen bestellen, moet ik alleen even mijn kennis vragen of hij weer mij een gunst wilt verlenen.
      Tja ik koop in januari de koopjes en dan nog eens rond augustus/oktober en bijna niks meer in november/december. Dus die laatste maanden bijna niks kopen en dan kerst oudjaarsbonus en gespaard geld weer in januari besteden.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
        Tja ik koop in januari de koopjes en dan nog eens rond augustus/oktober en bijna niks meer in november/december. Dus die laatste maanden bijna niks kopen en dan kerst oudjaarsbonus en gespaard geld weer in januari besteden.

        Dat is ook mijn nieuwe tactiek.

        Comment


          Inderdaad, het is gewoon even anders plannen met je budget. Dan kun je prima in januari alweer en leuke bestelling plaatsen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            Tja ik koop in januari de koopjes en dan nog eens rond augustus/oktober en bijna niks meer in november/december. Dus die laatste maanden bijna niks kopen en dan kerst oudjaarsbonus en gespaard geld weer in januari besteden.
            Dit jaar ook maar zo doen. Zo heb ik mijn kan ik mijn geld in december weer besteden aan andere dingen. Ideaal dat het zo kan!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door kauwboy Bekijk bericht
              Dit jaar ook maar zo doen. Zo heb ik mijn kan ik mijn geld in december weer besteden aan andere dingen. Ideaal dat het zo kan!
              In december is het duur kopen dus dan gewoon niet en dat product wat je wil in januari kopen. Ik kocht in december nog wel de ultimate mythologie en daar betaal ik nu 50 euro minder voor.

              Comment


                Eerste bestelling is gemaakt kon het niet laten. Toch een aantal toppers die ik sowieso ga bestellen dus waarom niet nu, Brasilian box en die pro-fire cakes wil ik echt niet naast grijpen of meer voor betalen. Voorlopig wel de laatste bestelling we gaan in oktober weer snuffelen anders ben ik straks arm

                Comment


                  Langzaam aan raken artikelen uitverkocht!

                  Aankomende woensdag zullen we met een grote update komen qua artikelen
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Wanneer wordt dat script gefixt? Bestel liever wanneer dit in orde is namelijk

                    Comment


                      Kunnen jullie ook al aangeven wanneer de website van Vierhuizen actief wordt?

                      Comment


                        Het SSL certificaat van de site misschien even vernieuwen?

                        Comment


                          Hij is weer ruimschoots toegevoegd!

                          Colorful City

                          Van €155,- Voor €80,-!!!



                          Van €155,- Voor €80,-!!!




                          Morgen zullen we verder bezig met het uitbereiden van het assortiment!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            wow, mooie aanbieding hoor! Een zeer nette prijs voor een van de toppers uit 2017 als ik het zo teruglees

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                              Hij is weer ruimschoots toegevoegd!

                              Colorful City

                              Van €155,- Voor €80,-!!!



                              Van €155,- Voor €80,-!!!




                              Morgen zullen we verder bezig met het uitbereiden van het assortiment!
                              Welk jaartal hebben jullie?

                              Comment


                                De 2017 versie!

                                Tevens zag ik dat de on the beat nog niet beschikbaar stond. Dat even aangepast
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X