Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    Vraag mij af of alles goed gaat. Via zoeken krijg je meer dan via de normale pagina's.

    Crashbox bijvoorbeeld, die staat niet tussen de cakeboxen maar die vind je wel via zoeken. De vraag is: is deze er wel of niet?

    En zo zijn er nog een hele hoop artikelen.
    Dat vroeg ik mij ook af. Kan het wel gewoon bestellen maar durf het niet aan

    Comment


      Dit is een bug, de artiken die niet meer op de webshop staan zijn uitverkocht! Als het goed is zijn deze via de zoekfunctie ook niet meer te vinden
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen,ik had meer van een 'opruimings openingsactie' verwacht zo vroeg in januari.
        Ik heb alleen maar gevraagdt wat de 'topprijzen' waren,heb niet gezegt dat outlet duur was.
        En om dan de zeggen 'stelletje gieren'.tjonge je moest eens weten wat ik hier en bij andere winkels bestel....
        Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
        ongelooflijk we zijn nog geen week verder in het nieuwe jaar en er zijn er alweer die moeten zeiken over de prijzen van sommige producten ,stelletje gieren

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
          Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen,ik had meer van een 'opruimings openingsactie' verwacht zo vroeg in januari.
          Ik heb alleen maar gevraagdt wat de 'topprijzen' waren,heb niet gezegt dat outlet duur was.
          En om dan de zeggen 'stelletje gieren'.tjonge je moest eens weten wat ik hier en bij andere winkels bestel....
          Voor mijn gevoel was vuurwerkoutlet vorig jaar ook een stuk goedkoper, maar ik denk dat dit hoofdzakelijk wordt veroorzaakt doordat dit jaar andere winkels ook enorm goede freakacties hebben.

          Ik heb in ieder geval weer een Transbomber besteld, ondanks dat deze 5e duurder is dan vorig jaar blijft het natuurlijk een zeer scherpe prijs
          De komende 11 maanden beetje bij beetje de rest van mijn collectie samenstellen.

          Comment


            Als je bij zoeken gewoon een A tikt bv, krijg je nog steeds heel veel artiekelen te zien die je volgens mij nog niet moet zien.....
            Heeft u misschien een vuurtje?

            Comment


              Wij begrijpen je wel, ik denk alleen dat je het ongelukkig verwoord. Eigenlijk geef je aan dat je de prijzen vindt tegenvallen voor een "opruimingsactie" en dat de prijzen vergelijkbaar zijn in de maanden van november/ december. Het blijven gewoon prachtige aanbiedingen. Ik ken weinig outlets met zo'n ruim assortiment voor relatief lage prijzen. Nog lagere prijzen zou iedereen uiteraard van harte toejuichen


              Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
              Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen,ik had meer van een 'opruimings openingsactie' verwacht zo vroeg in januari.
              Ik heb alleen maar gevraagdt wat de 'topprijzen' waren,heb niet gezegt dat outlet duur was.
              En om dan de zeggen 'stelletje gieren'.tjonge je moest eens weten wat ik hier en bij andere winkels bestel....

              Comment


                Kijk ik heb het dus zo bekeken,het zijn natuurlijk mooie prijzen laat dat voorop staan.
                Maar als je dus even op google zoekt,op box naam en vuurwerkoutlet dan zie je dus dat een boel cakeboxen voor dezelfde prijs werden verkocht gedurende het jaar.
                En daarom vroeg ik dus wat de topprijzen waren.
                Maar goed,zal het niet goed verwoordt hebben en hou er over op.
                Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                Wij begrijpen je wel, ik denk alleen dat je het ongelukkig verwoord. Eigenlijk geef je aan dat je de prijzen vindt tegenvallen voor een "opruimingsactie" en dat de prijzen vergelijkbaar zijn in de maanden van november/ december. Het blijven gewoon prachtige aanbiedingen. Ik ken weinig outlets met zo'n ruim assortiment voor relatief lage prijzen. Nog lagere prijzen zou iedereen uiteraard van harte toejuichen

                Comment


                  Wanneer komt de lucky 19 weer op de site

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door PyroBeast Bekijk bericht
                    Wanneer komt de lucky 19 weer op de site

                    Jaja Lucky19, 2 karton van weg geknald met de jaarwisseling. Heerlijk voor projecten of tussendoor. Grote boeketten die lang genoeg blijven hangen.
                    Kom maar op met die dingen!

                    Comment


                      Die waren top ja. Flinke klappen ook bij het verlaten van de tube!

                      Comment


                        Kan ook niet op de site doordat vuurwerkpos niet veilig is. Wanneer wordt dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellende systeem gefixed?

                        Comment


                          Ik kom ook niet op de site. Kom tot de homepage en dan houd ie er mee op
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Pos is ermee bezig.
                            Verwacht dat het morgen verholpen is.

                            Comment


                              Lars, komt de Garden Party serie ook weer in Haulerwijk?
                              >0597<

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                                Pos is ermee bezig.
                                Verwacht dat het morgen verholpen is.
                                niet te snel dan kan ik nog wat dingen bestellen voordat ze op zijn :P

                                Comment

                                Working...
                                X