Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stijgende energie Prijzen kopen jullie minder Vuurwek

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier sinds vorige week volledig van het gas en zelfvoorzienend met zonnepanelen.
    Dus gelukkig op het gebied van energie geen last qua budget vermindering.

    Comment


      #17
      Als ik geen 13e maand uitgekeerd zou krijgen dan zat vuurwerk er echt niet in dit jaar. 5 jaar geleden vond ik mijn jaren 30 woning wat zo lek is als een rieten mandje een fantastisch idee, nu ga ik er failliet aan

      Comment


        #18
        Zit tegen mn jaarafrekening aan, 1884 kwh verbruikt in een jaar.
        Voorschot 34 euro p/m. Contract vanaf 2008. Verwacht wel weer wat terug te krijgen.


        Ik schrik soms wat ik zie en hoor om me heen.

        Comment


          #19
          mijn vast contract loopt op 31dec af dus ik krijg nog een bulk geld terug gelukkig en precies dan gaat het prijsplafond in werking dus ik mag van geluk spreken....heb medelij met de mensen die nu een godsvermogen moeten betalen door dat corrupte zooitje in den haag...
          en het vuurwerk heb ik gelukkig allemaal doorgeschoven dus ik hoef dit jaar niks te kopen want we hebben al zat besteld.....en betaald

          Comment


            #20
            Tja ga naar 5 a 600 per maand dusja leuk en aardig maar het budget moet flink omlaag, eens kijken wat het straks gaat doen misschien einde jaar nog eens kijken wat er mogelijk is.
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #21
              Ben reeds een jaar geleden verhuisd naar onze nieuwe woning die gasloos is. Heb panelen op het dak en momenteel is de energieprijs nog redelijk. ben van €125 per maand naar €160 per maand gegaan.
              Maar ik was sowieso al van plan om dit jaar wat minder te bestellen omdat ik een bestelling had doorgeschoven en nog wat kleine spul over had gehouden van 2020 wat ook op moet. Daarnaast zijn de prijzen ook behoorlijk gestegen wat voor mij ook niet goed voelt. Bunkers bij de importeurs puilen uit en hebben weining nieuwe hoeven te importeren maar wel enorme stijgingen doorvoeren onder de noemen stijgende container prijzen. Natuurlijk complete onzin, en doe ik niet meer aan verrijking van de importeurs.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                Tja ga naar 5 a 600 per maand dusja leuk en aardig maar het budget moet flink omlaag, eens kijken wat het straks gaat doen misschien einde jaar nog eens kijken wat er mogelijk is.
                Dit. Wij betalen ook zoveel. Ruimte voor leuke dingen is daardoor kleiner geworden. Uitjes met het gezin gaan dan toch voor op vuurwerk.

                Comment


                  #23
                  Budget is wel wat gekrompen, probeer met goed zoeken toch iets leuks de lucht in te jagen. Had het graag anders gezien maar de omstandigheden van tegenwoordig laten het niet toe.
                  Een rotje is geen bom!

                  Comment


                    #24
                    Ik koop minder,omdat het vuurwerk te duur is geworden.
                    Kocht de afgelopen jaren voornamelijk in freakacties of andere kortingsacties.
                    Dat wordt dit jaar wat lastiger.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door ATF Bekijk bericht
                      Ik koop minder,omdat het vuurwerk te duur is geworden.
                      Kocht de afgelopen jaren voornamelijk in freakacties of andere kortingsacties.
                      Dat wordt dit jaar wat lastiger.
                      Idem, daarbij de hogere energierekening,contract liep hier af in juni. Betaalde altijd 140 nu 300. Maar Jetten heeft 60 miljard te besteden aan zijn klimaat doelen.... linkse zooi komt enkel ellende van.

                      Comment


                        #26
                        Tot juni 2024 73 cent per kuub gas en verbruik maarv7 kuub per maand en in de winter 10 kuub ongeveer.
                        Stroom presies hetzelfde tot juni 2024 betaal ik iets van 8 cent en heb 9 zonnepanelen dus krijg 11 euro per maand terug betaald.
                        Moet er wel bijzeggen ik woon alleen en werk 6 dagen en douche dan altijd op het werk en stook de hele winter openhaard en kook inductie
                        Dus hier gewoon weer 2 a 3k aan vw

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                          Idem, daarbij de hogere energierekening,contract liep hier af in juni. Betaalde altijd 140 nu 300. Maar Jetten heeft 60 miljard te besteden aan zijn klimaat doelen.... linkse zooi komt enkel ellende van.
                          Jetten = D66 = rechts. Do your homework.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Jetten = D66 = rechts. Do your homework.
                            Done!= Links

                            Comment


                              #29
                              Altijd geleerd net rechts van het midden, sommigen plaatsen het nu net links, anderen centrum... Oftewel ooit bij een stemwijzer je in het midden de niksige D66-optie had; vleesch noch visch!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Altijd geleerd net rechts van het midden, sommigen plaatsen het nu net links, anderen centrum... Oftewel ooit bij een stemwijzer je in het midden de niksige D66-optie had; vleesch noch visch!
                                d66 is zo links als wat... vroeger waren ze centrum

                                Comment

                                Working...
                                X