Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beste heer ....,
    Bedankt voor uw mail.
    De verkoop van ons vuurwerk (categorie F1) start vanaf woensdag 16 december. Houd voor meer informatie de website in de gaten.
    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Henriëtte Jorissen
    Klantencontact

    Comment


      Dan pas, pfff.
      16e jaar op vuurwerkcrew!!

      Comment


        4 weekjes te gaan!
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          1 voordeel, nu de supermarkten om 7,00 uur open zijn kan ik nog lekker even gaan voordat ik naar mijn werk rijd.

          Comment


            Knetterlinten en de fonteinenmix

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
              1 voordeel, nu de supermarkten om 7,00 uur open zijn kan ik nog lekker even gaan voordat ik naar mijn werk rijd.
              Dat is het ouderen-uurtje hé ;-) Denk dat je voor een paar knetterlinten geweigerd wordt.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Jyggns Bekijk bericht
                Dat is het ouderen-uurtje hé ;-) Denk dat je voor een paar knetterlinten geweigerd wordt.
                Ach, Jakhal die komt denk ik al met het ouderenuurtje binnen Was dat ouderenuurtje niet ook bedoeld voor de medewerkers in de zorg, want dan ga ik ook even vroeg inslaan!

                Comment


                  hoop dat de knetterlinten 2,99 blijven
                  ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

                  Comment


                    ik denk het niet

                    Comment


                      Is die fonteinenset nog wat?
                      Vroeger 7 euro, vorig jaar 10 euro, dit jaar nog duurder?

                      Is het iets voor het geld?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                        Is die fonteinenset nog wat?
                        Vroeger 7 euro, vorig jaar 10 euro, dit jaar nog duurder?

                        Is het iets voor het geld?

                        Ja, vind ik wel, altijd leuke set. Zo'n 30 cent per fontijntje is ook niet echt duur.
                        The 31st of December..

                        Comment


                          Dank je Tristen, als 40 plusser mag ik dat inderdaad. Hahaha
                          Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                          Ach, Jakhal die komt denk ik al met het ouderenuurtje binnen Was dat ouderenuurtje niet ook bedoeld voor de medewerkers in de zorg, want dan ga ik ook even vroeg inslaan!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                            1 voordeel, nu de supermarkten om 7,00 uur open zijn kan ik nog lekker even gaan voordat ik naar mijn werk rijd.
                            Wel meer mensen zullen dat idee hebben en dan grijp je alsnog naast.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                              Zijn beste fonteintjes die nitros zolang ze geen wind krijgen.
                              Resultaat met wind erbij is dit
                              Een paar dagen terug heeft PTD een filmpje geplaatst alwaar hij er een paar afstak. Echte aanradertjes wat mij betreft.

                              Comment


                                Vandaag bij de intratuin geweest. Daar hebben ze ook een flinke voorraad en dus ook de welbekende fontijnen mix, 9,95 dus als je niet wilt wachten op de Aldi. Ik heb vanmiddag al wat ingeslagen op het gemakje. Ook nog wel langs de aldi maar fontijnen mix is dus al veilig gesteld haha
                                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                                Comment

                                Working...
                                X