Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkpaleis Zeeland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [QUOTE=wendy;707038]
    Oorspronkelijk geplaatst door Deniz Bekijk bericht
    In 's-Gravenpolder geweest.
    Thundershocks vervangen door wolff shocks (minderwaardig)
    Terwijl een vriend van me na mij los nog een paar pakken mad dog thundershocks kocht en ze wel kreeg, kwam er jammer genoeg pas achter toen we thuis waren..
    Sternen Himmel potje vervangen door blazing devils van wolff (veel minderwaardig)
    slecht.. heel slecht vuurwerkpaleis

    Als het zo moet dan ga ik nooit meer.
    Prettige dag

    welke vestiging ben je geweest?
    's-gravenpolder

    Comment


      Wanneer kunnen we het nieuwe assortiment online verwachten ?

      Comment


        De site is officieel 1 dec online, maar je kunt er nu al op. We zetten de laatste puntjes op de spreekwoordelijke i. Wendy

        Comment


          Elk jaar wordt het duurder hier, maar dit jaar spant wel de kroon. Veel producten zijn duurder dan bij andere aanbieders, zelfs als deze dezelfde importeur hebben. Dealers mogen vaak zelf de prijs bepalen, de adviesprijs is een indicatie. Maar naast dat ze deze fors omhoog gooien, verzint Vuurwerkpaleis schijnbaar zelf ook nog een hogere originele prijs. Naar mijn weten is dit niet eens toegestaan....

          Hieronder een voorbeeld, links de algemene site van vuurwerktoppers met adviesprijs, rechts vuurwerkpaleis. En dit is bij veel meer producten het geval.. geen reclame hoor
          Attached Files

          Comment


            Het is inderdaad triest.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ILI94 Bekijk bericht
              Elk jaar wordt het duurder hier, maar dit jaar spant wel de kroon. Veel producten zijn duurder dan bij andere aanbieders, zelfs als deze dezelfde importeur hebben. Dealers mogen vaak zelf de prijs bepalen, de adviesprijs is een indicatie. Maar naast dat ze deze fors omhoog gooien, verzint Vuurwerkpaleis schijnbaar zelf ook nog een hogere originele prijs. Naar mijn weten is dit niet eens toegestaan....

              Hieronder een voorbeeld, links de algemene site van vuurwerktoppers met adviesprijs, rechts vuurwerkpaleis. En dit is bij veel meer producten het geval.. geen reclame hoor
              Ik had dit idd ook al opgemerkt, bij meerder producten.

              Als je niet te beroerd bent om een half uurtje naar een ander dorp te rijden om dat het daar een aantal tientjes voordeel zou opleveren zou ik het doen, ik zit/zat dat hier nog te overwegen.

              Comment


                The sixpack
                Vuurwerktoppers prijs € 129.99
                Vuurwerpaleis prijs € 259.00 -46% korting € 139.95

                Escape
                Vuurwerktoppers prijs € 37.49
                Vuurwerpaleis prijs € 79.99 -44% korting € 44.95

                Enz enz

                Dit is gewoon misleiding

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
                  The sixpack
                  Vuurwerktoppers prijs € 129.99
                  Vuurwerpaleis prijs € 259.00 -46% korting € 139.95

                  Escape
                  Vuurwerktoppers prijs € 37.49
                  Vuurwerpaleis prijs € 79.99 -44% korting € 44.95

                  Enz enz

                  Dit is gewoon misleiding
                  Volgensmij is het zelfs niet eens toegestaan, maar in die regels ben ik niet helemaal thuis. Ik laat ze iig links liggen voor 3e jaar op rij. Genoeg andere keuze voor de meestte denk ik en ik zelf rij liever wat verder voor toffe prijzen. Ik ben de 28e te vinden in Steenbergen en Breda

                  Comment


                    Zoiezo in zeeland weinig goed aanbod. Ook wij rijden naar steenbergen en breda .
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment

                    Working...
                    X