Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkpaleis Zeeland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tipje van de sluier, ze pleuren maar gelijk het halve assortiment op de foto.
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	showroom.jpg
Vertoningen:1
Grootte:238,2 KB
ID:	1547617
    ffffffffff

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
      Tipje van de sluier, ze pleuren maar gelijk het halve assortiment op de foto.
      [ATTACH=CONFIG]15293[/ATTACH]
      Inderdaad, maar het ziet er goed uit!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
        Tipje van de sluier, ze pleuren maar gelijk het halve assortiment op de foto.
        [ATTACH=CONFIG]15293[/ATTACH]
        Hmm ik zie de glorius staan toch maar even langs gaan dit jaar dus.
        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

        Comment


          Mwa, hele assortiment, toch voornamelijk spul wat ze vorige jaar ook hadden. Zullen wel zien, hopelijk komen er nog wat leuke aanbiedingen. Ben daarnaast benieuwd naar de dynasty prijzen. Bij vuurwerkland goes waren ze goedkoper vorige jaar, ik heb toen bij die zaak dynasty producten gehaald.

          Comment


            Ziet er op het eerste gezicht niet echt goed uit helaas.
            ffffffffff

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0nog 438 Bekijk bericht
              Ziet er op het eerste gezicht niet echt goed uit helaas.
              Nog maar 8 dagen ;)

              Comment


                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1477395_685480958137784_494706354_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:91,8 KB
ID:	1547621
                Foto van facebook.
                Zie de battle staan rechts, is wel een leuke cake en niet al te duur.
                Ook zie ik de Black cobra links staan, deze was er toch uitgehaald ivm te onveilig?

                Comment


                  Volgens mij was die er uit gehaald omdat het te veel op illegaal vuurwerk leek toch?
                  Die potten linksboven is ook een leuke set, alleen heel erg duur bij vwpaleis. Op het eerste gezicht zie ik naast de battle, geen nieuwe producten staan.
                  ffffffffff

                  Comment


                    Inmiddels al een aardig deel van het assortiment gezien. Op FB staat weer het een en ander. Valt me tot nu toe een beetje tegen, maar laat ik niet de vroeg oordelen. De black cobra mocht niet verkocht worden omdat hij niet veilig is, volgensmij is dat dit jaar ook nog zo.

                    Comment


                      Volgens twitter gaat morgen de webshop open.
                      ffffffffff

                      Comment


                        Ging de webshop niet pas de 30ste open?

                        Comment


                          Volgens mij ook, maar dit is het twitter bericht:

                          Dit is nu heeeeeel erg spannend! Nog maar een dag en dan gaat onze webshop online! #vuurwerk #zeeland pic.twitter.com/qw6hqXIczI
                          ffffffffff

                          Comment


                            De folder staat online op hun FB, niet langer wachten dus hehe




                            Kan iemand mij vertellen waarom alles boven de adviesprijs moet zijn? Zelfs nieuwe producten... Ik haal dynasty wel ergens anders

                            Comment


                              Deden ze vorig jaar al, slaat werkelijk waar nergens op die prijzen.
                              Super-6 ook 10 euro boven de adviesprijs.
                              Ga hier denk alleen heen voor wat Wasp potjes en thunderkings....
                              ffffffffff

                              Comment


                                De thunderkings zijn zeker mooi geprijsd!, maar de potten zijn een no-go. misschien battle om te proberen. Verder alleen klein spul hier halen.

                                Comment

                                Working...
                                X