Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    Super gave documentaire over Brennen Heart
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Woooi lekkere plaat, had hem al ffies niet meer gehoord
        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          Die sfeer...

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            Comment


              Clip is beter dan het nummer zelf. Rijp voor TMF dus. Oh wacht, dat bestaat niet meer...

              Comment




                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
                  oww oww oww, ik hou van hardcore maar dit gaat echt tever
                  http://www.stefandrukker.nl

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                    oww oww oww, ik hou van hardcore maar dit gaat echt tever
                    Oh nee toch, hebben we hier een mainstage nicht gevonden

                    Raaddebom.nl

                    Comment




                      haha lekkere plaat smilli.




                      en nog de aftermovie van hardcore at sea, heb hem ff op groot scherm zitten kijken maar zie mezelf er wel een keertje op haha
                      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                      Comment


                        Speciaal voor Gordon Heukenogwat.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          Vanavond klein feestje en morgen lekker door knallen op ground zero
                          Lekker industrial plaatje:
                          Raaddebom.nl

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door smilli Bekijk bericht
                            Vanavond klein feestje en morgen lekker door knallen op ground zero
                            Ground Zero

                            Zit nogsteeds een beetje te twijfelen. Ground Zero is gewoon een vet feest zo 's nachts buiten, maar vind de line-up toch wat tegenvallen. Voor mij zijn eigenlijk alleen Noisekick en Drokz interessant, waarvan ik Noisekick vorige week ook al heb gezien op FB. Bartoch vs The Punisher is misschien ook nog wel leuk maar geen must. En dat alles voor de prijs waar ik 2 of 3 kleinere feestjes van kan pakken met een line-up die mij persoonlijk veel meer aanspreekt.

                            Maar wie weet ben ik morgen in een gekke bui en rij ik alsnog die kant op, maar dat is dan voor het feest en de sfeer en niet voor de line-up.

                            Comment


                              Ik ga er niet heen. Kon zelfs gratis even buurten omdat een paar vriendinnen achter de bar staan. Ik vond de line-up tegenvallen. Niet alleen bij hardstyle maar ook 'raw' vind ik niets spannends. Hardcore zal je mij toch niet vinden dus ik sla hem over. Zondag begint de feestweek hier dus dan hebben we al genoeg muziek en mijn favoriete coverband Paperplane, wat word dat HOMPEN (met 20 bier op en 10 de lucht in is dit echt steengoed)!

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                Heel apart nummer.

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X