Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede aansteker voor vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb deze 2x besteld dit jaar bij yourpyro, ook hervulbare stormaansteker. Ben benieuwd!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Knipsel.JPG
Vertoningen:1
Grootte:13,1 KB
ID:	1581387

    Comment


      ik pak de goedkoopste stormaanstekers die er zijn. heb er altijd ruzie mee. Heb ooit eens van die duurdere gekocht. maar die werkte ook maar half. of beter gezegt na een paar dingen aangestoken te hebben deed ie het al niet meer omdat dat vonk dingetje naar den klote was, dat heb ik nou al een paar jaar gehad.Dus voor mij goedkopen aanstekers en veel aanstekers
      Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
        Vorig jaar deze gekocht. Niet de goedkoopste, maar wat mij betreft echt elke euro waard. Top kwaliteit, enorm grote vlam. Verstelbaar in 1 of 2 vlammen en zit ook een lock knop op. Werden toen verkocht tijdens de Zena Trophy en staan ook op de Luypaers Merchandise site.

        [ATTACH=CONFIG]56502[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]56503[/ATTACH]
        Ik heb precies dezelfde! (gekocht op Trophy) Maarre... die lock werkt voor geen meter, hoe zit dat bij jou?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
          Ik kwam nu deze weer tegen bij de Action, en dat voor het bedrag van € 1.72 om precies te zijn.

          [ATTACH=CONFIG]51170[/ATTACH]
          Ik heb al veeeeel te veeeel aanstekers getest en kom steeds terug bij deze vd action.

          Gewoon 10 stuks kopen en als ie moeilijk gaat doen de vuurkorf in die handel.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
            Ik heb precies dezelfde! (gekocht op Trophy) Maarre... die lock werkt voor geen meter, hoe zit dat bij jou?
            Vorig jaar na aankoop even de lock functie getest en die werkte prima. Tijdens de jaarwisseling de lock functie eigenlijk niet gebruikt. Zojuist nog maar even een paar keer geprobeerd en werkt bij mij echt top. Al verwacht ik niet dat ik de lock functie de komende jaarwisseling echt ga gebruiken. 1 keer klikken en hij geeft een vlam van heb ik jou daar, echt erg blij mee.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
              Ik heb precies dezelfde! (gekocht op Trophy) Maarre... die lock werkt voor geen meter, hoe zit dat bij jou?
              Ik heb met een aantal branders gehad toen ze wat ouder werden, dat de lock op die branders lam werden.
              Wat lekker irritant is, want dan kan je de aansteker niet gebruiken omdat ie steeds op slot gaat.
              Een stukje ducktape doet wonderen, maar ik heb de lock bij sommige aanstekers de lock er ook uit gehaald.
              Moet je trouwens ook mee uitkijken, ik had een paar jaar geleden de grote brander die in de FPM webshop werd verkocht, ik had bijna de aansteker stuk gemaakt.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                ik pak de goedkoopste stormaanstekers die er zijn. heb er altijd ruzie mee. Heb ooit eens van die duurdere gekocht. maar die werkte ook maar half. of beter gezegt na een paar dingen aangestoken te hebben deed ie het al niet meer omdat dat vonk dingetje naar den klote was, dat heb ik nou al een paar jaar gehad.Dus voor mij goedkopen aanstekers en veel aanstekers
                Waarschijnlijk hou je dan je vlam recht op de visco, ipv in een hoek van 90graden. Als visco brand spuit het roet e.d. Je aansteker in waardoor de vonk het niet meer doet. Vaak op te lossen met een klein stukje keukenpapier. Even oprollen en roet wegvegen dan paar keer proberen.

                Doe al jaren met sommige storm aanstekers op deze manier.

                Comment


                  Heb er enkele van de action, doen het al jaren. Idd lontje haaks aansteken en ze gaan heel lang mee.

                  Comment


                    Iemand ervaring met yourpyro.nl?

                    Comment


                      Nee, zou gewoon die van de Action halen, zijn prima dingen. En slechts €1,72 per stuk
                      The 31st of December..

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                        Nee, zou gewoon die van de Action halen, zijn prima dingen. En slechts €1,72 per stuk
                        ik heb die ook al paar jaar....af en toe bijvullen en zijn prima weer.

                        Comment


                          Heb die ook heel lang gehad maar dit jaar 3 stuks binnen 2 weken kapot. Lijkt ook zooi te zijn geworden.
                          Dit was dan niet voor vuurwerk maar voor roken.
                          https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                          Comment


                            Idd die van de Action zijn prima. De stormaanstekers die je bij Zena kreeg bij een bestelling werken ook prima btw.
                            Zo in mijn sas met sas..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door eumetazoa Bekijk bericht
                              Dit was dan niet voor vuurwerk maar voor roken.
                              Moet je geen klapsigaren gaan roken.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment

                              Working...
                              X