Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede aansteker voor vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb ook altijd een beetje lekkage, maar ik zie wel altijd dat er vloeistof bij in de aansteker komt. Heb nog nooit zo'n nippel gebruikt. Wel heb ik 2 kleine storm aanstekers die gewoon ruk zijn, al vrij snel werkten ze niet meer. Ik dacht door de kou, want binnen na een tijdje doen ze het wel weer. Vrij nutteloos product dus wat mij betreft. Die torch doet het altijd perfect, is alleen een vrij lompe grote dildo om steeds in je zak te hebben

    Comment


      Die “dildo” torch heb ik niet ik heb wel die “gun” van zena, een grote crème brulee brander en een wat grotere 4 pitter van champ ofzoiets.
      Maar ook een zwik storm aanstekers van Jan en alleman die wel makkelijk in de broekzak past.
      Maar op een 1 of andere manier maakt dat tot nu toe niet uit welke ik probeer te vullen, het is allemaal ruk.
      Bijna geen enkele kan ik zien of er wat gas in zit of in is gegaan of hoe vol die zit.
      Koop ik een volle dan is elke klik een vlam heb ik hem gevuld dan moet ik een keer of 5-10 drukken voordat ik een keer een vlammetje heb dat wordt nogal is frustrerend materiaal wat weigerd.
      https://www.youtube.com/@vuurpijl

      Comment


        Ik heb een la vol met die dingen van de action. Ieder jaar haal ik er een paar bij en ieder jaar kappen er een paar mee. Voor die paar euro kun je niks beters krijgen.
        Well, that depends...

        Comment


          Als je niet kan zien of er wat bij komt tijdens vullen zou het ook kunnen dat er dus gewoon niets bij komt
          Er komt bij altijd maar een split second wat gas bij, alleen wanneer ik 'm er op druk zeg maar. Aan het begin komt er even iets in. Ik kan daarna de bus harder of zachter erop drukken, maar dan komt er niets bij. Als je nou een soort pompende beweging maakt met die bus op je aansteker, dat een keer of 10 doet, dan lekt ie ook steeds een beetje, maar komt er als het goed is wel wat in. Helemaal vol krijg ik ze nooit, maar er komt altijd wel minimaal de helft bij. Verder doe ik nooit ontluchten of iets gewoon vullen en meteen gaan.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
            Ik had wel eens last toen het zo koud was dat het gas er niet uit kwam.
            Nadat hij opgewarmt was in mijn broekzak deed hij het weer.
            Dat komt omdat je waarschijnlijk je aansteker met Butaan gas hebt gevuld. Als je Propaan gas gebruikt heb je geen last van niet ontbranden tijdens kou.
            Rond het vriespunt werkt Butaan gas namelijk niet meer (het gas wordt dan vloeibaar) terwijl je Propaan gas tot -42 graden Celcius kunt gebruiken.
            Je kunt dus het beste je aansteker met Propaan gas vullen, achter op de vulflessen is vinden wat voor soort gas er in zit.

            Comment


              Misschien wat ouderwets maar ik gebruik al jaren gewoon de aansteeklont, niet hip maar werkt altijd prima.
              Ook voor stooksessies gebruik ik aansteekstokjes van Nico, goede vlam en gaan 4 minuten per stuk mee.
              https://store.steampowered.com/curator/43922535

              Comment


                In Velp heb ik eerder dit jaar een hoop pakjes van die aansteektorches voor 50 cent per pakje besteld. Ook heb ik pas nog wat mystery aanstekers besteld bij een winkel in Steenbergen. Hier kon je voor 2 euro een aansteker kopen, waarbij je niet weet wat je krijgt maar een aansteker krijgt die meer waard is dan 2 euro. Zie hier wat ik kreeg:

                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  Deze heb ik altijd. Bevalt goed. Met het aansteken van lontjes blijft het natuurlijk een ding dat de branderkop kan veranderen. https://www.bol.com/nl/nl/p/gasbrand...90914525/?s2a=

                  Comment


                    Ik houd het nog altijd bij die zgn creme brulee branders van de action.
                    Voor 4 a 5 euro ofzo.
                    Liefst doorzichtig zodat je ziet hoe vol hij nog is.
                    Ik zet ze altijd op de langste vlam, zodat de spuitmond niet met roet wordt beschadigd door de vaak spuitende visco lonten.
                    En natuurlijk altijd vanaf de zijkant het lont aansteken.

                    Comment


                      Deze laatst besteld, is wel echt een top ding hoor.

                      Comment


                        Ik heb de zena flame torch besteld

                        Comment


                          mag weg...
                          Laatst aangepast door jejestilo074; 27 October 2022, 05:36.

                          Comment


                            Ja die zena torch ziet er ook wel dik uit. Heb de ali express versie daarvan al een maand geleden besteld maar nog niet geleverd. Die van zena zelf vond ik toch iets te duur.

                            Comment


                              Gewoon een Kinzo onkruidbrander met een paar gasflesjes bij de Action halen. Heb je gelijk een dikke vlam en een extra armlengte afstand haha..

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                                Gewoon een Kinzo onkruidbrander met een paar gasflesjes bij de Action halen. Heb je gelijk een dikke vlam en een extra armlengte afstand haha..

                                dan brand je door de doos heen

                                Comment

                                Working...
                                X