Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Advies gevraagd: ik had altijd een vast rijtje met winkels waar ik mijn vuurwerk haalde. Alleen voor het eerst vier ik dit jaar oud en nieuw thuis en nu ben ik beperkt met maar 1 winkel, dit is een vulcan dealer, nu ben ik niet zo thuis met Vulcan. Iemand aanraders? Voornamelijk in boxen?

    Comment


      Montreal
      Hannover
      Dopple d
      Da nang
      Predator
      Allemaal wel leuke boxen van vulcan
      Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

      Comment


        Ik zou ook zeker de popcorn-fontein meenemen. Bruut ding is dat.

        Daarnaast zou ik de volgende producten eens bekijken:

        - sky screamers 2.0
        - Berlin
        - Montreal
        - Hannover
        - DA Nang
        - Doppel D
        - Jumping Jelly Beans
        - No Mercy

        niet allemaal boxen trouwens

        Comment


          Ik wil bij Steenbergen nog wat bestellen en ben benieuwd naar jullie mening.

          De fire festival en code Red neem ik sowieso mee.

          Graag wil ik een mooie cake/compound voor en na de fire festival schieten.

          Het liefst nog een cake/compound erbij die ook (deels) een w-shape heeft.
          Cakes zou ik eventueel ook tegelijk willen schieten.

          Wat raden jullie me aan als ik hier nog 180-250 aan wil uitgeven bij Steenbergen?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Ttt Bekijk bericht
            Ik wil bij Steenbergen nog wat bestellen en ben benieuwd naar jullie mening.

            De fire festival en code Red neem ik sowieso mee.

            Graag wil ik een mooie cake/compound voor en na de fire festival schieten.

            Het liefst nog een cake/compound erbij die ook (deels) een w-shape heeft.
            Cakes zou ik eventueel ook tegelijk willen schieten.

            Wat raden jullie me aan als ik hier nog 180-250 aan wil uitgeven bij Steenbergen?
            Een cake/compound om voor de Fire Festival te schieten is een lastige. Ik denk dat de Fire Festival een mooi begin is.

            Wil je er echt wat voor schieten dan denk ik dat de Rock & Raw dan erg leuk is. Die begint al met een mooie tail waaier en er zit ook een fanshape in. Als je daarna dan de Fire Festival schiet dan is die qua spreiding weer veel indrukwekkender dan de tail waaier van de Rock & Raw en dan zit er een leuke opbouw in.



            Een cake die je eventueel voor de Fire Festival zou kunnen schieten is de Wings of Darkness. Dit is al jaren een topper van een cake en voor het geld zeker geen miskoop. Daarnaast is het qua kleurgebruik ook een mooie overloop.

            Na de Fire Festival kan ik de 1.2" Spinnerz 2 Colorz adviseren. Dit is echt een brute 100sh 30mm compound, die in de straat zeker indruk zal maken. Daarnaast pas deze prima bij de prachtige kleuren van de Fire Festival en hiermee heb je de perfecte afsluiting van het project.


            Als je specifiek een w-shape deel wenst, dan zijn er momenteel niet heel veel keuzes meer. De topper met een w-shape deel erin, is dan toch wel de Full Moon Party. Deze is in de straat echt indrukwekkend en wat mij betreft mag deze box wel wat meer aandacht hebben. Cake 1 begint met kleur en crackling chry en dit sluit dan weer prima aan op de Fire Festival.




            Als laatste box wil ik graag de Obsessed noemen. Ik denk dat de prijs-kwaliteitverhouding hier echt heel erg sterk is. Ik heb deze tijdens de China Red demo in actie gezien en zelfs op het strand met veel wind, wist deze behoorlijk wat indruk te maken.

            Daarnaast heb ik nog eens op de site gekeken en kwam ik nog een aantal toffe producten tegen die mijn aandacht trokken. Ik zie hier niet direct de combi met de Fire Festival voor me, waar wellicht zorgt dit nog voor extra inspiratie. Wat mij betreft stuk voor stuk toppers.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Winkelwagen Steenbergen.JPG
Vertoningen:1
Grootte:67,5 KB
ID:	1587014
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Wow, bedankt voor je uitgebreide antwoord pyrofan. Hier heb ik zeker wat aan.

              De Rock & Raw is een mooi product.
              Echter ga ik toch in je mening mee dat de Fire festival wellicht het mooist is om mee te beginnen.

              Van de Obsessed had ik nog geen filmpje gekeken, tot nu.. wat een ding zeg! Ik denk dat deze een goede kans maakt om na de fire festival geschoten te worden.

              De Full Moon Party kende ik al en ik ben het er volledig mee eens dat deze echt top overkomt! Doosje bevat ook mijn favoriete effecten. Maar hij is helaas wel wat duur vind ik. Dus twijfel of ik hem dat waard vind.

              Voor een paar tientjes meer kan ik ook de Triple X kopen die ongeveer het dubbele aan kruitinhoud heeft... Nieuw dilemma dus.

              De 1.2" Spinnerz 2 colorz spreekt mij ook aan. Ik vond de Crash Box vroeger erg mooi en dit lijkt wel een 2.0 versie hiervan. De Decibel cake had ik vorig jaar en zal ik ook dit jaar weer meenemen.

              Goed, nu twijfel ik tussen het volgende:

              Eerst de Fire Festival en daarna de Triple X.

              Of eerst de Fire Festival en daarna de 1.2" Spinnerz 2 colorz en daarna de Obsessed.

              Jammer dat mijn budget niet groot genoeg is om beide te doen

              Comment


                Persoonlijk zou ik Obsessed niet als afsluiter gebruiken, omdat hij niet echt een sterk eindsalvo heeft. Dan zou ik zelf nog eerder Spinnerz als afsluiting doen. Wellicht nog je een all at once cake als afsluiting erin gooien binnen je budget? One Loud Cloud binnen vuurwerktotaal a €10-€15 bijvoorbeeld.

                Comment


                  Ik ben opzoek naar een compound/waaier in W-shape/ fanshape, het liefst met gouden effecten die lekker blijven hangen. Budget is rond de 60 euro. Woon in omgeving Rotterdam heb al bestellingen bij:de vuurwerkbunker, De driesprong en vuurwerkhut sassenheim.

                  Comment


                    Wellicht de Pure gold 0.9k , dat is echt een mooie waaier en die verkopen ze bij jou dealer

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door sbakkaya Bekijk bericht
                      Ik ben opzoek naar een compound/waaier in W-shape/ fanshape, het liefst met gouden effecten die lekker blijven hangen. Budget is rond de 60 euro. Woon in omgeving Rotterdam heb al bestellingen bij:de vuurwerkbunker, De driesprong en vuurwerkhut sassenheim.
                      Je zou ook de flying Dutchman van magnum/broekhoff kunnen pakken.

                      Of zelf 2 of 3 goud cakes kunnen pakken en combineren. Kijk eens naar de high tension van wolff, of de oude pangu waaiers zoals Waikiki

                      Comment


                        Rebellious Rocker box van Vuurwerkmania. Kopen of niet?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                          Rebellious Rocker box van Vuurwerkmania. Kopen of niet?
                          Als je die mooi vind, dan koop je hem. Als je hem niet mooi vind koop je hem niet.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                            Rebellious Rocker box van Vuurwerkmania. Kopen of niet?
                            Go for it! Complete show in één doos! (Maar mijn mening wist je al)

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                              Rebellious Rocker box van Vuurwerkmania. Kopen of niet?
                              Lijkt me een heerlijke box voor de vooravond. Dus kopen die handel!
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                                Rebellious Rocker box van Vuurwerkmania. Kopen of niet?
                                Toppertje, 2 jaar op rij gehad, licht wel ook een beetje aan de prijs al zou het aan mij liggen.

                                Comment

                                Working...
                                X