Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Alles kopen Pim, alles
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
      Rebellious Rocker box van Vuurwerkmania. Kopen of niet?
      Ja man! Het heeft alles. Tempo, variatie, fluit, kleur en goud. Ik heb deze vorig jaar geschoten in mijn showtje samen met 2 andere boxen tegelijk gaf een leuke escalatie.

      Comment


        Vuurwerkmania Double Demolition voor €22.50 of de Magnum Headhunter voor €27.50?

        Op film vind ik de eerstgenoemde beter overkomen.. Wat raden jullie aan?
        The 31st of December..

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
          Vuurwerkmania Double Demolition voor €22.50 of de Magnum Headhunter voor €27.50?

          Op film vind ik de eerstgenoemde beter overkomen.. Wat raden jullie aan?
          De een (DD) is traag, de ander heeft een groot verschil tussen cake 1 en cake 2 qua hoe hoog ze schieten. Zou zelf voor de Double Demolition gaan.

          Comment


            Mijn oudste is 3 en nu natuurlijk al dol van vuurwerk, bij elke knal rennen we naar het raam. Welke producten/paketten raden jullie aan?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
              Mijn oudste is 3 en nu natuurlijk al dol van vuurwerk, bij elke knal rennen we naar het raam. Welke producten/paketten raden jullie aan?
              Die van mij is er ook dol op, zelfde leeftijd maar vind de knallen toch wel hard. Qua kinderen kan ik je familie vuurwerk van wolff aanraden, zijn kleine blokjes van 100 shotjes bijv met 10 mm. Leuk klein effectje en schiet lekker door. Als hij die knallen niet erg vind, dan kan je gewoon dikke compounds halen natuurlijk haha

              Comment


                Haha, ze vind knallen niet erg, dan maar die dikke compounds.. alles voor de kindere hé. Thanks, die lijn nog niet eerder gehad, dus ga er naar kijken.

                Comment


                  Wellicht de blow out van Wolff haalbaar? Leuke cake met hummers.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Wellicht de blow out van Wolff haalbaar? Leuke cake met hummers.
                    Staat tweemaal in bestelling nu, thanks

                    Comment


                      Onze kleine vindt alles met fluit geweldig

                      Comment


                        En misschien de neon night van wolff? Zeer leuke fontein ook.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                          Haha, ze vind knallen niet erg, dan maar die dikke compounds.. alles voor de kindere hé. Thanks, die lijn nog niet eerder gehad, dus ga er naar kijken.
                          Shaft van Wolff of Moving Stars van Showtime zal het ook wel leuk doen denk ik.
                          Ook een cake als Fireball Xtreme met de bewegende visjes is natuurlijk erg leuk.

                          Wat ook een leuk dingetje is zijn natuurlijk de kleinere items zoals Sparky fontein van Lesli en bijvoorbeeld de novelties zoals de F1 Truck van Vulcan.

                          Comment


                            Mogguh,

                            Garden Party 2 of de Solarstorm van Evo. Ik hoor graag welke jullie dikker vinden!

                            Comment


                              Tsja, de dikheid is nagenoeg gelijk, aangezien de boxen voor 80% identiek zijn. Probeer te achterhalen welke batch van beide boxen wordt verkocht, want dat kan net het verschil maken. Zie de topics van beide boxen.
                              Well, that depends...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                                Mogguh,

                                Garden Party 2 of de Solarstorm van Evo. Ik hoor graag welke jullie dikker vinden!

                                Zou ik voor de Solar Storm gaan, voor mijn gevoel meer variatie en tempo spreekt mij meer aan

                                Comment

                                Working...
                                X