Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plintje's Sfeertopic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    In de jaren dat ik vuurwerk begon te ontdekken wilde ik altijd een doosje 'flitsers' bij de collectie. Nu na jaren van afwezigheid heb ik weer eens een aantal afgestoken. Hoewel ze het niet halen bij de strobe flitsers van weleer, zijn de Disco's niet onaardig. Wat ik wel jammer vind is dat ze af een toe een beetje stil-/uitvallen.

    Comment


      #62
      De Bengalfeuer Gelb geeft een mooie felle gele vlam. De straat wordt mooi verlicht en ze geven een flinke rookontwikkeling.

      Comment


        #63
        De Blazing Vulcan van Wolff zijn degelijke categorie 1 fonteintjes. Er zat wel wat verschil qua prestatie tussen de verschillende fonteintjes.



        Tijdens de zoektocht naar categorie 1 vuurwerk afgelopen jaar vond ik in een bak met doosjes knetterballen dit doosje met Crackle Mines. Het was het enige doosje dat er tussen lag. De Pyro Power lijn is toch wel een beetje nostalgie, dus kon ik het doosje niet laten liggen. De uitwerking van de knetterballen viel op zich niet tegen.

        Comment


          #64
          Twee budget toppers van Evo, de Sparks en Ruffneck. Voor een euro of 8 p/s waren dit echt hele fijne potjes!



          Comment


            #65
            Mooie sfeerbeelden Plintje.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #66
              Net als alle andere kleuren is ook de Bengalfeuer Grün tip top in orde.

              Comment


                #67
                Mooie beelden hier weer allemaal hoor, bedankt Plintje. De bengalfeuer blijft een toppertje hoor. Hier ook heel wat gestookt afgelopen jaarwisseling en ook tijdens de vele sneeuwval begin dit jaar, dan komen ze nog mooier over.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Blijf zo doorgaan kerel!

                  Comment


                    #69
                    Leuke filmpjes, Plintje!

                    Comment


                      #70
                      Top dat je dit doet! Het is leuk om naar te kijken en bovendien super als je eerst beelden wilt zien of twijfelt! Ga vooral zo door!
                      https://www.youtube.com/@vuurpijl

                      Comment


                        #71
                        Bedankt voor alle leuke reacties! Nu september met rasse schreden dichterbij komt krijg ik meer en meer zin in het nieuwe seizoen.

                        Afgelopen jaar was ik voor een boodschap even in de Aldi en zoals bijna overal was het vak met categorie 1 vuurwerk al flink geplunderd. Natuurlijk wist ik al dat de kwaliteit van de pakketten van de Aldi niet echt over hield. Maar ja, soms doe je wel eens een impulsaankoop die je achteraf beter niet had kunnen doen. Want over de fonteinen mix kan ik heel kort zijn: wat een troep!

                        Comment


                          #72
                          Na een paar weekjes vakantie is het tijd om hier weer eens verder te posten.

                          De Bengalfeuer Violett is net als de andere kleuren prachtig uitgewerkt.

                          Comment


                            #73
                            Ik vond de Bomby's echt wel aan de magere kant. Terwijl ik de overige categorie 1 producten uit deze lijn allemaal prima vond presteren.

                            Comment


                              #74
                              Tijd voor een gouwe ouwe. Of eigenlijk twee. Met name de Werewolf heeft een paar jaar steevast in de collectie gezeten, maar ook de We Like It heb ik een aantal maal geschoten. Heerlijke budget cakes. Aan de We Like It leek elke keer weer geen einde te komen. Wat mij betreft zouden beide cakes zo weer terug gebracht mogen worden



                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
                                In de jaren dat ik vuurwerk begon te ontdekken wilde ik altijd een doosje 'flitsers' bij de collectie. Nu na jaren van afwezigheid heb ik weer eens een aantal afgestoken. Hoewel ze het niet halen bij de strobe flitsers van weleer, zijn de Disco's niet onaardig. Wat ik wel jammer vind is dat ze af een toe een beetje stil-/uitvallen.

                                Ik zou de White Strobe van Katan eens pakken. Vast prik in de collectie, zijn topdingen

                                Comment

                                Working...
                                X