Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plintje's Sfeertopic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Een aantal jaar was de Night Screamers mijn go to budget fluitcake. Hieronder stand alone geschoten, maar eigenlijk kwam deze cake het beste tot zijn recht als hij met meerdere tegelijk werd geschoten. De prijs leende zich daar ook uitstekend voor!

    Comment


      #92
      Blijf zo doorgaan, zie veel wat onbekendere producten voor mij. Altijd interessant!

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
        Blijf zo doorgaan, zie veel wat onbekendere producten voor mij. Altijd interessant!
        Bedankt, ga ik zeker doen! Ik vind dat ook altijd mooi om ergens op het forum over producten te struikelen die ik nog niet ken. Er is zo ontzettend veel op de markt tegenwoordig en soms ontdek je zo een pareltje dat al jaren op de markt blijkt te zijn!

        Comment


          #94
          Ik ben maar weer eens het archief ingedoken. Rond 2010 was de tijd dat ik nog met een ingevuld foldertje naar de dealers toe ging om een bestelling te plaatsen. Ik zat al een paar jaar op AVP, maar de collectie werd nog bepaald door wat de lokale dealers aan te bieden hadden. Daarnaast was het ook nog voornamelijk omschrijvingen lezen en dan maar bedenken hoe dat eruit moest zien in de straat. In 2010 ging ik naar Zena in Pijnacker. Het jaar dat er een livestream uit de winkel was en als ik me goed herinner was dit ook het jaar dat er een rad in de winkel stond. Hoe dan ook. Met het terugvinden van de compilatie van deze jaarwisseling (zie een paar pagina's terug) heb ik ook weer een aantal producten terug gevonden op beeld. Ik heb besloten om deze alsnog na al die jaren als aparte product films online te gaan gooien. Dit vormt best een uitdaging, omdat ik niet meer de uitwerking van alle cakes helder voor de geest heb na al die jaren. De eerste was echter vrij makkelijk (luister maar eens in de video ). Hoe dan ook vind ik het leuk om de beelden op deze manier een stukje toekomstbestendiger te maken en wie weet worden deze beelden ooit nog zo nostalgisch als de bijzondere stukjes vuurwerk uit de vorige eeuw

          De Glossy was echt een machtige cake. Ik kan me nog goed herinneren hoe groot deze cake voor een 16sh cake was. Dit maakte dan ook dat ik hem graag wilde hebben. De uitwerkingen waren ook erg goed! Tegelijkertijd doet het je beseffen hoe machtig ze pak 'm beet 10 jaar later zijn. Om over de kwaliteit van de camera's nog te zwijgen.

          Laatst aangepast door Plintje; 16 October 2021, 19:27.

          Comment


            #95
            Voor het eerst in lange tijd ben ik weer eens bij een showtje geweest. Dit was meteen een uitgelezen kans om mijn nieuwe camera uit te proberen. De show zelf bestond voornamelijk uit consu spul. Nadat er even een klein brandje in het begin geblust moest worden liep de show lekker door. Er zaten veel herkenbare producten in. Het was heerlijk om weer eens kruit te kunnen snuiven!
            Tijdens het blussen van het brandje heb ik de autofocus van mijn camera in weten te schakelen. Gelukkig had ik het redelijk snel door. Ik ben nog niet helemaal tevreden met de instellingen van de camera. Dus daar ga ik nog even verder in finetunen. Tips zijn altijd welkom

            Comment


              #96
              Wat een leuk topic zeg, leuk om je reacties bij al je filmpjes te lezen ook. Hopelijk ga je in 2022 door met dit topic.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door knallertjeee Bekijk bericht
                Wat een leuk topic zeg, leuk om je reacties bij al je filmpjes te lezen ook. Hopelijk ga je in 2022 door met dit topic.
                Dankjewel In 2022 ga ik zeker door met dit topic!

                Comment


                  #98
                  Vandaag weer beelden van vroegâh. Het liefste had ik het complete Palm Assortiment gekocht. Maar dat liet het budget toen nog niet toe. Uiteindelijk heb ik toen gekozen voor de witte en de oranje variant. Wat mij nog bij staat is dat deze cakes een flinke burst hadden. Ik vond het toen in ieder geval hele goede cakes.

                  Volgende week zal de oranje variant online komen!

                  Comment


                    #99
                    Samen met de Cadeau 3 was de Crackling Chry 2.0 ook een impulsaankoop in het laatste verkoopuurtje bij de Vuurwerkbunker in 2017. En van die aankoop heb ik zeker geen spijt gekregen. Wat een heerlijke muur van crackling komt er uit deze waaier zeg! Zelfs met de fish-eye van de GoPro nog een gevuld beeld.

                    Comment


                      De Orange Palm, ik vond deze mooier dan de White Palm. Maar het waren beide topcakes dat jaar

                      Comment


                        Hoewel de 70cm knetterlinten relatief gezien aan de prijs zijn, vind ik het wel een aanrader op het gebied van knetterlinten. Ze knetteren hard en door de lengte deden ze mij denken aan de 100 schots matjes die ik vroeger altijd afstak. Zo hangend komen ze goed tot hun recht.

                        Comment


                          Noch qua prijs, noch qua uitwerking springen de Magic's er bovenuit. Kortom, ik zou deze knetterlinten niet meer mee nemen. Maar slecht zijn ze ook niet. Ik vind de labels uit deze lijn overigens wel weer wat hebben.

                          Comment


                            Ook hier ga ik de draad maar weer op pakken met de laatste paar product filmpjes van afgelopen jaarwisseling.

                            Vandaag de Luft Pfeifer van Lesli. Vond het op zich geen onaardige fluiter. Tot je er een Luftheuler naast afsteekt.

                            Comment


                              Massa is kassa. An sich stellen de Pili Crackers niet zo veel voor, maar aansteeklont erbij en gewoon lekker rond strooien. Doet mij dan toch weer een beetje denken aan hoe we vroeger sloffen rotjes stonden te stoken. Voor de prijs kun je altijd een doosje mee pakken.

                              Comment


                                De Dynamite Balls, een gemiddelde knetterbal.

                                Comment

                                Working...
                                X