Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Scream

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit spreekt mij aan! Heel erg benieuwd naar de video. Hopen dat de fluiters echt rauw zijn en de falling leaves redelijk lang blijven hangen.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
      haha, tja volgens mij is men van de labels afgestapt die bij underground horen.
      Zeker als je ook kijkt naar bijvoorbeeld de Red Alert. Die heeft dan wel echt weer een underground label, maar valt weer niet onder de Underground
      Dus voor de zekerheid maar eens even nagevraagd want vond het zelf ook raar qua label. Maar inderdaad: Dit is een special cake (wel afgeleid van de ROTP). De red alert hoort wel onder de underground.

      Comment


        #18
        Dit klinkt allemaal wel heel erg goed zeg. Hopelijk krijgen we snel een filmpje te zien.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Klinkt heel interessant. Laat het filmpje maar komen.

          Comment


            #20
            Echt heel erg benieuwd naar. Zeker als ik sommige reacties lees. Kom maar door met dat filmpje!

            Comment


              #21
              Ik ga vanuit dat dit de zelfde ongeveer is dan Scream Machine maar dan met falling leaves erbij???
              https://store.steampowered.com/curator/43922535

              Comment


                #22
                Onlangs kwam ik terecht op het youtube kanaal van Vivid Pyrotechnics. Op dit kanaal kwam ik ook meerdere fluit cakes tegen. Zag er echt goed uit en heb toen een filmpje geplaatst in het 'filmpjes gevonden op het internet topic'.

                Als ik zo naar de productomschrijving van The Scream kijk, doet dit mij meteen denken aan het filmpje van Vivid. Nu wil ik niet beweren dat dit een omlabeling is, maar zo hebben we alvast een beeld bij de mogelijke uitwerking van dit product. Zou wel echt een mooie toevoeging zijn aan het ruime aanbod van fluitcakes.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
                  I love Mines

                  Comment


                    #24
                    Dat zou wel een leuke afsluiter zijn met een paar knallen erbij.

                    Comment


                      #25
                      Beetje zoals de Howling Devil van Broekhoff dus. Leuk ding in potentie

                      Comment


                        #26
                        Of juist geinig om je show mee te openen. Herrie, rust en dan gaan. Heeft in ieder geval mijn aandacht

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                          Beetje zoals de Howling Devil van Broekhoff dus. Leuk ding in potentie
                          Nou ik hoop toch echt dat die op die van Jordi lijkt...lijkt totaal niet op die trage howling devil
                          I love Mines

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                            Onlangs kwam ik terecht op het youtube kanaal van Vivid Pyrotechnics. Op dit kanaal kwam ik ook meerdere fluit cakes tegen. Zag er echt goed uit en heb toen een filmpje geplaatst in het 'filmpjes gevonden op het internet topic'.

                            Als ik zo naar de productomschrijving van The Scream kijk, doet dit mij meteen denken aan het filmpje van Vivid. Nu wil ik niet beweren dat dit een omlabeling is, maar zo hebben we alvast een beeld bij de mogelijke uitwerking van dit product. Zou wel echt een mooie toevoeging zijn aan het ruime aanbod van fluitcakes.

                            Ik denk dat dit hem wel eens kan zijn inderdaad. Heel dik, inderdaad om een project mee te beginnen. En dan zo timen dat de eerste schoten van het product erna omhoog komen als de leaves wegtrekken.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                              Onlangs kwam ik terecht op het youtube kanaal van Vivid Pyrotechnics. Op dit kanaal kwam ik ook meerdere fluit cakes tegen. Zag er echt goed uit en heb toen een filmpje geplaatst in het 'filmpjes gevonden op het internet topic'.

                              Als ik zo naar de productomschrijving van The Scream kijk, doet dit mij meteen denken aan het filmpje van Vivid. Nu wil ik niet beweren dat dit een omlabeling is, maar zo hebben we alvast een beeld bij de mogelijke uitwerking van dit product. Zou wel echt een mooie toevoeging zijn aan het ruime aanbod van fluitcakes.

                              Ik heb het filmpje van Wolff al mogen bekijken en dat komt redelijk overeen met deze video inderdaad!
                              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                                Nou ik hoop toch echt dat die op die van Jordi lijkt...lijkt totaal niet op die trage howling devil
                                Het filmpje van Pyrofan#1 is inderdaad een stuk sneller, maar om nou te zeggen dat de Howling Devil er totaal niet op lijkt...

                                Maar goed, ben benieuwd naar de productfilm. Zal een dezer dagen wel online verschijnen. Hoop ook op een snellere variant. Zijn wel wat fijne projectjes mee te bouwen

                                Comment

                                Working...
                                X