Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Scream

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Scream

    Artikelnummer: 7107
    Artikelnaam: The Scream
    Bruto Gewicht: 2200 gram
    Netto kruitgewicht: 428 gram
    Aantal schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: 25 rauwe huilers schieten omhoog om daarna te veranderen in rode vallende sterren.
    Afmeting:
    Max. tube diameter: 25 mm
    Tijdsduur: 5 sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 6/1
    Adviesprijs: volgt
    Voorverkoopprijs: €34,95
    O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl





    Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 14 October 2020, 21:10.

    #2
    Hier ben ik erg beniewd naar voor samenstellen fluitbak . ROTP met een kleurtje?

    Comment


      #3
      Jaaa daar is hij dan!! Kom maar door met het filmpje.
      #LaatOnsVieren.

      Comment


        #4
        Laat het filmpje idd maar snel komen.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Ik heb deze op film mogen zien en ik werd hier toch wel erg blij van
          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

          Comment


            #6
            Even een abbo nemen op deze topic. Het aanbod fluit wordt eindeloos !
            Ga denk eens een jaar doen met alleen maar fluitcakes ...

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
              Hier ben ik erg beniewd naar voor samenstellen fluitbak . ROTP met een kleurtje?
              Met rode falling leaves. Erg gaaf en juist weer een versie die er nog niet is
              Ik heb de film ook al mogen zien en vond het erg goed!
              Film volgt zsm gok ik.

              Comment


                #8
                Dus eigenlijk een Viper van Wolff, maar dan vallende bladeren ipv siereffectje? Nice mii like
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #9
                  Staat deze niet in het verkeerde topic, als ik zo naar het label kijk?
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #10
                    Ben hier ook wel benieuwd naar. Vind het persoonlijk wel jammer dat het maar 25sh is, mag bij een fluitbak best wat meer

                    Comment


                      #11
                      Het label spreekt mij in iedergeval al aan! Ben erg benieuwd. Kom maar door met die film.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
                        Het label spreekt mij in iedergeval al aan! Ben erg benieuwd. Kom maar door met die film.
                        Vind hem juist verschrikkelijk, maar als de uitwerking goed is dan boeit het mij helemaal niet meer.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                          Vind hem juist verschrikkelijk, maar als de uitwerking goed is dan boeit het mij helemaal niet meer.
                          Eens. Vind t ook helemaal niks dat label. Maar ach, als het een topper is boeit dat niet.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                            Staat deze niet in het verkeerde topic, als ik zo naar het label kijk?
                            haha, tja volgens mij is men van de labels afgestapt die bij underground horen.
                            Zeker als je ook kijkt naar bijvoorbeeld de Red Alert. Die heeft dan wel echt weer een underground label, maar valt weer niet onder de Underground

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                              Ik heb deze op film mogen zien en ik werd hier toch wel erg blij van
                              Ik heb m ook gezien. En ik denk dat deze nog wel eens hoog kan eindigen in de top-10 lijsten...
                              Een uniek product, met door zijn tempo een geweldige uitwerking.
                              Wachten tot iedereen de video kan zien, en hoe die het in de straat gaat doen. Ik ben in ieder geval hyped voor deze fluitcake!

                              Comment

                              Working...
                              X