Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2020 - 19 september - Kalkar (Duitsland)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Koneww Bekijk bericht
    Ja zal er ook bij zijn! Liefste weer vip. Een toegangsprijs zou ik ook snappen.
    Toegangsprijs zal de kosten kunnen drukken maar het gaat denk ik grotendeels ook door de coronamaatregelen.. Iemand uit de zorg die ik ken kan zichzelf pas halverwege de zomer vaccineren... Duurt allemaal nog wel een tijdje

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Dat lijkt me inderdaad zo goed als onmogelijk dit jaar, ik denk dat we al blij mogen zijn als er kleinschalige demo's of showtjes zijn eind van het jaar. Alles tot de zomer is natuurlijk sowieso verloren zaak en ik verwacht dat het na de zomer heel langzaam weer gaat opstarten.. maar dan ook echt heel langzaam. Ik vermoed dat we dit soort evenementen op z'n vroegst in 2022 weer kunnen meemaken.
      totaal mee eens en ik niet alleen gezien de omstandigheden verwacht ik dit jaar nog geen grote evenementen van deze grote en natuurlijk ook gezien wat corona / vuurwerk verbod voor impact heeft gehad bij zena . het zou heel mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren net als fallas erg jammer

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door maasster Bekijk bericht
        Toegangsprijs zal de kosten kunnen drukken maar het gaat denk ik grotendeels ook door de coronamaatregelen.. Iemand uit de zorg die ik ken kan zichzelf pas halverwege de zomer vaccineren... Duurt allemaal nog wel een tijdje
        Ja mee eens, zou het graag zien gebeuren maar zie het somber in.

        Comment


          #94
          2022 Is een mooi rond getal. Laten we daar maar op inzetten
          En dan kunnen we hopelijk ook weer naar Fallas

          Comment


            #95
            Hoe heilig is eind september eigenlijk? Ik snap het argument 'minder inkomsten 2020 en dus minder te besteden', maar een Trophy halverwege december zie ik ook best zitten. Kan men het nog even 3 maanden langer aankijken.

            Comment


              #96
              Denk dat het ook met de temperatuur heeft te maken. Anderzijds een kerstmarkt is ook in december en dat is ook grotendeels buiten.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                Denk dat het ook met de temperatuur heeft te maken. Anderzijds een kerstmarkt is ook in december en dat is ook grotendeels buiten.
                Verkoopt de merchandising wellicht een stuk beter. Harder, better, faster mutsen, sjaals en thermo-ondergoed is niet aan te slepen dan.

                Comment


                  #98
                  Precies, en categorie 1 vuurwerk verkopen in verschillende stands. Zie het al helemaal voor me haha.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                    Verkoopt de merchandising wellicht een stuk beter. Harder, better, faster mutsen, sjaals en thermo-ondergoed is niet aan te slepen dan.
                    Had in bullingen ook niet misstaan. Was overigens wel knus rond die Zweedse fakkels
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                      Had in bullingen ook niet misstaan. Was overigens wel knus rond die Zweedse fakkels
                      En bloedheet bij die hele grote midden op het toeschouwers-veld!!
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Welke grapjas heeft de zena trophy hier toegevoegd op 18 sep

                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                          Welke grapjas heeft de zena trophy hier toegevoegd op 18 sep

                          https://www.breda.nl/reserveringskalender-evenementen
                          ik denk niet dat het een grapje is maar misschien kan zena hier meer duidelijkheid in bieden.
                          begreep dat ze in het voorjaar bekeken hebben wat evetueel in het najaar mogelijk zou kunnen zijn , ze hebben daarbij ook naar diverse locatie gekeken misschien dat er toen al een aanvraag is weg gegaan .maar ik kan dat niet bevestigen . het zou kunnen dat de reden is dat de trophy erbij staat .

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                            Welke grapjas heeft de zena trophy hier toegevoegd op 18 sep

                            https://www.breda.nl/reserveringskalender-evenementen
                            Volgens mij ook geen grapje maar ik denk dat dit de originele opstapplek voor het busvervoer vanuit Breda is naar de Trophy. Kan zijn dat de Gemeente wil dat hiervoor officieel een aanvraag wordt ingediend en dat dit eerder dit jaar gewoon is aangevraagd...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Ok! Hopelijk kunnen we volgend jaar weer knallen!
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment

                              Working...
                              X