Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Imortal gold 2x transbomber in v shape dan transbomber champions edition

    Comment


      #62
      Dit kan voor mij persoonlijk niet anders als strarten met de immortal gold, daarna tempowisselingen met de 4 seasons en een heerlijke chaos finale met de transbomber!

      Die eerste twee waren mij aller eerste doorlont bakken, wat een goede herinneringen!

      Immortal gold
      4 seasons
      Transbomber

      Comment


        #63
        Om te beginnen de angry red hornet, lekker salvo's rammen om de aandacht te vragen.
        dan de event omnium 132 's, prachtige shapes, afwisseling en even temporiseren.
        En als laatste dan de transbomber sinds een aantal jaren onze favoriete afsluiter.

        Comment


          #64
          De Crash Box, lekker tempo. De dikke gouden effecten en bijzondere spinner effecten maken deze box tot goede match met de transbomber.

          Als 2e zou ik de Event Palm Beach Power Box no. 2 afsteken. Mooie salvo’s met grote palmeffecten, die tegen het eind worden afgemaakt met strobe effecten.

          En natuurlijk de transbomber zelf als finale blok, kan niet missen wat een mooi compleet blok. Niet voor niks een winnaar.

          Comment


            #65
            Ik zou starten met de crash box 100’s. Dit omdat dit echt een super toffe inleiding is voor de Transbomber. De Crash box heeft over het algemeen dezelfde kleuren combinatie als de Transbomber maar is net wat subtieler. Vandaar dus starten met de Crash Box 100’s. Vervolgens de te gekke Transbomber om uiteraard af te sluiten met de megafinale van the Sensation 5000. Wat een megaklapper is dat. Naar mijn idee nog toffer omdat hij op deze manier wordt ingeleid. Met deze drie cakes op een rij heb je toch een alleraardigste vuurwerkshow!

            Comment


              #66
              Voor mij is de keuze niet zo moeilijk: Ben nogal van de klassieke opbouw en kleurtjes. Daarom begin ik met de Sick six box: lekker genieten van de kleurtjes, Daarna de angry red Hornet: mooi rood en een opbouwend tempo, en als laatste de natuurlijk de Transbomber: vol gas een gouden finale!!!

              Comment


                #67
                Benieuwd wie zich straks mag verrijken met 2 transbombers. Veel succes allemaal.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Ik zelf zou beginnen met de Ultimate Mythology box. Een box met een lekker hoog tempo en veelal salvo's. Ook nog 2 salvo's rauwe fluiters om de aandacht eens even goed te trekken.

                  Vervolgens zou ik de immortal gold schieten. Als een wat rustiger middenstuk van de minishow met harde klappen en grote, sierlijke effecten om echt van te genieten.

                  Als laatste schiet ik dan de transbomber om af te sluiten met die lekkere chaos en een hoog tempo. Zo is de show afwisselend voor het publiek, niet te lang en ook zeker niet saai

                  Comment


                    #69
                    Ik zou gaan voor de Primal Instinct als dikke opwarmer. Vervolgens de Ultimate Mythology box voor de lekkere fluitvariatie, en tot slot lekker de straat laten beven met twee Transbombers. Succes gegarandeerd!

                    Comment


                      #70
                      • Cake 1 t/m 3 Transbomber
                      • Espada Palms
                      • Cake 1 t/m 3 Transbomber
                      • Crashbox
                      • 2x Cake 4 Transbomber
                      --> Vuurwerkevents.nl <--

                      Comment


                        #71
                        Als eerste bedankt voor het mogelijk maken van deze prijs.

                        Hier mijn show:

                        Event Palm W-105 - Eerst starten met een rustige sierlijke waaier box, mooie kleuren en blinkers.
                        Event box 4 Season's - Daarna door met deze topper, tempo gaat al omhoog.
                        2x Transbomber tegelijk - Om te eindigen met een dikke crackling finale. Applaus gegarandeerd.

                        Comment


                          #72
                          start met de Event palm beach power box n02, daarna de angry red hornet en eindigen met 2x transbomber voor volledige chaos!

                          Comment


                            #73
                            Ten eerste: wat een toffe prijsvraag! Ik zou deze heel graag winnen dus doe uiteraard mee

                            de transbomber heeft volgens mij 4 kenmerken: Rood, Goud, Crackling, opbouwend tempo. Met name de laatste cake is een echte finale en daarom zou ik graag combineren in hetzelfde thema

                            1. 6 elements - tempo wisselingen, prachtig goud. Genieten en spanning opbouwen.
                            2. Angry red hornet - het tempo gaat omhoog met heerlijke salvo’s Het thema rood komt naar voren.
                            3. 2 x transbomber - het tempo gaat steeds verder omhoog een compleet gevulde crackling lucht met geweldige afsluiter.

                            Comment


                              #74
                              De Transbomber als eerste.
                              Deze zorg voor een keiharde opening.

                              Daarna de Crashbox. Deze vind ik er mooi bijpassen qua kleuren. Echter is hij net wat rustiger. Ik ben fan van de spinners, dat maakt deze boeiend om naar te blijven kijken.

                              Daarna voeren we het tempo weer op met de [B]Transbomber Champions Edition[B/]. Deze past naar mijn mening geheel in lijn en vind ik de perfecte finale!

                              Comment


                                #75
                                Zoals elke show beginnen we met een intro. En wat is nu een betere intro dan een zee van swimming comets en red ghost? De Angry Red Hornet dus.
                                Daarna bouwen we met een zeer diverse box met diverse schietrichting en een opzwepende finale op naar een grande finale. Als 2de dus de Event Omnium.
                                Wat is er beter als een grande finale dan de (ram)box van 2016, 2017 en 2018? Als 3de en laatste natuurlijk de Transbomber!
                                31/12 Knalle als een malle!

                                Comment

                                Working...
                                X