Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Beginnen de show met een Event zero tolerance LTD box,daarna volgt de Primal Instinct,en dan als finale,2x de Transbomber.

    Comment


      #17
      1- Immortal Gold
      2- Transbomber
      3- Transbomber Champions Edition

      Ik zou beginnen met de immortal gold om een rustige opbouw te krijgen, vervolgens wat tempo maken door de Transbomber te schieten en als afsluiter de grote broer de Transbomber Champions Edition als knallende finale!

      Comment


        #18
        Ik zou beginnen met de Angry Red Hornet overlappend naar de Event Omnium 132's
        en als afsluiter de Transbomber.

        Angry red Hornet
        Event Omnium 132's
        Transbomber
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #19
          Weer zo'n top prijsvraag!

          Ik zou deze schietvolgorde aanhouden:
          Crash Box
          Immortal Gold
          Transbomber

          Comment


            #20
            Leuke actie weer! De Transbomber wordt natuurlijk de finale.

            Ik zou beginnen met een klassieker, oftewel de Event Immortal Gold, sierlijke goud boeketten in I shape.
            Om vervolgens over te gaan naar een nieuwe box namelijk de Event Omnium, hierbij de afwisselingng In shape en kleuren (groen/rood) waarbij De laatste box dus de Transbomber is die het rood doorzet met een spectaculaire finale

            Comment


              #21
              Als eerste de Event Zero Tolerance, daarna de 4-seasons en dan 2x de Transbomber

              Comment


                #22
                Ik zou gewoon voor het beste van het beste gaan.

                1. Sodom and Gomorrah
                2. EVENT MINE SHELL MAYHEM
                3. Finale met volgas 2x transbomber

                We beginnen met de heerlijke fluiters van sodom and gomorah, deze cake bouwt de spanning steeds verder op en eindigd met salvos en fluiters, het einde van deze cake gaat naadloos in de zwaardere 30mm z shape crackling chrystanthum met silver spinner van de event mine shell over waarna de cake in diverse shapes doorgaat om te eindigen met een vet salvo willows, dit is meteen het startschot van de finale van 2x de echte transbomber welke natuurlijk afsluit met de all at once cake.

                De transbomber met zijn opbouw van 144 schoten en all at once cake finale kun je inmiddels wel zien als een klassieker, een trendsetter, er zijn later vele kopieen getracht te maken! Het heeft een nieuwe generatie cakes voortgebracht!

                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #23
                  Ik zou beginnen met de Event Zero Tolerance (vorig jaar geschoten, prachtige box) Rustig opbouwend tempo, mooi tails tussendoor. Ietswat ondergewaardeerd in mijn ogen, want wat een prachtbak is dit

                  Daarna de 4 seasons, een oudje met een lekkere tempo mooie blinkers en bouwt goed op in tempo

                  Als laatst natuurlijk de transbomber, Kaliber misschien iets kleiner maar mijn ervaring van de afgelopen jaren dat ik deze geschoten heb is dat het publiek hier helemaal wild op gaat. Lekker rammen en kraken met een finale waar je U tegen zegt.

                  1. event Zero Tolerance
                  2. 4 Seasons
                  3. Transbomber

                  Comment


                    #24
                    1. Beginnen met de good old 4 Seasons
                    2. Gevolgd door de heerlijke rode rammer Angry Red Hornet
                    3. En "uiteraard" eindigen met de Transbomber

                    Geweld verzekerd!
                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment


                      #25
                      Simpel:

                      Transbomber
                      Transbomber
                      Transbomber

                      3x complete chaos en iedereen door het dolle heen. Is geen andere box die dit bij zoveel mensen teweeg brengt. Echt absurd ding!

                      Comment


                        #26
                        1: Angry red Hornet
                        2: Immortal Gold
                        3: Transbomber

                        Comment


                          #27
                          Transbomber als hoofdblok (13,2gr/sh ca 2 min)
                          Halverwege inhaken met:
                          Event best of power box no 1 & 2 (13,8gr/sh, ca 1 minuut per)

                          Gewoon veel BAM en gas erop, stoken met die handel en aantal gram is vergelijkbaar dus kan gewoon

                          Comment


                            #28
                            Al voorbij zien komen helaas, maar:
                            - Event zero tolerance (rustige opbouw, lekkere sierlijke tails).
                            - Event 4 seasons (lekker rammen met niet al te felle kleuren)
                            - (2x V-shape) transbomber (crackling chaos met die felle sterren).

                            Comment


                              #29
                              De TITANIUM BROCADE 2 BLUE BOX als begin met de prachtige gouden boeketten...die opgevolgd wordt door de Screaming Wizard Box met zijn jankende gillers die gepaard gaan met crackling effecten.
                              Dan sluiten we de show af met de transbombers in V shape als klapstuk.

                              Comment


                                #30
                                Jaa, mooie actie weer hoor!

                                Ik zou voor de Event Omnium kiezen! Voor de variatie in effect en schietrichtingen, dan de Geisterblitz voor de salutes en fluit en als aanloop naar het slotstuk de transbomber, voor een rammende finale!

                                Comment

                                Working...
                                X