Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    ik zie toch heel veel mensen die erg tevreden waren met de eerste wtf box, de 40 euro in ieder geval waard.

    Maar ik begrijp dat die van jou het niet goed deed?

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
      ik zie toch heel veel mensen die erg tevreden waren met de eerste wtf box, de 40 euro in ieder geval waard.

      Maar ik begrijp dat die van jou het niet goed deed?
      Volgens mij bestaat er een draadje vol klachten.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
        Nieuw 2019 | WTF box 2.0 | Cafferata | 3475

        Deze box hadden ze verkeerd geplaats op de demo waardoor je de waaiers niet kan zien.
        Ze kunnen hem beter produceren echt zoals op film en dan voor 80E verkopen oid. Dan zou ik het nog wel overwegen

        Comment


          #64
          Nee, ik doe het niet meer... na een hele discussie vorig jaar geen commentaar meer op WTF boxen.

          Iedereen die hem aanschaft, heel veel plezier ermee!

          Comment


            #65
            De 2.0 is niet mijn smaak. 4 cakes zonder enige samenhang. Ik kijk wel of de 1.0 nog ergens op de kop kan worden getikt
            Well, that depends...

            Comment


              #66
              Filmpje van mijn kant.

              Comment


                #67
                Gisteren een meer dan prima WTF Box 2.0 gezien! Leuke afwisseling in effecten, tails, fluiters, diverse shapes. Indien het product zo presteert heb je voor €60 natuurlijk echt een koopje!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                  Filmpje van mijn kant.

                  Vind hem echt niet verkeerd. Alleen jammer dat hij op het laatst maar twee salvo's geeft, twee mee was helemaal toppie geweest en dat eventueel de fluiters er tegelijk er door heen.


                  Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                  Gisteren een meer dan prima WTF Box 2.0 gezien! Leuke afwisseling in effecten, tails, fluiters, diverse shapes. Indien het product zo presteert heb je voor €60 natuurlijk echt een koopje!
                  Burst etc ook allemaal in orde ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Vind hem echt niet verkeerd. Alleen jammer dat hij op het laatst maar twee salvo's geeft, twee mee was helemaal toppie geweest en dat eventueel de fluiters er tegelijk er door heen.




                    Burst etc ook allemaal in orde ?
                    Lijk me niet relevant bij een sample

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Burst etc ook allemaal in orde ?
                      De burst was inderdaad prima in orde. Of het een sample betrof weet ik niet, veel wat binnen was gekomen (o.a. veel Showtime) was namelijk al productie. Maar om dat zeker te weten zullen we een winkeliersdemo af moeten wachten!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                        Maar om dat zeker te weten zullen we een winkeliersdemo af moeten wachten!

                        Hopelijk wordt deze dan wel ergens geschoten. Werd de WTF box vorig jaar ergens geschoten dan, mijn geheugen laat mij even in de steek ?
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Hopelijk wordt deze dan wel ergens geschoten. Werd de WTF box vorig jaar ergens geschoten dan, mijn geheugen laat mij even in de steek ?
                          Nee deze werd nergens geschoten vorig jaar.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Nee deze werd nergens geschoten vorig jaar.
                            Dan werd het toen een blinde gok en dat zal dit jaar dan ook wel weer zo zijn. Ik vind €60,00 net even te veel om de gok te nemen, voor €40,00 had ik hem waarschijnlijk wel weer genomen.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Dan werd het toen een blinde gok en dat zal dit jaar dan ook wel weer zo zijn. Ik vind €60,00 net even te veel om de gok te nemen, voor €40,00 had ik hem waarschijnlijk wel weer genomen.
                              €60 is inderdaad een flink bedrag om te moeten ''gokken''. Wellicht dat Cafferata hem nog eens gebruikt in een show de komende tijd, indien de productie dan binnen is zouden we de echte consumenten versie zien.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Nee deze werd nergens geschoten vorig jaar.
                                Werd ie wel op de cafferta demo per 2

                                Comment

                                Working...
                                X