Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Twijfelgevalletje deze box. Twee jaar terug de Strong Celebration gehad. Op zich wel tevreden mee geweest voor dat geld, maar aan de andere kant was de burst niet veel soeps.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
      Twijfelgevalletje deze box. Twee jaar terug de Strong Celebration gehad. Op zich wel tevreden mee geweest voor dat geld, maar aan de andere kant was de burst niet veel soeps.
      Dat heb al die zooi van cafferta geen burst en slechte /mislukte boeketten

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
        Dat heb al die zooi van cafferta geen burst en slechte /mislukte boeketten
        Overdrijven is ook een vak he
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Vond de 1.0 een leuke box voor de vooravond vorig jaar, ben benieuwd naar de voorwaarde dit jaar? Iemand die hier al meer over weet?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Overdrijven is ook een vak he
            Nee hoor gebaseerd op eigen ervaringen .

            Comment


              Gaat deze niet geleverd worden of is er een andere reden dat hij niet meer wordt aangeboden op de vuurwerktoppers site ?
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Gaat deze niet geleverd worden of is er een andere reden dat hij niet meer wordt aangeboden op de vuurwerktoppers site ?
                Zal wel weer net als vorig jaar gaan, denk ik. Dan komt de box later dit jaar online met allemaal voorwaarden.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Gaat deze niet geleverd worden of is er een andere reden dat hij niet meer wordt aangeboden op de vuurwerktoppers site ?
                  Komt in Dec 2 x op Vuurwerktoppers hou de site in de gaten

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Mosterdman Bekijk bericht
                    Komt in Dec 2 x op Vuurwerktoppers hou de site in de gaten
                    Wat gaan de voorwaarden worden?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                      Wat gaan de voorwaarden worden?
                      Ik gok verplicht bijbestellen van 5 40-grams pijlen voor 4 tientjes
                      Well, that depends...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                        Wat gaan de voorwaarden worden?
                        Als er voorwaarden worden gesteld dat je aan een minimaal bedrag moet komen, dan skip ik deze box. Is dat niet zo, dan heb ik inteesse.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Als er voorwaarden worden gesteld dat je aan een minimaal bedrag moet komen, dan skip ik deze box. Is dat niet zo, dan heb ik inteesse.
                          Ik wil deze ook wel, maar mocht het minimale bedrag te hoog liggen, zeg maar hoger dan €20,- euro, dan sla ik over.

                          Voordat ze deze box weghaalden kon deze wel zonder minimaal bedrag besteld worden?

                          Comment


                            Even een aantal berichten verwijderd. Laten we het hier gezellig houden heren.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Weet iemand wanneer je deze op vuurwerktoppers kan bestellen? Want hij staat nu op uitverkocht

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy013 Bekijk bericht
                                Weet iemand wanneer je deze op vuurwerktoppers kan bestellen? Want hij staat nu op uitverkocht
                                Hij is nu bij een aantal winkels via vuurwerktoppers te koop en tevens zijn er geen extra voorwaarden dit jaar . Zo als ik het heb begrepen zal de box begin december bij alle winkels in de webshop verschijnen.

                                *Edit; toch de verplichting om voor 30 euro vuurwerk bij te bestellen*
                                Laatst aangepast door recemonster; 1 December 2019, 13:59.

                                Comment

                                Working...
                                X