Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Storm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Vind het zeker geen verkeerde box maar nu ik het complete filmpje heb gezien toch iets minder spectaculair dan verwacht. Voor mij op dit moment geen absolute musthave

    Comment


      #17
      Is het nou alleen rood-groen-gele peonie? Juist paars of blauw er nog bij had deze aantrekkelijk kunnen maken maar dit is niets meer dan 3 goedkope peonie kleuren. Ik had er meer van verwacht.

      *Aanvulling: de film is nu beschikbaar in HD zie ik en dan zie ik al meer kleuren combinaties. Even andere films/of demo's afwachten voor het bepalen van de wow-factor.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #18
        Ik zie ook geel paars en blauw hoor maar camera geeft niet alle kleuren even goed weer en 't gaat nogal snel door mekaar hè Ik vind het een prachtige brute kleurenbak! En als die burst echt zo is als 't lijkt... Op de lijst voor volgend jaar!

        Comment


          #19
          Bijdeze een exclusief filmpje, een betere kijk op toch wel een heerlijke rammer!

          https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

          Comment


            #20
            Het moment dat de bombettes uiteen klappen, is dat een titanium effect? Erg lekkere rammer, al heb ik mn twijfels of het eerste filmpje door de keuring komt ivm geluidsniveau

            Comment


              #21
              Misschien had ik hier iets teveel van verwacht.. ik had een soort van Funke Scala met lang brandende dahlia sterren in mijn hoofd. Desalniettemin wel een leuk blok hoor, erg benieuwd hoe hij het op de demo's gaat doen!

              Comment


                #22
                vind m wel erg leuk!
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #23
                  Niet verkeerd natuurlijk. Toffe kleuren met de titanium burst, maar dat tempo... Vind het daardoor maar niets, had liever een beetje opbouw gehad. Nu wordt het voor mij een beetje saai persoonlijk.
                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    #24
                    Vind het wel een gave box en kan dat tempo juist wel waarderen. Vind alleen de effecten vrij klein over komen.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Idd, opbouw met salvo’s of salvo’s ala On the Beat zou hem interessanter maken denk ik.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        Vind het wel een gave box en kan dat tempo juist wel waarderen. Vind alleen de effecten vrij klein over komen.

                        Klein? Zijn toch gewoon dikke effecten voor 25mm.

                        Comment


                          #27
                          Zag hem voorbij komen voor 89,95.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #28
                            89,95. das een nete prijs komt er zo wie zo die box
                            ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

                            Comment


                              #29
                              Is een freakprijs die nu op 1 webshop staat. Dus die prijs kan nog wel varieren he!

                              Comment


                                #30
                                Hij is vanavond geschoten en had zeker felle kleuren! Hij was net vers van de boot en had daardoor helaas last van vocht. En dat is geen smoes die van Evo komt maar dat was zelf 100% hoorbaar, de burst had een vage doffe niet harde klap. Dus we moeten deze box nog een nieuwe kans geven als ie droger is.

                                Hij is te zien op 01.50 op onderstaand filmpje.

                                Comment

                                Working...
                                X