Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Storm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Huh, eerst is het verhaal dat deze last heeft van vocht en vervolgens zou het geen productie zijn? Ik denk dat ik dan nog maar een jaartje wacht... Dit is wat er op het veld stond (screenshot van een filmpje):

    [ATTACH=CONFIG]47022[/ATTACH]

    Lijkt me wel productie toch, met typefout... ? Overigens zou ik als importeur wel willen weten wat er van/namens mij wordt geschoten, of heb ik ergens iets gemist?
    Ik ben er niet bij geweest, maar waarom zou dit geen sample kunnen zijn?

    Ik heb zelf al tientallen shows met evo geschoten en ook hun demo's,
    Vorrig jaar hadden we ook een tal samples en op die dozen stonden ook gewoon de benamingen,.
    Zat in een kartonnen doos zonder poespas net als deze!
    Maar aanstaande demo zou ik weer mee heloen bouwen en zal dan bewijzende foto's plaatsen

    Comment


      #47
      Ziet er toch leuk uit, de kleuren vallen op en die burst moeten we toch zelf meemaken om te beoordelen.
      Pauzes zijn een dingetje inderdaad, het worden zo echt losse cakes, maar zonder afwisseling, op film wordt het nu wat ééntonig. Fijn dat dat nog even wordt opgepakt.

      Comment


        #48
        Prima tempo (behalve de pauzes), verder helemaal niets bijzonders.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          Ik ben er niet bij geweest, maar waarom zou dit geen sample kunnen zijn?

          Ik heb zelf al tientallen shows met evo geschoten en ook hun demo's,
          Vorrig jaar hadden we ook een tal samples en op die dozen stonden ook gewoon de benamingen,.
          Zat in een kartonnen doos zonder poespas net als deze!
          Maar aanstaande demo zou ik weer mee heloen bouwen en zal dan bewijzende foto's plaatsen
          Ik zeg toch ook nergens dat ik zeker weet dat het productie is. Ik zeg dat het productie lijkt te zijn. Samples met namen (weliswaar met typefout) erop op deze manier is nieuw voor mij, maar als jij zegt dat dat vaker zo is geloof ik het direct.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
            ...
            Dus ik heb wat info naar de producent gestuurd, sowieso de pauzes vond ik minder en moeten korter.

            gr
            Marchel
            Hoe moet het dan met deze jongens?

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20190916_202116_com.facebook.katana.jpg
Vertoningen:1
Grootte:119,3 KB
ID:	1573547

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
              Hoe moet het dan met deze jongens?

              [ATTACH=CONFIG]47053[/ATTACH]
              Zolang ze niet verstuurd zijn kan het qua timing aangepast worden!!!
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                #52
                Oké, het was gewoon nieuwsgierigheid hè. Geen aanval

                Nu al medelijden met de personen die alles uit elkaar moeten halen (misschien)...

                Comment


                  #53
                  Nog even een VRAAG: als deze nu nog niet op de boot staan, gaan we deze dan wel zien de 23ste? En zo ja, dan als sample of toch productie?

                  Comment


                    #54
                    Is jullie iets te ver ingezoomde film bij Burning Airfield gemaakt??

                    Oorspronkelijk geplaatst door milesclan Bekijk bericht
                    Je hebt wel gelijk zover ik weet en heb gehoord, is dat het vuurwerk echt net net binnen was!

                    Comment


                      #55
                      En anders thuis een beetje creatief handelen ik heb deze in ieder geval besteld..kleurtjessss
                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      Zolang ze niet verstuurd zijn kan het qua timing aangepast worden!!!

                      Comment


                        #56
                        Wat een vertrouwen in die Chinezen. Ze kunnen nog geen 2 dezelfde batches maken, laat staan cakes openmaken en er overal een ander stukje visco tussen zetten. Voor hetzelfde geld wordt de pauzetijd langer. Of zeggen ze "ja doen we" en doen ze alleen wat met de nog te maken Color Storms. Of is mijn onderbuik gevoel ongegrond en bestaat er eindelijk een betrouwbare fabriek met een goede tolk.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                          Wat een vertrouwen in die Chinezen. Ze kunnen nog geen 2 dezelfde batches maken, laat staan cakes openmaken en er overal een ander stukje visco tussen zetten. Voor hetzelfde geld wordt de pauzetijd langer. Of zeggen ze "ja doen we" en doen ze alleen wat met de nog te maken Color Storms. Of is mijn onderbuik gevoel ongegrond en bestaat er eindelijk een betrouwbare fabriek met een goede tolk.
                          Dat is gewoon het nadeel van compound, de vertragingen zijn vooraf niet te voorspellen. Ondanks dat je er als importeur veel moeite in doet om dit zo minimaal mogelijk te krijgen. Uiteindelijk ligt het aan de arbeiders hoe ze het doorlonten. Voor de gewone consument is het echt een uitkomst, voor ons dus soms wel en soms niet.

                          Comment


                            #58
                            Achja, met een beetje geluk zijn we volgend jaar van de compounds af.
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #59
                              Daar teken ik voor
                              Klapchi

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Achja, met een beetje geluk zijn we volgend jaar van de compounds af.
                                Wat bedoel je hiermee mr Evo?

                                Comment

                                Working...
                                X