Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Max Verstappen.

    Alles wat hij aanraakt veranderd momenteel in goud. Bovendien enorm populair bij divers publiek, van jong tot oud.

    Daarbij een leuke JUMBO actie en ik zie zeker een kans van slagen. Marketingtechnisch absoluut het proberen waard.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	verstappen vwt.jpg
Vertoningen:1
Grootte:76,4 KB
ID:	1567137
    Foto komt van AutoBahn
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
      Suggestie 2: Ik zou een samenwerking aangaan met populaire youtubers zoals kwebbelkop, enzoknol en natuurlijk...

      Sippie V







      Zij een gave invulling van het hele proces voor hun kanaal en vuurwerkcrew en vuurwerktotaal mooie promotie.
      Enzo en de meeste yters zijn minder neutraal dan andere personen. Mensen zijn er dol op of hebben er een hekel aan.
      Ik zou zelf niet voor controversiële personen kiezen, maar dat is mijn mening.
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #63
        Met Michael van Gerwen. En waarom?

        Werelds beste darter is zelf ook een vuurwerkliefhebber. Vroeger kwam ik hem nog een keer tegen bij Original in Olen toen hij ook nog zelfs gesponsord werd door Zena Vuurwerk op zijn shirt. Vanaf zijn jeugd is MvG al vuurwerkliefhebber en zover ik weet is hij wel te strikken voor een ludieke/ unieke samenwerking.

        Overeenkomsten:
        Alles in een rap tempo
        Gaan altijd voor het hoogst haalbare
        Liefhebbers
        Weten waar de pijlen op gericht zijn
        Weten ons te raken met een schot in de roos


        En misschien een dubbele gratis? Of zelfs een triple?

        Comment


          #64
          En 180 schoten dacht ik dan zo ...

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
            En 180 schoten dacht ik dan zo ...
            Ja of iets met pijlen natuurlijk

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
              En 180 schoten dacht ik dan zo ...
              3x 20 shots?

              Comment


                #67
                met de Albert Heijn, elke 10 euro aan boodschappen krijg je een zegeltje en bij een volle spaarkaart een gratis cake.

                Landelijke reclame en zo is het makkelijk sparen voor een leuke cake en kan iedereen aan het vuurwerk!

                Comment


                  #68
                  Pathé bioscopen, het mooiste cadeau in het donker toch? Trailer met het vuurwerkproduct helemaal 'spannend' als een movietrailer geschoten + eenvoudig de doelgroep bereiken.

                  Comment


                    #69
                    Ik zou graag een landelijke samenwerking zien met scholen waarin de kinderen leren omgaan met vuurwerk. en waar ze een cursus krijgen zoals op bijna alle vuurwerk evenementen.

                    Comment


                      #70
                      Ik zou graag een samenwerking zien met een goed doel, bijvoorbeeld make a whish of opkikker. De rest laat zich raden > Met het opgehaalde geld een onvergetelijke show geven met vuurwerk van vwt natuurlijk.

                      Een ander goed doel zou bijvoorbeeld iets met dieren kunnen zijn, compenseert misschien een klein beetje het "leed" van de beestjes tijdens oud en nieuw.

                      Verder denk ik ook nog aan iets met Katy Perry en het nummer Firework. Nieuwe clip met vuurwerk van Vwt natuurlijk...

                      Of zoiets?

                      Comment


                        #71
                        Mij zou een samenwerking met Rico Verhoeven een gave lijken! Rico kan ook flink klappen...

                        Comment


                          #72
                          Met de tien winnaars van deze specifieke prijsvraag
                          16e jaar op vuurwerkcrew!!

                          Comment


                            #73
                            ik zou graag een samenwerking zien met zo veel mogelijk andere importeurs in Nederland en gezamenlijk 1 lijn uitbrengen , welke massaal geïmporteerd kan worden en opgeslagen kan worden en van daar uit gedistribueerd kan worden en zo zeer lage prijzen kan vragen voor de gaafste lijn van Nederland.

                            Comment


                              #74
                              StukTV, misschien? Het is een zeer populair Youtube-kanaal.
                              Gelukkig 2024!

                              Comment


                                #75
                                Ik zou ook gaan voor een samenwerking met VWC. Het budget dat de leden hier samen hebben moet toch wel voldoende zijn om enkele leuke cake(boxen) op de markt te brengen aan de hand van de wensen van freaks. Als die het al leuk vinden dan moet de 'normale' consument het toch ook wel tof vinden.

                                Comment

                                Working...
                                X