Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Max verstappen.

    En dan een "Going to the MAX !"lijn produceren in samenwerking met Max verstappen/redbull
    Je kan dan diverse producten op de markt zetten met diverse verwijzing naar de Max Verstappen/F1/redbull en/of bekende en nu al legendarische acties van Max en daar ook afbeeldingen van als labels op de cake.

    Bijv. "the overtaker" met een label waarbij Max Vettel in tang neemt bij een inhaal actie.
    of "the crash' aarbij Max bij Riciardo van achter naar binnen zeilt. enz.

    Comment


      #92
      deze wilde ik eigenlijk voor komende dagen een keer gebruiken, maar dit topic is zo op hol geslagen dat ik toch nu maar doe, voordat me iemand voor is..

      ik zou een samenwerking aangaan met blackboxx een duitse firma met ook geweldige producten. daarbij hebben ze een nieuw statiegeld systeem ontwikkeld. waardoor we minder afval hebben en minder hoeven op te ruimen. Het is natuurlijk ook beter voor het milieu. check het filmpje.

      #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

      Comment


        #93
        Zie al heel veel ideeen die ik had voorbij komen helaas dus ga ik voor een samenwerking met de nederlandse eredivisie voetbal. Hier zien we regelmatig al de stadionfakkels en de shows die sommige clubs geven aan t begin avn een wedstrijd. Elke club z'n eigen vuurwerkcake of box

        Comment


          #94
          Of anders een samenwerking met Sefa , jong, vernieuwend en flinke beukers hahah

          Comment


            #95
            Ik zou persoonlijk voor een paar influencers gaan. dat is helemaal van deze tijd.
            denk bijv aan de eerder genoemde enzo knols van deze wereld.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door Webber84 Bekijk bericht
              deze wilde ik eigenlijk voor komende dagen een keer gebruiken, maar dit topic is zo op hol geslagen dat ik toch nu maar doe, voordat me iemand voor is..

              ik zou een samenwerking aangaan met blackboxx een duitse firma met ook geweldige producten. daarbij hebben ze een nieuw statiegeld systeem ontwikkeld. waardoor we minder afval hebben en minder hoeven op te ruimen. Het is natuurlijk ook beter voor het milieu. check het filmpje.

              Misschien off topic, maar TP vuurwerk is een van de eerste in nederland die dit jaar producten van Blackboxx gaat verkopen!

              ontopic: Jochem Meijer -- en dan ADHD producten
              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

              Comment


                #97
                Ik zeg een samenwerking met Porsche Design!
                Porsche Design heeft met meerdere merken al een samenwerking gedaan en tot op heden pakt dit altijd positief uit.

                Mooie labels maken en effecten en schietrichtingen en tempo’s!

                Comment


                  #98
                  Met Kim Holland.
                  marketing technisch krijg je de lachers op je hand en zullen velen zulks kopen voor hun vriend of kennis gewoon voor de gein.

                  en anders met Elon Musk.
                  moeten jullie nog wel even een pijl ontwikkelen die weer rechtop landt

                  Comment


                    #99
                    - Evenementenorganisatie door bijvoorbeeld festivals organiseert. (Onderdeel) vam de eindshow wordt dan een vuurwerkdemo.

                    - Het AD voor de jaarlijkse vuurwerktest ipv oliebollentest.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                      Mij zou een samenwerking met Rico Verhoeven een gave lijken! Rico kan ook flink klappen...
                      Heb jij een glazen bol ofzo?

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	rico.PNG
Vertoningen:1
Grootte:335,3 KB
ID:	1567153
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        Doe een samenwerking met het dj duo Sound Rush zou ik zeggen!
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          Brandweer politie ambulance samenwerking voor een veilig oud en nieuw

                          Comment


                            Ik zou met Fortnite doen, zelf geen idee wat het precies is, maar de jeugd vindt het fantastisch.
                            Geloof ik

                            Comment


                              Samenwerking met een goed doel idd, het thema van de cake ook baseren op het goede doel.
                              Bijvoorbeeld Pink Ribbon, en dan roze / paars als thema kleur. Ook geen gek dure cake, gewoon een goede hardloper zoals de white red rebel en dan voor onder de 20,- zeg 18,- waarvan 2,- naar het goede doel.

                              Comment


                                Mit Funke für 40gr Raketen jaaaah

                                Comment

                                Working...
                                X