Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Hunter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Daar is 'ie: productie van de Sky Hunter:

    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
      Daar is 'ie: productie van de Sky Hunter:

      Zo dan, waarom is het filmpje zo geknipt, de uitwerking van de singleshot die hangt nog en het filmpje is al klaar. Zonde
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Niet zoals de vorige versie, maar wel alsnog een hele dikke singleshot!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Zo dan, waarom is het filmpje zo geknipt, de uitwerking van de singleshot die hangt nog en het filmpje is al klaar. Zonde
          Even een korte uitleg hoe dit (in dit geval) tot stand komt; Wij willen de juiste informatie delen met jullie en op onze site, dus plaatsen wij geen oude film of een film van de sample. Omdat ze klaar zijn en op het punt staan deze kant op te komen hebben wij gevraagd om een film aan onze Chinese collega. Dit is het resultaat. Frame eromheen en online met die handel!
          ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

          Comment


            #20
            Dit is toch best een beetje een tegenvaller, begrijp me niet verkeerd het is een leuke singleshot, vind het alleen jammer dat jullie de naam skyhunter gebruiken voor een totaal ander product, dan had ik liever een andere naam gezien, dit was een (beetje misleidend)

            No hard feelings verder, maar toch zonde.

            Comment


              #21
              Blijft ondanks de ietsje andere uitwerking, dan de oude versie, gewoon een hele mooie single shot voor mij. Ben benieuwd hoe deze het in de straat gaan doen aankomend jaar
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                Blijft ondanks de ietsje andere uitwerking, dan de oude versie, gewoon een hele mooie single shot voor mij. Ben benieuwd hoe deze het in de straat gaan doen aankomend jaar
                Is het ook en zeg ook niet dat ik hem niet meeneem als ik hem tegenkom. Ziet er goed uit en is productie ook nog begrijp ik

                Comment


                  #23
                  Zonde maar nog steeds wel een erg leuke single shot !
                  Knaap!

                  Comment


                    #24
                    Jammer, vind Time Rain Crackling Palms echt een schitterend effect!
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      #25
                      Is alsnog niet verkeerd hoor! Deze gaat er ook komen mits hij hier verkocht gaat worden natuurlijk. Broekhoff heeft weer een aantal producten dit jaar die er bij moeten zijn vind ik!

                      Comment


                        #26
                        Vind de nieuwe erg gaaf hoor! Ben zeer benieuwd hoe deze gaat presteren.

                        Comment


                          #27
                          Ziet er zeker goed uit, en mooi dat dit productie is die geschoten is.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Eigenlijk zou je dan deze single shot een nieuwe naam moeten geven inderdaad. Want de oude sky hunter is het niet met de crackling palm. Die was zo gaaf! Desalniettemin is dit zo op film een hele mooie single shot hoor!

                            Comment


                              #29
                              Weet iemand of deze binnenkort nog op een demo geschoten wordt?

                              Comment


                                #30
                                Tot de aangename verrassing gekomen dat ik er nog een stuk of 20 heb staan van vorig jaar. Als ik er aan denk zal ik een vergelijkingsvideo maken tussen de oude en de nieuwe.

                                Comment

                                Working...
                                X