Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Hunter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
    g*dver ik kom net bij de crown dealer vandaan en die zegt me dat deze zijn afgekeurd had nog grote plannen om hier een 2" blok mee te maken
    zag ze vandaag ook gewoon staan..

    Comment


      #47
      Wtf? Die gozer bij ida bakker zei tegen me dat ze afgekeurd waren en dat hij ze daarom niet had
      When you stand for nothing, you fall for anything.

      Comment


        #48
        Grote jongen!

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20181228-WA0064.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,0 KB
ID:	1570871
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #49
          Hier wel een goed voet er onder

          Comment


            #50
            Valt erg tegen batch 2018 naar mijn mening in vergelijking tot voorgaande versies.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              Valt erg tegen batch 2018 naar mijn mening in vergelijking tot voorgaande versies.
              Yep, hier dezelfde meninb.

              Comment


                #52
                Zeer telleurstellend. Had hier veel van verwacht maar helaas. Zeer klein boeket.
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #53
                  Naast elkaar afgestoken, de oude en nieuwe. Zeer teleurstellend helaas.

                  Comment


                    #54
                    Wat een aanfluiting dit zeg. Potjes van 15mm hebben nog een groter effect. Filmpje volgt deze week ergens.

                    Comment


                      #55
                      Als ik het zo hoor . Is deze niet net als de oude
                      Zou jammer zijn die was echt dik

                      Comment


                        #56
                        Ik kan het beamen. De shell kit en helemaal de eccentrics gaan vele malen beter. Schieten beiden wel lager dan de RD en SH, maar Broekhoff had dit wat beter moeten uitwerken. Ik snap dat het een andere fabriek is, maar dit is gewoon met een slechter product, teren op een naam die het altijd super deed.

                        Comment


                          #57
                          Ik had al gehoord dat ze geen kooien zouden hebben, dat was al geen goed teken en maar links laten liggen
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #58
                            Ontzettend flut voor dat geld inderdaad. Ik hoopte dat het er eentje was die minder was, maar de rest was ook gewoon simpelweg kut. Boeket klein en niet eens goed uitgevoerd, vrijwel geen burst. Zijn broertje/zusje de red dawn was ook gewoon slecht. Bijzonder en bijzonder jammer.

                            Comment


                              #59
                              Deze was dit jaar niet goed nee. Komt op het einde na de 4x Sirens Salvo.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
                                Daar is 'ie: productie van de Sky Hunter:

                                Vind dit eigenlijk niet zo netjes, om te vermelden dat het productie is terwijl hij zwaar ondermaats presteert en in de verste verte het niet haal bij dit filmpje

                                Comment

                                Working...
                                X