Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Protocol

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dutch Protocol

    Artikelnummer: 1127
    Artikelnaam: Dutch Protocol
    Netto kruitgewicht: 4000 gram
    Aantal schoten: 231 schoten
    Effectomschrijving: Deze dubbele compound is gevuld met Nederlands glorie. De kleuren rood, wit, blauw, oranje en goud voeren de boventoon. Deze 25 kg bak bevat alle schietrichtingen en jij bent hiermee zeker de baas van de buurt! Zwaarder mag niet verkocht worden in Nederland!
    Adviesprijs: € 358,00, vvk € 338,00
    O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl





    Demo 2019:



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.e.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 13 September 2020, 10:17.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Benieuwd naar de video. De prijs is vrij hoog vind ik, maar wellicht komt er veel voor terug
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

    Comment


      #3
      veel groote boxen dit jaar
      ben benieuwd

      Comment


        #4
        Deze was echt belachelijk snel weg voor €338 ...

        Comment


          #5
          vond hem veelste snel, te slordig en te duur voor de 340 euro waar ze voor vragen

          Comment


            #6
            Vond dit gister wel een gave bak. Alleen is het wachten op hoe het tempo echt is want de finale schoot er tussendoor.

            Het rood wit blauw is wel goed te zien. Hier 2 foto's:



            Comment


              #7
              Zoals hier al is gezegd heeft deze box een flink tempo en een hoge prijs, maar ik vind het wel een unieke box. Het idee achter deze box kun je wel heel goed terug zien in de effecten en je hebt wel een waar spectakel in je straat.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkcentrum Brabant Bekijk bericht
                Zoals hier al is gezegd heeft deze box een flink tempo en een hoge prijs, maar ik vind het wel een unieke box. Het idee achter deze box kun je wel heel goed terug zien in de effecten en je hebt wel een waar spectakel in je straat.
                Wat gaat ie bij jullie kosten in de VVK?
                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                  Wat gaat ie bij jullie kosten in de VVK?
                  Dat weten we nog niet.
                  We moeten de inkooplijst nog ontvangen

                  Comment


                    #10
                    Dit vond ik wel één van de gave blokken gisteravond. In alle effecten komt het rood-wit-blauw terug, soms op hele duidelijke wijze, soms heel subtiel. Ook oranje erin verwerkt. Maar voor de prijs waar die voor aangeboden wordt, is het wel heel snel geld.. Het is inderdaad wachten op een film met het juiste tempo, voor nu vind ik het te duur.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Snel, rommelig en veel te duur. Heeft niet de WOW factor. Zelfs wanneer die 200 zou kosten zou ik 't nog niet eens overwegen 'm te kopen.

                        Comment


                          #13
                          Eens met grizmo! Daarnaast niet eens een finale. Box stopt gewoon. Dan voor dit geld veeeeel andere opties op dit moment. Tegenvaller helaas

                          Comment


                            #14
                            Veel cakes zijn hier door elkaar geschoten, vandaar dat ie zo snel is en rommelig overkomt. De laatste waaier is bijvoorbeeld al klaar terwijl de cake daarvoor nog bezig is. Als alles netjes in elkaar over zou lopen lijkt me dit een erg gave bak.

                            Comment


                              #15
                              Maar het gaat hier om een compound, dus dat kan in de straat ook zo gebeuren blijkbaar. Sneu geld ...

                              Comment

                              Working...
                              X