Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Protocol

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Nog steeds niet gehad, telkens budget technisch die keuze zo gemaakt, maar hij gaat weer op het wensenlijstje, want blijf dit een mooie bak vinden, ben dol op dat blauwe. En het waaier gedeelte met dat tempo is fantastisch.

    Comment


      #47
      Hier net zo. Stond al op de lijst en heeft het net niet gered en staat nu weer op het lijstje. Hij moet er gewoon een keer komen.

      Comment


        #48
        Als ik alles zo lees is dit gewoon een mooie doos maar het probleem is dat deze doos belachelijk duur is en dus 'slecht' is als je kijkt naar het geld wat je ervoor neerlegt.
        Dus ik heb gewoon gewacht op een leuke actie en heb deze doos nu aangeschaft voor €160,-.

        Comment


          #49
          Mooi ding dit hoor, flink tempo, heel diverse schietrichtingen, oranje en blauw prachtig aanwezig...zeer genietbaar

          Comment


            #50
            Toch blijft dit een geweldig ding, toonde weer dat het goede kwaliteit is. Prachtige kleuren, tempo, schietrichtingen, goed finale schot, hij heeft het allemaal.
            Maar die prijs blijft een ding, teveel mooie alternatieven ook waardoor je keuzes moet maken als liefhebber, maar voor iedereen die deze koopt aan het eind van het jaar is er garantie op spektakel.

            Comment


              #51
              Tijdsduur is met 30 seconden toegenomen, maar is niet storend. Op de stream zag ik ook wat groen voorbij komen, dat is wel storend... Ooit eens een groot rood, wit, blauw project gedaan. Daar had deze mooi ingepast. Toch eens kijken of ik opnieuw iets kan bedenken waar deze dan in verwerkt kan worden, mits voor een leuk prijs beschikbaar!

              Comment


                #52
                Die paar groene sterren lijken verdwaald, niet bedoeld. Ik blijf dit een prachtbak vinden...ooit...

                Comment


                  #53
                  Blijft een gruwelijk vette box dit, maar die prijs... poh. Ik moet wel in een heel gekke bui zijn hem erbij te nemen. Maar vet, dat is 'ie zeker!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Die paar groene sterren moet je gewoon als subtiele hint zien naar iets waar Nederland wel aardig om bekend staat dus past goed in de box

                    Blijft overigens een dikke bak dit maar verdwijnt bij het keuzes maken gek genoeg altijd van de lijst
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #55
                      We hadden de omlabel pole position hier staan echt een dikke bak! Zeker een aanrader mocht je hem ergens kunnen krijgen!

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
                        We hadden de omlabel pole position hier staan echt een dikke bak! Zeker een aanrader mocht je hem ergens kunnen krijgen!
                        Kwam een video tegen van de Pole Position en die oogt zeker goed.
                        Credits naar de filmer video is niet van mij.

                        Comment


                          #57

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door pyroboyniels Bekijk bericht
                            Ook dit blijft een dikke bak wel hoor. Heerlijk tempo en de blinkers blijven lekker lang nablinken. Forse prijs, dikke bak!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Mooi ding. Nice dat je het rood-wit-blauw op het eind ziet.
                              Zo in mijn sas met sas..

                              Comment


                                #60
                                Is deze identiek met de heisenberg? Deze bak gewonnen voor 150
                                Fireworks it's an art not a crime

                                Comment

                                Working...
                                X