Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redneck Revolt

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hierbij een foto van de dummy:

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181203_181458.jpg
Vertoningen:3
Grootte:159,9 KB
ID:	1569117
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #47
      Rij je lekker naar huis met je Mega 6 Star pakket, word je aangehouden door de politie. "Heh, meneer.. ik zie dat dit pakket voor Professional Use is, dat wordt een fikse bekeuring." Probeer het maar eens uit te leggen dan.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
        Rij je lekker naar huis met je Mega 6 Star pakket, word je aangehouden door de politie. "Heh, meneer.. ik zie dat dit pakket voor Professional Use is, dat wordt een fikse bekeuring." Probeer het maar eens uit te leggen dan.
        En dan heb je er een Unabomber en een Toxic naast liggen, nou dan ben je helemaal de sjaak...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #49
          Deze besteld voor 1 euro, samen met de FIREKIT CAKES 3 stuks en de DREAM CAKES 3 stuks om aan de 40 euro te komen en ook nog eens de purple haze gratis gekregen. 8 cakes totaal voor een goedkoop prijs kaartje.

          Comment


            #50
            Deze topper inmiddels binnen gekregen:


            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	redneck.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,1 KB
ID:	1569492
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #51
              steek hem is aan kijken hoe dat de productie het doet

              Comment


                #52
                Had deze gisteren gezien... Wordt verrassend weinig over gepraat eigenlijk. Mooi ding

                Comment


                  #53
                  Gisteren gezien in Rijnsburg. Toppertje hoor!
                  Mooie grote boeketten, fikse burst, lekker lang hangend goud, vol ronde boeketten.
                  Twee tientjes zeker waard.

                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #54
                    Wel beide een ander einde, en de snelheid is ook wel verhoogd ten opzichte van de sample helaas.

                    Comment


                      #55
                      Nu je het zegt ja... Ik denk dat de linker cake misschien niet helemaal af is gegaan?
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #56
                        Die linker lijkt een productiefoutje te hebben ja, de vierde rij gooit hij er als finale uit en de vijfde en zesde rijen gaan helemaal niet af. Wel een erg goede cake dit, de boeketten waren relatief groot vergeleken met veel andere geschoten producten en de burst was ook prima. Voor 20 euro haal je een goede cake in huis.

                        Comment


                          #57
                          Zeer goede cake dit, helaas niet besteld. Wel mooi om te zien dat er nog mooie cake's op de markt komen tussen al het geweld van de boxen.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Filmpje van DarkSoul trekt mij over de streep... hebbedingetje voor de losse verkoop.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                              Filmpje van DarkSoul trekt mij over de streep... hebbedingetje voor de losse verkoop.
                              yup verkoopprijs is dan hoger

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door cntrlalt Bekijk bericht
                                yup verkoopprijs is dan hoger
                                Bij Bredavuurwerk volgens mij nog gewoon 2 tientjes volgens mij. Of ik ben te goedgelovig...

                                Comment

                                Working...
                                X