Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redneck Revolt

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Have fun er mee. Ga je ze solo of per twee schieten ?
    Ik neig sterk naar per 2 afgaande op je beelden, frisse avondlucht ziet er mooi gevuld uit op die beelden van je.

    Had jij ze achteraf liever per 1 geschoten dan?

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
      Ik neig sterk naar per 2 afgaande op je beelden, frisse avondlucht ziet er mooi gevuld uit op die beelden van je.

      Had jij ze achteraf liever per 1 geschoten dan?
      Neen, zeer zeker van niet. Meestal schiet ik twee dezelfde cakes per twee. Of de cake moet echt zo waanzinnig mooi zijn, dat ik hem echt solo wil zien presteren
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #93


        Dit vond ik een van de beste prijs/kwaliteitcakes van afgelopen jaarwisseling.
        Hierboven het filmpje, echt gave cake.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #94
          Dit is echt een top cake. De prijs kwaliteits verhouding is inderdaad echt goed. Deze mag ook wel wat meer onder de aandacht gebracht worden.

          Comment


            #95
            Prima cake en zeker value for money. Sterker nog, prijstechnisch bijna een must have. Ik hoop zelf stiekem nog op een echte REDneck Revolt. Smaakdingetje, ik heb nu eenmaal veel met rood en weinig met groen als het om vuurwerk gaat. Dat laatste is het enige dat me ervan weerhoudt deze aan te schaffen.

            Comment


              #96
              Mooie prijs/kwaliteit verhouding, doe je geen miskoop aan!

              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #97


                Zeer goede cake gezien kwa prijs/kwaliteit verhouding. Zonde dat we deze niet meer hadden ingekocht
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


                  Zeer goede cake gezien kwa prijs/kwaliteit verhouding. Zonde dat we deze niet meer hadden ingekocht

                  Wel degelijk ingekocht, maar kan hem dit jaar alleen niet ophalen
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #99
                    Same hier Torrr. Nu staat hij nog een jaartje te drogen bij Jo. Echt fantastische cake.
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      Erg mooie cake dit. Helemaal top met meerdere tegelijk. Kwa prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

                      Comment


                        Let ook even goed op hoe mooi lang de gouden boeketten blijven hangen, geen geld voor die €15,- waar deze vaak voor te vinden is.

                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          Blijft een absolute topper deze zeker voor die prijs

                          Comment




                            Vergelijking met de WCKD Warlord. Wat vinden jullie?
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              Ik neig meer naar de Redneck. Maar beide zijn wel gewoon heel erg goed.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht


                                Vergelijking met de WCKD Warlord. Wat vinden jullie?

                                Je zou vooraf denken broekhoff, maar de redneck is toch veel fraaier. Totaal ander effect wel.

                                Comment

                                Working...
                                X