Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ze staan bij hun tenminste wel online, terwijl de Fieste van Vuurwerktotaal wel erg goed zoeken is, kan deze iig nergens vinden terwijl die wel vandaag tussen 19u en 22u te koop zou zijn.

    Comment


      Had 'm in de winkelwagen, nog 1 stap tot afrekenen, maar uiteindelijk niet gedaan...
      Paar jaar terug flink het schip in gegaan met een paar nieuwe artikelen, die na de China films erg ondermaats presteerden.
      Koop ik liever iets waar ik van weet dat het goed is...
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        Twijfelde ook nog maar heb ook besloten om hem te laten staan.Leg er liever wat meer bij en dat je dan wel zekerheid hebt op een goed product.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          M'n zwager is er al ingetrapt gelukkig. Ben benieuwd!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            Ze staan bij hun tenminste wel online, terwijl de Fieste van Vuurwerktotaal wel erg goed zoeken is, kan deze iig nergens vinden terwijl die wel vandaag tussen 19u en 22u te koop zou zijn.
            Fiesta box van Vuurwerktotaal is een actie van 1 winkel, buiten Vuurwerktotaal om.

            Comment


              Heb de gok genomen en via outlet haulerwijk 1 besteld + nog wat ander mooi spul. Films zet ik na oud en nieuw wel online.
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                Vandaag twee bestellingen geplaatst in de hoop hier toch een koopje mee te scoren alleen nu heb ik van mijn eerste bestelling wel een bevestiging en afhaal bericht gehad en van de tweede bestelling niet.
                Ik vroeg me of meerdere mensen hier problemen mee hebben gehad bij meervoudige bestellingen.

                Comment


                  Weet wel wat je per bestelling maar 1 wtf box kan kopen hoop voor jou van niet dat er een restrictie op zit per naam een box ofzo

                  Comment


                    Daar ben ik nu dus ook bang voor. Net 1 uur en 20 minuten in de wacht gehangen bij cafferata maar vraag me af of ze uberhaubt bereikbaar waren,ook al heb ik 3000 keer gehoord dat alle medewerkers bezet waren. Maar even afwachten en anders morgen nog een keer bellen want dan wil ik de 70 van de tweede bestelling graag ergens anders spenderen haha

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                      Fiesta box van Vuurwerktotaal is een actie van 1 winkel, buiten Vuurwerktotaal om.
                      Niet van 1 winkel hoor!
                      Hij staat inmiddels bij veel meer winkels in de shop.

                      Vandaag heel simpel eentje kunnen scoren samen met nog 3 dikke 500 grammers (White Red Rebel, Der Hammer en Revenge)voor bij mekaar iets meer dan 80 euro.
                      Ik denk dat dit bij Cafferata niet zal lukken.
                      Geen idee of die Fiësta nou in de praktijk ook nog wat is, dat blijft een gok,maar hoefde er in ieder geval geen troep bij te kopen.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                        Niet van 1 winkel hoor!
                        Hij staat inmiddels bij veel meer winkels in de shop.

                        Vandaag heel simpel eentje kunnen scoren samen met nog 3 dikke 500 grammers (White Red Rebel, Der Hammer en Revenge)voor bij mekaar iets meer dan 80 euro.
                        Ik denk dat dit bij Cafferata niet zal lukken.
                        Geen idee of die Fiësta nou in de praktijk ook nog wat is, dat blijft een gok,maar hoefde er in ieder geval geen troep bij te kopen.
                        Dat is een betere actie dan inderdaad, ik heb hem zelf pas in 1 winkel gezien en die winkel vertelde ook in een PB dat het een actie vanuit hunzelf en niet Vuurwerktotaal is ;)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                          Niet van 1 winkel hoor!
                          Hij staat inmiddels bij veel meer winkels in de shop.

                          Vandaag heel simpel eentje kunnen scoren samen met nog 3 dikke 500 grammers (White Red Rebel, Der Hammer en Revenge)voor bij mekaar iets meer dan 80 euro.
                          Ik denk dat dit bij Cafferata niet zal lukken.
                          Geen idee of die Fiësta nou in de praktijk ook nog wat is, dat blijft een gok,maar hoefde er in ieder geval geen troep bij te kopen.
                          Waar en welke winkels dan precies want ik zit al eventjes te zoeken maar niks nog tot nu toe

                          Comment


                            20 stuks per dealer, stel er doen er 50 mee = 20x50 = 1000 boxen per dag x 14 dagen = 14000 boxen.
                            Dat zijn er nogal wat......
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              Klopt geen reet van deze actie, bij mijn cafferata dealer in de buurt stond ie om half 8 al op uitverkocht, terwijl deze winkel onbekend is en never nooit die 10 boxen al verkocht kon hebben. Ik klikte er op en kreeg een melding met 'uitverkocht, deze box is alleen maar verkrijgbaar tussen 19.00 en 22.00'.

                              Comment


                                Dit word de 4Ever Cake 2.0
                                (die had 1300gram ipv 2000gram zoals stond in de reclame, dacht ik en was gevaarlijk)

                                Ik durf het niet aan, heb geen vertrouwen in dit merk en hun kwaliteit.

                                Comment

                                Working...
                                X