Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Van de Cafferata website :

    Vanaf 1 december is deze actie, alleen online, de hele maand beperkt beschikbaar! Dagelijks zullen er per dealer tussen 19.00 en 22.00 uur 10 WTF-boxen voor u beschikbaar zijn wanneer u naast deze actie ook voor minimaal € 30,- aan overige producten besteld.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
      wanneer u naast deze actie ook voor minimaal € 30,- aan overige producten besteld.
      Hmmm dan gaat het over, wist wel dat er een addertje onder het gras zat

      Comment


        Per dealer, dat maakt het weer interessant. Bij mijn plaatselijke dealer liep het pas storm na de Sinterklaasviering. Tot aan 6 december waren er nog maar 50 bestellingen geplaatst. De kans hierop maakt het dan weer wat groter!

        Comment


          Je mag de mijne hebben Ruben!
          Well, that depends...

          Comment


            Een box voor 40 euro, plus je moet er voor 30 euro een cake bijhalen die in de freak waarschijnlijk 10 kost. Dus 40+20 eigenlijk voor de box.

            Al met al gaan ze hier gewoon op verdienen hoor, als je in de freakshop bijvoorbeeld ziet dat een euphoric happiness van ev0 langskomt voor 65 euro, vraag me af wat de winkel dan betaald voor zo,n box. Die freakshops worden nu overgeslagen en cafferata verkoop direct aan de klant.

            Achja, wil ook niet zeuren. Blijft een leuke prijs, alleen meer gericht op de normale klant, die nu gewoon een prima deal hebben

            Ik sla echter over, heb nog geprobeerd iets op de site te vinden maar zit werkelijk niks voor me bij.
            Helaas

            Comment


              Ben benieuwd heb hem vorige week al besteld voor 40€ incl gratis vuurwerk

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                Vanmorgen deze vraag gesteld, hieronder het antwoord van Vuurwerktoppers:

                [ATTACH=CONFIG]41257[/ATTACH]
                Ook op de FB pagina van vwtoppers staat dat deze box morgen online komt.

                Comment


                  Haha wat een grapjurken bij caffereta zeg was ook te verwachten natuurlijk . Nou met een beetje geluk heb je een cake voor 30 euro lol

                  Comment


                    Dan denk ik, wat moet je nou van Cafferata dan bijbestellen? Aangezien alles zo overprijst is daarzo. Heb even op de site gekeken en kan gewoom niks vinden waarvan ik denk, dat doe ik er dan wel bij. Dan is de aanbieding van deze box uiteindelijk een sigaar uit eigen doos..

                    Comment


                      Zit meer dan RUIM over mijn "domme 25kg" heen, laat m schieten

                      Comment


                        Het was te verwachten dat het zo zou lopen... vooral jammer voor degene die al andere bestellingen hebben lopen en speciaal op deze box hebben afgestemd....

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door TJW Bekijk bericht
                          Het was te verwachten dat het zo zou lopen... vooral jammer voor degene die al andere bestellingen hebben lopen en speciaal op deze box hebben afgestemd....
                          Gewoon slechte actie van Cafferata

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Dan denk ik, wat moet je nou van Cafferata dan bijbestellen? Aangezien alles zo overprijst is daarzo. Heb even op de site gekeken en kan gewoom niks vinden waarvan ik denk, dat doe ik er dan wel bij. Dan is de aanbieding van deze box uiteindelijk een sigaar uit eigen doos..
                            Kan ook zo even niets vinden wat ik nou echt nog wil hebben

                            Leuke actie, maar meer voor de "gewone" klant.
                            Uiteindelijk moeten ze het daar ook van hebben natuurlijk.
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              Dat graf ding wordt geen eens in Zoetermeer e.o aangeboden.... of kijk ik verkeerd ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Zucht...vanaf morgenavond 19u...

                                Comment

                                Working...
                                X