Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze box, althans precies de helft ervan heb ik bij Valk gekregen als vervanger van de Limited box 1. Toch wel rare gang van zaken, krijg ze helaas niet te pakken telefonisch. Afgaande op de filmpjes hoef ik mij er misschien niet druk over te maken..
    Doe gewoon normaal, dat is het moraal

    Comment


      Hierbij de foto's

      Je kan ze niet recht achter elkaar zetten, omdat het reserve lont van A, precies aan de andere kant zit van hoofdlont B

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WhatsApp Image 2018-12-28 at 17.40.11.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,8 KB
ID:	1570558
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WhatsApp Image 2018-12-28 at 17.40.11(1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:157,6 KB
ID:	1570559

      Comment


        ik vind dit echt een mooie box wat ik er van gezien heb op de demo van evo , maar een dik min punt is dat deze niet in een vlakke doos zit , maar boven elkaar . maakt het niet makkelijk om beide compounds te koppelen .
        en als freak wil je het toch in een doos kunnen doen kwa proflook

        hier is meer gekeken naar verscheep kosten dan naar de liefhebber gemiste kans

        Comment


          Vind het maar apart allemaal, had er misschien een beetje te veel van verwacht. Dacht echt dat het een dikke bak was. Maar het zijn dus gewoon een paar losse cakes.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
            Vind het maar apart allemaal, had er misschien een beetje te veel van verwacht. Dacht echt dat het een dikke bak was. Maar het zijn dus gewoon een paar losse cakes.
            Zo gek is dat toch niet? Zo zijn alle Nederlandse cakeboxen en compounds.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door kruitstress Bekijk bericht
              Deze box, althans precies de helft ervan heb ik bij Valk gekregen als vervanger van de Limited box 1. Toch wel rare gang van zaken, krijg ze helaas niet te pakken telefonisch. Afgaande op de filmpjes hoef ik mij er misschien niet druk over te maken..
              ik vind dat toch echt wel kansloos dat je dan een halve mee mee krijgt. Dat je geen hele meekrijgt als vervanger snap ik, maar dan een halve? Dat gaat toch nergens over?
              greetzzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                Wat prijs aangaat heb je gewoon super deal zelfs de helft is veel duurder!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                  Hierbij de foto's

                  Je kan ze niet recht achter elkaar zetten, omdat het reserve lont van A, precies aan de andere kant zit van hoofdlont B

                  [ATTACH=CONFIG]43210[/ATTACH]
                  [ATTACH=CONFIG]43211[/ATTACH]
                  Ik ga deze gewoon achter elkaar zetten hoor. Doorlonten was netjes gedaan door deze Chinees. Haal van cake 4-A gewoon het lont een stuk los en hetzelfde van 1-B dan lukt het prima.
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_164714.jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,8 KB
ID:	1570816
                  31/12 Knalle als een malle!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                    Vind het maar apart allemaal, had er misschien een beetje te veel van verwacht. Dacht echt dat het een dikke bak was. Maar het zijn dus gewoon een paar losse cakes.
                    weet je wat nog gekker is er zitten gewoon tubes in! gewoon een zooitje bij elkaar geraapte tubes ik had er meer van verwacht!
                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      Toch snap ik de opmerking van jantjebeton deels wel, als je bijvoorbeeld die smalle repen cakes ziet bij de mega willows bijvoorbeeld dan geeft dat toch meer een profi look, die zou je in theorie niet los kunnen afschieten. Maargoed uiteindelijk lijkt me dit een hele dikke bak en gaat het tenslotte om wat eruit komt.

                      Dikke 50mm mines, smullen man
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        Wat is profi look? Is dat kartonnen dozen of losse elementen?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                          Toch snap ik de opmerking van jantjebeton deels wel, als je bijvoorbeeld die smalle repen cakes ziet bij de mega willows bijvoorbeeld dan geeft dat toch meer een profi look, die zou je in theorie niet los kunnen afschieten. Maargoed uiteindelijk lijkt me dit een hele dikke bak en gaat het tenslotte om wat eruit komt.

                          Dikke 50mm mines, smullen man

                          Zo bedoelde ik het ook. Dacht dat het 2 dikke compounds waren. Maar goed zal zeker mooie uitwerkingen hebben.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                            Zo bedoelde ik het ook. Dacht dat het 2 dikke compounds waren. Maar goed zal zeker mooie uitwerkingen hebben.

                            Het zijn toch ook gewoon 2 dikke compounds? Snap het probleem echt niet.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                              Het zijn toch ook gewoon 2 dikke compounds? Snap het probleem echt niet.
                              Zijn het ook, had in mijn hoofd alleen een heel ander beeld hoe die er uit zou zien. Verder geen probleem ofzo. Gewoon persoonlijke mening.

                              Comment


                                Zoals het er bij mij uitziet, afgaande op de 50mm tubes. Zal ik de reservelont van A aan de reservelont van B gaan koppelen.
                                Die zitten dan recht tegen over elkaar..
                                En zoals ik de filmpjes bekeken heb begint hij niet met de mines. En eindigt deze ook niet met de mines.
                                (Kan misschien bij een ander exemplaar ook amders in elkaar zitten hoor.) en dan klopt denk ik mijn theorie van hierboven.

                                Verder imposante box, enkel erg onhandig zo met de cakes op elkaar verpakt.
                                Denk dat de gemiddelde huisvader hem helemaal niet gaat koppelen en hem apart afsteekt. En wellicht ook nog aan de verkeerde kant aansteekt..
                                Zelfs ikzelf heb er 3 minuten naar staan te kijken hoe het eigenlijk precies zit hahaha.

                                Lonten waren overigens wel mooi verbonden door de chinees.
                                Zinkkie, Aka *Uncle_Tony* Ore *V* for old freinds.

                                Comment

                                Working...
                                X