Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoop dst Marchel toch nog effe reageert hier om te bevestigen hoe die nu moet zitten?

    Comment


      2cakecompounds achter elkaar zetten op straat.. en even lont 2van compound 1 verbinden met lont 1 van compound 2... Tadaahh. Klaar om te vuren.

      Comment


        Of gewoon lekker los schieten, voorkom je ook dat een deel blijft staan als in de 1e helft een weigering zit

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          2cakecompounds achter elkaar zetten op straat.. en even lont 2van compound 1 verbinden met lont 1 van compound 2... Tadaahh. Klaar om te vuren.
          Ben ik absoluut met je eens, enkel wil ik hem graag zo schieten als die op de demo-filmpjes te zien is.
          Daar vind ik hem geweldig in volgorde overkomen.
          Zinkkie, Aka *Uncle_Tony* Ore *V* for old freinds.

          Comment


            Nou, ik moet zeggen was wel een pareltje hoor!! Goede burstknallen. Liep lekker door kwa tempo, goed gevulde boeketten... volgend jaar weer!!!
            Zinkkie, Aka *Uncle_Tony* Ore *V* for old freinds.

            Comment


              Dit was mijn mooiste box van de avond! Als je van waaiiers houd dan moet je dese hebben. Wat een geweld en wat een pracht!!! Geld dubbel en dwars waard. Deze wil
              Ik volgend jaar weer
              Enige minpunt was dat ik op straat stond door te lonten...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                Dit was mijn mooiste box van de avond! Als je van waaiiers houd dan moet je dese hebben. Wat een geweld en wat een pracht!!! Geld dubbel en dwars waard. Deze wil
                Ik volgend jaar weer
                Enige minpunt was dat ik op straat stond door te lonten...
                Ik heb het gevoel dat ik me eigen post lees. Stond ik daar midden op straat met een rolletje schilderstape. Maar van de kleine 200 die ik betaald heb was hij super maar volgend jaar niet meer. Hakt te vel in op m'n budget.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                  Ik heb het gevoel dat ik me eigen post lees. Stond ik daar midden op straat met een rolletje schilderstape. Maar van de kleine 200 die ik betaald heb was hij super maar volgend jaar niet meer. Hakt te vel in op m'n budget.
                  Haha hier ook met schilderstape in de hand, wil ik plank 2 even verschuiven om de lintjes uit te lijnen, trek ik per ongeluk de hele cake los incl lont dus kon ik nog meer doorlonten

                  Maar dat terzijde. WAT EEN FENOMENALE BOX!!
                  Er lijkt ook maar geen einde aan te komen.

                  Doet het ook niet onder in vergelijking met funke boxen alhoewel die wel unieke "funke" effecten hebben.

                  Topper van NL vuurwerk

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                    Haha hier ook met schilderstape in de hand, wil ik plank 2 even verschuiven om de lintjes uit te lijnen, trek ik per ongeluk de hele cake los incl lont dus kon ik nog meer doorlonten

                    Maar dat terzijde. WAT EEN FENOMENALE BOX!!
                    Er lijkt ook maar geen einde aan te komen.

                    Doet het ook niet onder in vergelijking met funke boxen alhoewel die wel unieke "funke" effecten hebben.

                    Topper van NL vuurwerk
                    Ben het er helemaal mee eens. Alles in waaiervorm. En die 50 mm mines

                    Comment


                      We willen filmpjes zien

                      Comment


                        Gefilmd door de Vrouw.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                          Gefilmd door de Vrouw.

                          Eronder is gaaf, maar kan je aanraden op een 60 meter te gaan staan, is stiekum nog indrukwekkender ;)

                          Comment


                            Het was echt een top bak! Aanrader!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                              Ik heb het gevoel dat ik me eigen post lees. Stond ik daar midden op straat met een rolletje schilderstape. Maar van de kleine 200 die ik betaald heb was hij super maar volgend jaar niet meer. Hakt te vel in op m'n budget.
                              waar heb jij deze voor 200,- kunnen kopen?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                                waar heb jij deze voor 200,- kunnen kopen?
                                Je kon hem zelfs in het noorden voor minder kopen

                                Comment

                                Working...
                                X