Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
    Is helaas nog geen duidelijkheid over Frank, is wel qua grote/schots/schietrichtingen/kruit vergelijkbaar met de Collision Thunder en komt eveneens van Rubro/Mania af.




    Indien je meerdere bestellingen hebt, zet ze even op dezelfde afhaaltijd dan komt dit helemaal in orde. Mocht het afhaalblok vol zitten kies dan de eerst volgende mogelijkheid en stuur ons even een berichtje dan passen we dit voor je aan.




    De beste effecten uit de Garden Party serie én Colorful City in één doos! Alles dus 30mm tubes en in gaasverpakking.

    Ultimate Prof Box is zover ik weet geen omlabeling maar een private label item wat alleen bij enkele winkels verkrijgbaar is.
    Dan moet ik beide blokjes maar bestellen... helaas

    Comment


      Echt mooie aanbiedingen weer, voor mijn idee nog beter dan vorig jaar! Toevallig hebben jullie net ook een cake die ik eigenlijk nog op mijn lijstje had staan. Jammer dat ik voor minimaal 75 euro moet bestellen, kom lang niet aan dat bedrag.
      Heb al eerder dit jaar een aantal bestellingen bij jullie gedaan, en ik zit helaas bijna aan mijn budgetlimiet.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
        Echt mooie aanbiedingen weer, voor mijn idee nog beter dan vorig jaar! Toevallig hebben jullie net ook een cake die ik eigenlijk nog op mijn lijstje had staan. Jammer dat ik voor minimaal 75 euro moet bestellen, kom lang niet aan dat bedrag.
        Heb al eerder dit jaar een aantal bestellingen bij jullie gedaan, en ik zit helaas bijna aan mijn budgetlimiet.
        Stuur ons even een mailtje dan voegen we het bij een van je vorige bestellingen!
        FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
          Stuur ons even een mailtje dan voegen we het bij een van je vorige bestellingen!
          Helemaal top! Ik stuur morgen het mailtje
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            Weet iemand hier toevallig de afmeting van de tournament box?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
              Komt er van die big cake box nog een video?


              Deze? Lijkt wel cardinal of souls.

              Comment


                Die box van Volt Full Moon Party die 2e cake is die ook los te koop? Die is echt gruwelijk mooi.
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181104_183354.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,4 KB
ID:	1568245

                Comment


                  Beste vwlstnb

                  Komen er nog acties bij op de freaksite aankomende weken?

                  Anders bewaar ik namelijk nog wat budget.

                  Roald.

                  Comment


                    Same here... en wanneer zou dat zijn, vrijdag blieg ik voor 10 dagen naar Afrika en t internet is er nie zo best dus gooi er Voor gewoon ff een frank actie ofzo hahaha

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                      Weet iemand hier toevallig de afmeting van de tournament box?
                      Hi Roald,

                      Exacte afmetingen heb ik even niet bij de hand, geloof rond de 80x60 cm maar durf ik nu niet met 100% zekerheid te zeggen. Een flinke doos is het zeker!


                      Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht

                      Deze? Lijkt wel cardinal of souls.
                      Dat is inderdaad het filmpje van de Cardinal of Souls en niet van de Big Cake Assorted. Big Cake Assorted is bijna dubbel zo groot en vergelijkbaar met Collision Thunder.


                      Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                      Die box van Volt Full Moon Party die 2e cake is die ook los te koop? Die is echt gruwelijk mooi.
                      Helaas is dit niet mogelijk. Full Moon Party is een compound box en de cakes hieruit zijn niet los te bestellen.
                      FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                        Beste vwlstnb

                        Komen er nog acties bij op de freaksite aankomende weken?

                        Anders bewaar ik namelijk nog wat budget.

                        Roald.

                        Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
                        Same here... en wanneer zou dat zijn, vrijdag blieg ik voor 10 dagen naar Afrika en t internet is er nie zo best dus gooi er Voor gewoon ff een frank actie ofzo hahaha
                        Deze vraag in de vorige post vergeten maar zal hier ook direct even op reageren...
                        T/m 11 november hebben we de extra gratis vuurwerk actie lopen en zullen er dus geen andere actie's zijn. Na 11 november zullen we kijken of we nog wat leuke weeekend en/of dagdeals kunnen maken!
                        FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                        Comment


                          Check mn Facebook berichtje nog ff aub.. heb t idee dat via hier sneller gaat haha. Voor ik er nog een bestelling uit klapper

                          Comment


                            Is het mogelijk dat jullie wat meer producten toevoegen? Zoals de Thunderkings van Katan. En het liefst wat Zena producten?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Is het mogelijk dat jullie wat meer producten toevoegen? Zoals de Thunderkings van Katan. En het liefst wat Zena producten?
                              Kunnen altijd kijken wat er mogelijk is, heb je zojuist hierover een PB gestuurd.
                              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                              Comment


                                Jullie hebben een eigen fabriclijn begrijp ik uit een eerdere post. Ziet er veelbelovend uit! Is de Fabric 19 25mm of 30mm? Ook van Rubro?

                                Comment

                                Working...
                                X