Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
    Let op! De Ultimate Prof Box zal vanaf morgen van www.vuurwerklandfreaks.nl verdwijnen! De gereserveerde voorraad voor de freakactie is bij dit product zo goed als uitverkocht. Wees er dus snel bij wanneer je deze nog wilt bestellen!

    http://www.vuurwerklandfreaks.nl/con..._Prof_Box.html
    Nog even snel 2 besteld
    Groeten...:)

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ILI94 Bekijk bericht
      Ook hier is een bestelling al de deur uit, profbox in de pocket Top service en producten al jaren lang. Ik ben even benieuwd, gaat er nog iets gebeuren omtrent black friday? Wil namelijk graag nog wat producten gaan aanfschaffen en dat zou nog fijner uitkomen natuurlijk
      We zullen dit weekend weer een aantal weekenddeals online zetten, verder komt er wel een black friday actie op onze reguliere website!
      FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
        We zullen dit weekend weer een aantal weekenddeals online zetten, verder komt er wel een black friday actie op onze reguliere website!

        Verdomme moet dat nou.. laat me met rust met al die deals 😂 al zijn ze echt sterk waag ik er misschien wederom weer een bestelling aan

        Comment


          Ik ben benieuwd want moet dit weekend nog een bestellinkje plaatsen voor me zoontje allemaal klein spul. Misschien pak ik nog een weekenddeal mee.

          Comment


            Vuurwerkland Steenbergen.
            Ik heb afgelopen weekend een mail gestuur over het samen voegen van een bestelling en afhaaltijd.
            Helaas nog geen reactie gezien.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door burki32 Bekijk bericht
              Vuurwerkland Steenbergen.
              Ik heb afgelopen weekend een mail gestuur over het samen voegen van een bestelling en afhaaltijd.
              Helaas nog geen reactie gezien.
              Is bij deze geregeld, als het goed is heb je zojuist een reactie ontvangen!
              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

              Comment


                Komen de black friday acties ook op de freaksite? Wil daar namelijk een bestelling plaatsen.

                Comment


                  Voor mij dezelfde vraag, zag de weekend deals maar al komt er wat black friday materiaal bij wacht ik even met mn zoveelste bestelling doorvoeren.

                  Comment


                    De weekenddeals staan weer online!

                    - Burning Vulcano € 13.95
                    - Chronicles of Gold Box € 42.50
                    - 100S VT Bright Flower Mix 100's 30 mm van Pangu € 79.99
                    - Big Cake Assorted 277īs compound € 135.00


                    Geldig t/m 25 november 2018



                    Fijn weekend!
                    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                    Comment


                      Ramon doen jullie ook nog black friday materiaal op de freaksite of blijft t bij de weekend deals

                      Comment


                        Stukje terug schrijft Ramon dat de black Friday alleen voor de reguliere site is.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Clesstra Bekijk bericht
                          Stukje terug schrijft Ramon dat de black Friday alleen voor de reguliere site is.

                          Idd! Sorry missunderstanding!

                          Comment


                            Zo net nog wat besteld.

                            Klein spul voor me zoontje. Kon het niet laten zelf nog wat toppers mee te bestellen. Zoals, kylin, mont lou van pangu.

                            Hoop trouwens dat volgend jaar de toppers zoals colorful City, garden party etc ook verkrijgbaar zijn.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                              De weekenddeals staan weer online!

                              - Burning Vulcano € 13.95
                              - Chronicles of Gold Box € 42.50
                              - 100S VT Bright Flower Mix 100's 30 mm van Pangu € 79.99
                              - Big Cake Assorted 277īs compound € 135.00


                              Geldig t/m 25 november 2018



                              Fijn weekend!
                              Ik heb jou een prive bericht gestuurd

                              Comment


                                LET OP! Komende woensdag in de loop van de middag zullen er een aantal producten iets in prijs gaan stijgen. Houd hier dus rekening mee wanneer je nog wilt bestellen tegen de laagste prijzen!

                                FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                                Comment

                                Working...
                                X