Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Wel heel dikke waaier die je in de outlet hebt gezet. Ga er even over nadenken, niet te lang natuurlijk want dan is tie alweer uitverkocht
    Bedankt voor deze cliffhanger!
    Deze cake wilde ik namelijk al heel lang hebben, maar ik vond hem veel te prijzig.
    De prijs die Dennis er nu aan heeft gehangen is ie zeker waard.
    Zonder jouw tip had ik hem misschien wel gemist. Nu niet. Top!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
      Bedankt voor deze cliffhanger!
      Deze cake wilde ik namelijk al heel lang hebben, maar ik vond hem veel te prijzig.
      De prijs die Dennis er nu aan heeft gehangen is ie zeker waard.
      Zonder jouw tip had ik hem misschien wel gemist. Nu niet. Top!
      Hahaha graag gedaan. Ben eigenlijk al compleet voor dit jaar maar vind het geinig om ff te kijken of ze nog wat leuke nieuwe spullen in de outlet hebben

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
        Hahaha graag gedaan. Ben eigenlijk al compleet voor dit jaar maar vind het geinig om ff te kijken of ze nog wat leuke nieuwe spullen in de outlet hebben
        Dat lees ik elke keer, en elke keer zie ik dat je weer wat aan het “lijstje”
        Toevoegt of overweegt. Hahahah
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
          Dat lees ik elke keer, en elke keer zie ik dat je weer wat aan het “lijstje”
          Toevoegt of overweegt. Hahahah
          Wat ik nu toevoeg is allemaal klein spul, dat telt ik eigenlijk niet mee. Als ik dan op het einde van het jaar de balans op maak kan ik tenminste zeggen "valt nog mee" . En ik moet me toch de hele avond kunnen vermaken, 12 uur project gaat al 2 assortimenten, 8 cakes en ik geloof 10 boxen de lucht in

          Comment


            Nog 4 stuks beschikbaar OP=OP

            Stonden er gisteren al in maar er waren een aantal freaks die ze graag wilde hebben.
            Inmiddels heeft iedereen hem besteld en ik heb er nog 4 vrij in de voorraad.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1663.1539184419.png
Vertoningen:3
Grootte:301,3 KB
ID:	1567374

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
              Nog 4 stuks beschikbaar OP=OP

              Stonden er gisteren al in maar er waren een aantal freaks die ze graag wilde hebben.
              Inmiddels heeft iedereen hem besteld en ik heb er nog 4 vrij in de voorraad.

              [ATTACH=CONFIG]39639[/ATTACH]
              UITVERKOCHT Ben ik ff blij dat ik net op tijd ben om er twee te kunnen wegkapen. Thnx Dennis.

              Comment


                De laaste 3 inmiddels in de voorraad deze kan ik ook niet meer bij bestellen bij broekhoff deze zijn uitverkocht in de outlet.

                Normaal € 99,00 Nu voor € 53,99

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1615.1538579143.jpeg
Vertoningen:1
Grootte:36,3 KB
ID:	1567389

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                  Nog 4 stuks beschikbaar OP=OP

                  Stonden er gisteren al in maar er waren een aantal freaks die ze graag wilde hebben.
                  Inmiddels heeft iedereen hem besteld en ik heb er nog 4 vrij in de voorraad.

                  [ATTACH=CONFIG]39639[/ATTACH]
                  Ik heb zojuist even contact gehad met broekhoff.
                  ze gaan even een extra telling doen omdat ik nog al wat vragen krijg via pm of ik er nog aan kan komen.


                  Zodra ik antwoord heb horen jullie even.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                    Ik heb zojuist even contact gehad met broekhoff.
                    ze gaan even een extra telling doen omdat ik nog al wat vragen krijg via pm of ik er nog aan kan komen.


                    Zodra ik antwoord heb horen jullie even.
                    Ik heb zojuist een bevestiging gekregen en boek even 1 karton op heb er nog 2 kunnen aankopen na de telling.

                    Dennis

                    Comment


                      Gister nog 2x Scorpione aangeschaft en 2x Snowman supermooie aanbiedingen weer Dennnis! Top...

                      Comment


                        Mooi weer en een leuke wedstrijd dat kan niet zonder een leuke aanbieding.



                        Tot zondag 23:59 loopt deze actie

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20181012-WA0019.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,4 KB
ID:	1567418

                        Comment


                          We hebben nog een aantal artikelen van Pangu OP=OP

                          (Bestellen gaat niet meer want de voorraad is op bij Pangu in deze artikelen)

                          Heilong River ( 2 stuks )
                          Waikiki ( 2 stuks )
                          Mount Song ( 12 stuks )
                          Hong Kong ( 12 stuks )
                          SHANGHAI ( 1 stuks )
                          On the Beat ( 8 stuks )
                          Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 12 October 2018, 22:34.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                            We hebben nog een aantal artikelen van Pangu OP=OP

                            (Bestellen gaat niet meer want de voorraad is op bij Pangu in deze artikelen)

                            Heilong River ( 2 stuks )
                            Waikiki ( 2 stuks )
                            Mount Song ( 12 stuks )
                            Hong Kong ( 12 stuks )
                            SHANGHAI ( 1 stuks )
                            On the Beat ( 8 stuks )
                            2 X yellow river nog 2014 de winnaar van 2017 bij vuurwerkcrew

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                              Profiteer nog van deze mooie actie

                              Ook in de outlet staat nog wat broekhoff beschikbaar.

                              Deze artikel lopen wel snel op dit moment dus wil je nog profiteren wees er op tijd bij.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                                Ik heb zojuist een bevestiging gekregen en boek even 1 karton op heb er nog 2 kunnen aankopen na de telling.

                                Dennis
                                Pfoe was even bang dat ik te laat was. Toch nog maar ff 2 van deze fantastische waaiers gescoord. Dennis stop nu svp maar met nieuwe dingen in de Outlet te zetten.

                                Comment

                                Working...
                                X