Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
    Komt er nog wat nieuws in de outlet in de aanloop naar november? Of is het zo wel klaar
    Ik zal eerlijk zijn op dit moment wel !

    Maar als ik toch iets leuks tegen kom kan het zo maar op de webshop komen.

    Comment


      Wat is eigenlijk jullie opslag capaciteit, 20 ton ofzo? Dikke freak actie hoor petje af.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
        Wat is eigenlijk jullie opslag capaciteit, 20 ton ofzo? Dikke freak actie hoor petje af.
        Hoi sirene

        Nee hoor 10 ton en dit gaat prima geen probleem.

        En natuurlijk werken we ook strak samen met de importeurs dat is van groot belang ook.

        Gewoon goeie planning en goed met de jongens overleggen van de bunkers.
        Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 21 October 2018, 18:48.

        Comment


          Hey Dennis,

          Vorige jaar ook bij je besteld en was echt top.
          Heb je nog een aanrader voor een mooie box rond de 80 euro

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kippensok Bekijk bericht
            Hey Dennis,

            Vorige jaar ook bij je besteld en was echt top.
            Heb je nog een aanrader voor een mooie box rond de 80 euro
            Wil je 30mm, mag het ook compound zijn, heb je voorkeur voor een bepaalde importeur? Dennis heeft meer dan genoeg keus. Maar even een aantal suggesties van mijn kant zo rond de 80 euro: Smashbox 3, Dragon Box 1, 2 of 3, EVO Bomber. Mocht je het budget nog iets weten op te rekken kan ik je de Brasilian Box zeker aanraden

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door kippensok Bekijk bericht
              Hey Dennis,

              Vorige jaar ook bij je besteld en was echt top.
              Heb je nog een aanrader voor een mooie box rond de 80 euro
              Dragon box 1 of 2
              EVO bomber
              Of uit de outlet 2 pack extreme 2 x 35 shots
              En heb je nog wat ruimte voor wat extra.

              Dennis

              Comment


                Ben meer een meekijk lid en ik volg dit topic al enig tijd. Een super assortiment waar je heel wat kan halen. Ben langzaam lijstjes aan het maken. Iemand nog aanraders?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door CaptainKjoek94 Bekijk bericht
                  Ben meer een meekijk lid en ik volg dit topic al enig tijd. Een super assortiment waar je heel wat kan halen. Ben langzaam lijstjes aan het maken. Iemand nog aanraders?
                  Leuk om te lezen

                  en ja het blijft altijd een persoonlijk iets en wat je zelf leuk vind.



                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door CaptainKjoek94 Bekijk bericht
                    Ben meer een meekijk lid en ik volg dit topic al enig tijd. Een super assortiment waar je heel wat kan halen. Ben langzaam lijstjes aan het maken. Iemand nog aanraders?
                    De nieuwe cakes van Evo: Polaris, Angel dust en Air Benders, Color Ghost zijn wel toppertjes in mijn ogen

                    Comment


                      We hebben de laatste 5 stuks inmiddels op voorraad OP=OP

                      Bij bestellen is helaas niet meer mogelijk ook deze zijn op.


                      Normaal 129,00 nu voor € 65,00

                      6 Professionele cakes van 19 schoten met diversen gekleurde, gouden en knetterende boeketten met elk een finale van een aantal schoten!



                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1657.1539032272.png
Vertoningen:3
Grootte:707,8 KB
ID:	1567958






                      Let op 1 november zullen we de webshop om gaan zetten naar de verkoopdagen en zullen de freak prijzen vervallen.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                        De nieuwe cakes van Evo: Polaris, Angel dust en Air Benders, Color Ghost zijn wel toppertjes in mijn ogen
                        Nog nooit evolution gehad eerlijk gezegd. Niet echt dealers in de buurt. Vier vuurwerkwinkels in het dorp met allemaal hetzelfde assortiment xD. Anyway mijn ogen vallen op serenity, rambam 3.0, the corrola fairytail ass en van pangu garden party I, collourfull city. Maarja wil ook nog losse cakes en budget is om en nabij 500. Keuzesss....

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                          Leuk om te lezen

                          en ja het blijft altijd een persoonlijk iets en wat je zelf leuk vind.



                          www.vuurwerkalmerehaven.nl
                          Kleuren houd ik echt van, tegelijketijd ook een beetje rammen met die bak. Transbomber bijvoorbeeld alleen beetje eenzijdig effect. Altijd vuurwerkvisie gehad en nu ik dit forum een beetje volg wil ik pangu en evo is gaan proberen.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                            Hoi sirene

                            Nee hoor 10 ton en dit gaat prima geen probleem.

                            En natuurlijk werken we ook strak samen met de importeurs dat is van groot belang ook.

                            Gewoon goeie planning en goed met de jongens overleggen van de bunkers.
                            Ik help het je hopen, kan zoveel mis gaan als je afhankelijk bent.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                              Ik help het je hopen, kan zoveel mis gaan als je afhankelijk bent.
                              Gaat al 2 jaar prima en geen klachten alleen maar mooie berichten.

                              Wij hebben tevens een heel voorraad systeem er achter hangen die alles zelf berekend


                              Tevens hebben we het hele jaar alle blokken openstaan dus een mooie verdeling krijg je dan en is een blok vol dan geeft hij hem niet meer aan in de keuze.

                              En ja tuurlijk zijn we afhankelijk van de importeurs maar daar zijn afspraken mee en die zijn altijd goed gegaan.

                              En een afkeur daar kunnen wij ook helaas niets aan doen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                                De laaste 3 inmiddels in de voorraad deze kan ik ook niet meer bij bestellen bij broekhoff deze zijn uitverkocht in de outlet.

                                Normaal € 99,00 Nu voor € 53,99

                                [ATTACH=CONFIG]39657[/ATTACH]
                                Deze topper hebben we nog beschikbaar helaas bij bestellen is niet meer mogelijk.

                                Verder zullen we de shop gaan omzetten op 1 november hou hier rekening mee als je nog iets wilt bij bestellen.

                                Comment

                                Working...
                                X