Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
    Op de demo was dit verreweg het beste blok!
    Maar op een of andere manier komt dat niet goed over op film?
    Helemaal met Luc eens. Afgelopen Demo van VWT voor het eerst gezien en ik was ook onder de indruk.

    Comment


      Mooi maar de pangu is beter komt mede door de stijghoogte

      Comment


        Hier nog een recent filmpje, de kleuren vallen wel mooi langzaam weg hoor en lijken lang te blijven branden.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
          Mooi maar de pangu is beter komt mede door de stijghoogte
          Ik heb deze bak alleen op de demo's gezien en de Colorfull City van Pangu vorig jaar zelf gehad, maar ik zou niet zo snel zeggen dat de Pangu versie beter is hoor. Ik vond deze op de demo's minimaal gelijkwaardig! Aankomend jaar heb ik beide blokken, dan kan ik ze nog beter vergelijken!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Heb ze beide van de week op een compilatie gezien, de Colorful City is duidelijk beter gevuld en heeft grotere boeketten. De spinners zijn van dezelfde kwaliteit en de Colorful City is ook gevarieerder natuurlijk. Ik zou zeker voor de Colorful City kiezen als je twijfelt tussen deze 2.

            Comment


              Super leuk blok alleen de boeketten zijn niet echt overtuigend. Wat ook een optie is om 4x de snakeyes te pakken.....
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                Ik kwam nog een filmpje tegen op youtube (Mainfire Feuerwerke). Ik vind dat de kleuren goed tot zijn recht komen op film, waaronder de kleur blauw. Heb deze box helaas nog niet live gezien, maar ik hoop dat daar dit jaar verandering in komt. Hetzij bij een demo, hetzij in de straat.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Dit is in real-life echt zo'n dik blok!!

                  Dit wordt een gewild product in januari 2019! Let maar op
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Deze dit jaar voor het eerst. Ben het eens dat deze zeker dik is, prijskaartje van 120 euro is veel te gek in mijn ogen.

                    Met freakactie/korting zeker leuk! Maar als ik hem zou moeten kopen voor 120 euro laat ik hem toch echt staan.
                    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                    Comment


                      Vorig jaar ook op een demo gezien vond het toen een van de betere boxen van VW Totaal wat ze schoten

                      Comment


                        Wat vinden anderen van de 1,2" Spinnerz 2 Colorz

                        "Dit is erg lekker hoor... Tempo is voor sommigen misschien wat te vlot, maar m.i. precies goed! Eindelijk spinning tails die het echt doen”
                        fireworkaddict - Vuurwerkcrew.nl
                        "De mooiste nieuwkomer van 2017 vind ik! Misschien volgend jaar 2 tegelijk als finale :-) Deze box is perfect!”
                        1Salute - Vuurwerkcrew.nl
                        "Vond dit één van de mooiste bakken die ik had. Prachtige kleuren! Volgend jaar de hele 1.2" serie maar eens proberen."
                        MrXtremeFireworks - Vuurwerkcrew.nl
                        "Echt een box waar je de buurt wel ff mee weg blaast, wat een prachtige box. Vind die spinning tails helemaal geweldig, zorgen voor veel extra geweld. "
                        omepje - Vuurwerkcrew.nl


                        Dit staat op de vuurwerktotaal verkoop pagina van deze box

                        Comment


                          Niets aan gelogen tog, is echt een geweldige box .
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Prachtig ding dit wat een geweldige kleurenmix wordt lastig kiezen tussen die van pangu en deze.

                            Comment


                              Ik heb hem besteld samen met de glitter willowz 2 colorz en ik ga ze tegelijkertijd schieten

                              Comment


                                Gepaste tijd om een video'tje hiervan te uploaden dus

                                Prima doosje met goede burst. Maar de pauze's is wel iets wat ik graag weg zou wensen.

                                Comment

                                Working...
                                X