Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Vond dit één van de mooiste bakken die ik had. Prachtige kleuren! Volgend jaar de hele 1.2" serie maar eens proberen.

    Comment


      #62
      thanks voor het filmen ziet er goed uit!

      Comment


        #63
        Wat een beuker zeg, ontzettend gave box. Deze moet er volgend jaar ook zeker weer bij zijn, enorm van genoten. Heerlijk tempo, geweldige burst en de effecten waren ook dikke prima.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Dit was echt een mooie bak

          Comment


            #65
            Schitterend bakkie dit zeg!

            31/12 Knalle als een malle!

            Comment


              #66
              Ik was bang dat door de harde wind het effect niet tot zijn recht kwam dus deze staat ook nog hier. Wel een prachtig uitgevoerd effect als ik de films hier boven kijk!

              Comment


                #67
                Zoals een spinning to multicolor hoort, rap tempo en hoge kwaliteit, maar ook nog eens een mooie combinatie van kleuren. Must have wat mij betreft!

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Zoals een spinning to multicolor hoort, rap tempo en hoge kwaliteit, maar ook nog eens een mooie combinatie van kleuren. Must have wat mij betreft!

                  Volledig mee eens!

                  Comment


                    #69
                    Wat een burst had deze, niet verwacht! Mooie boxen die 1,2" serie.

                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment


                      #70
                      De reden dat ik deze niet op mijn lijst had gezet is omdat de effecten in mijn ogen niet al te groot zijn. Dit vind ik nu na het zien van de filmpjes nog steeds. Dit in vergelijking met alle andere Volt producten, waar de uitwerkingen in mijn ogen allemaal een stuk groter waren. Nee deze box kan mij niet bekoren.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #71
                        Mooie kleuren, goede spinners en lekker tempo.
                        Effecten zijn helaas niet groot. Had dit jaar ook nog de Spinning To Multicolour van Geisha en die vond ik wat dat betreft stukken beter. Klapte ook harder.

                        Comment


                          #72
                          Omdat deze bak veel wordt vergeleken met andere van dit type. Heb persoonlijk alleen de Colorful City van Pangu geschoten, en vlak daarna deze 1.2". Hierbij de vergelijkingsvideo:

                          Voor meer informatie (productiejaar, camera etc.) zie beschrijving onder YouTube video zelf

                          (Overigens valt me op dat iedereen de 'spinnerz' schrijft als spinners met een S, maar op de doos staat duidelijk een Z, of ben ik gek? )

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                            Omdat deze bak veel wordt vergeleken met andere van dit type. Heb persoonlijk alleen de Colorful City van Pangu geschoten, en vlak daarna deze 1.2". Hierbij de vergelijkingsvideo:

                            Voor meer informatie (productiejaar, camera etc.) zie beschrijving onder YouTube video zelf

                            (Overigens valt me op dat iedereen de 'spinnerz' schrijft als spinners met een S, maar op de doos staat duidelijk een Z, of ben ik gek? )
                            is met een Z
                            overigens, die hele volt compound lijn is me zeker niet tegen gevallen, stuk voor stuk toppers
                            www.rowyvuurwerk.nl

                            Comment


                              #74
                              Heb deze ook geschoten. Hele fijne bak. Die spinning tail erg goed, burst en multicolor peony ook.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #75
                                Vooral de prijs is super, zonder freakactie al voor 99,99 te verkrijgen! Dat zie je niet zo snel met 2000gram kruit en zo'n top bakje.

                                Comment

                                Working...
                                X