Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    We hadden deze vorig jaar ook, niet gefilmd jammer genoeg.
    Maar vond het maar klein en simpel hoor.
    Vergeleken met de cake's die naast me werden afgeschoten, en die ik zelf de lucht in schoot.
    Daarom neem ik die van Rubro ook niet.
    Laatst aangepast door bertensandra; 15 October 2018, 21:57. Reden: ook stond dubbel

    Comment


      Ik vond de spreiding toch echt niet slecht. Ja, er waren cakes en boxen met grotere boeketten maar dan wel minder vol. Voor die 66 euro die ik er voor betaald had was 'ie echt prima.

      Comment


        Zeker hij was een beetje minder dan op de demo. Maar nog steeds prima voor in de straat.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
          We hadden deze vorig jaar ook, niet gefilmd jammer genoeg.
          Maar vond het maar klein en simpel hoor.
          Vergeleken met de cake's die naast me werden afgeschoten, en die ik zelf de lucht in schoot.
          Daarom neem ik die van Rubro ook niet.
          ben ik toch niet echt met je eens...vond de spreiding wel prima hoor...alleen niet zo groot als op de demo. Kon ook bijna niet

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
            ben ik toch niet echt met je eens...vond de spreiding wel prima hoor...alleen niet zo groot als op de demo. Kon ook bijna niet
            Ik sluit mij aan bij Bastiaan. Deze was wel degelijk heel breed. Kijk vooral ook nog even naar de video van de Eindshow van Boulevard Outdoor. Daar zit deze ook in en kun je goed zien hoe breed de spreiding is in vergelijking met andere cakes.
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              Ik was er ook tevreden over. Mooie kleur, deze video is opgenomen met de groothoek je ziet de hele breedte va de straat. En dat voor zo'n klein doosje

              #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

              Comment


                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1544386956949.jpg
Vertoningen:1
Grootte:49,3 KB
ID:	1569359
                Morgen in de aanbieding bij Vuurwerkmania.
                Benieuwd wat hier dan de voorwaarden zijn want dit is best interessant
                31/12 Knalle als een malle!

                Comment


                  Als ik dit soort acties voorbij zie komen voel ik me echt een pannenkoek dat ik hem op 7 januari voor €99 (!) heb gekocht bij Orthen...
                  I think I'm rocking with the best!

                  Comment


                    Ach hier zullen ook weer voorwaarden aan zitten natuurlijk. Ik ben benieuwd wat het nu weer zal zijn.

                    Comment


                      Dit is blijkbaar de nieuwste marketing strategie bij de importeurs.
                      Morgen maar eens kijken voor hoeveel geld er bij besteld moet worden ...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
                        Als ik dit soort acties voorbij zie komen voel ik me echt een pannenkoek dat ik hem op 7 januari voor €99 (!) heb gekocht bij Orthen...
                        Dat gevoel heb ik ook maar blijf je houden.

                        Hij is ook weer verdwenen van Facebook zie ik
                        Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                        Comment


                          Wat een gekke prijs...

                          Comment


                            Zal je vast ook voor 150 of 200 euro of zo voor moeten bestellen.

                            Comment


                              Het moet niet gekker worden haha, ben ook benieuwd naar de voorwaarden. Maar denk dat je idd minimaal voor 100 euro moet bestellen

                              Comment


                                Prijzenoorlog gaat aardig zo

                                Comment

                                Working...
                                X