Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het blijkt écht een actie van Mania te zijn.
    Er zitten overigens wel voorwaarden aan verbonden, maar morgenochtend zullen we het zien want dan komt deze actie online...

    Comment


      Ben benieuwd, heb er al een besteld, maar mocht de actie een beetje interessant zijn dan ga ik zeker overwegen er nog eentje bij te bestellen.
      16e jaar op vuurwerkcrew!!

      Comment


        Voorwaarde is vanaf 100 euro bestellen.

        Comment


          Minimale bestelwaarde van €100,- (uitgesloten zijn superstunts, dump-deals etc). Het bestel bedrag van €29,99 telt niet mee voor gratis vuurwerk en max.1 per klant.

          Comment


            Mooie actie voor mensen die nog 100 euro willen uitgeven. Helaas max. 1 per klant anders had ik er een aantal gehaald.

            Comment


              Die 100 euro exclusief actieartikelen nekt de actie. Omgerekend kom ik dan bijna op de prijs van de maroon in de voorverkoop uit. Maar voor de mensen die nu nog moeten kopen is het overigens een prima actie
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                Vinden jullie dit nou echt een topper? Lijkt mij te eentonig, en leek me ook niet enorm kwa boeketten. Was vorig jaar een enorme hype omheen. (heb hem zelf nooit gehad)

                Liever dit, of een andere (gevarieerde) compound voor dezelfde prijs?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                  Die 100 euro exclusief actieartikelen nekt de actie. Omgerekend kom ik dan bijna op de prijs van de maroon in de voorverkoop uit. Maar voor de mensen die nu nog moeten kopen is het overigens een prima actie
                  Ja precies. Al was dat natuurlijk wel wet te verwachten en is dat zovaak bij de "gewone" acties bij meerdere dealers. Zelfde geldt bijv voor de WTF-box bij vuurwerktoppers

                  Comment


                    Als je nog wat te besteden hebt zou ik zeggen doen. Red Maroon is niet helemaal top maar toch ook weer niet zo slecht.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                      Als je nog wat te besteden hebt zou ik zeggen doen. Red Maroon is niet helemaal top maar toch ook weer niet zo slecht.
                      Hier in de straat was het de flop van de avond. We hadden er misschien iets te veel van verwacht en hij kwam dan ook echt nét van de boot af. Een jaartje drogen doet vaak wonderen.

                      Comment


                        Oh ja, en hij stond tussen de Transbomber en de 4seasons, die beiden kurkdroog waren.
                        Voor €29,99 kun je sowieso nooit een bult vallen. Dus mocht je nog Mania spullen willen bestellen dan zou ik het nu doen en dit bakje meepakken.

                        Comment


                          Het is ook maar een 1.1 kilo boxje

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                            Oh ja, en hij stond tussen de Transbomber en de 4seasons, die beiden kurkdroog waren.
                            Voor €29,99 kun je sowieso nooit een bult vallen. Dus mocht je nog Mania spullen willen bestellen dan zou ik het nu doen en dit bakje meepakken.
                            Die verschillen vallen wel op ja:
                            Een "vochtige" Red Maroon vs een droge Transbomber

                            Al was de red maroon droog geweest was hij alsnog weggevallen tegenover de Transbomber vermoed ik
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment


                              Wat wel tof is: je krijgt nog steeds het gratis vuurwerk van Mania erbij. Zelf ga ik er geen gebruik van maken, maar was het vermelden nog wel waard denk ik.
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                Misschien deze box met een Espada Palms en 2 aansteeklontjes erbij. Dan kom je op het bestelbedrag en betaal je voor beide boxen 130,- euro en krijg je er ook nog voor 25 euro gratis vuurwerk bij met een veiligheidsbril. Niet slecht als ik het zo bekijk. Had ik het budget of tijd om af te steken, had ik deze combi gekocht.

                                Comment

                                Working...
                                X