Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Radical Power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    goeie bak hoor valt weinig van te zeggen hoor .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #17
      Vind deze ook erg mooi. Zou hem zelf misschien wel los schieten aangezien ik de effecten niet heel goed bij elkaar vind passen.

      Comment


        #18
        Eens met Mavcovic, volgorde zou ik ook andersom doen want ik vind hem ook iedere cake net iets minder worden.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Ah kijk, dit zijn drie cakes uit het Drunk assortiment van Loots! Dus uit de fabriek van de Cruel Traction.

          Filmpje van Youtube geplukt:
          Laatst aangepast door Jeroom; 8 November 2016, 16:09.

          Comment


            #20
            Ja je hebt gelijk, goed ontdekt! Wat een goede cakes zijn dat zeg.. inderdaad zoals de Cruel Traction en je hoeft dan nu niet persé heel zo'n blok aan te schaffen als je wel wilt profiteren van dezelfde soort effecten. Komt gelijk op het lijstje!

            Comment


              #21
              Prachtig ding !! Heb 'm inderdaad achterste voren geschoten (C_B_A) waardoor de opbouw beter tot zijn recht kwam. Zou'm vanavond zo weer bestellen als ie beschikbaar was!!

              Comment


                #22
                Laatst aangepast door bassie1978; 16 February 2017, 09:06.

                Comment


                  #23
                  Ziet er prima uit zeg! Deze gaan we ook onthouden.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Prachtig assortiment! Deze is me eigenlijk nooit opgevallen ondanks dat ik sinds het begin al producten koop van Underground. Ik zou hem wel afsteken in de volgorde 3-1-2.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                      Prachtig assortiment! Deze is me eigenlijk nooit opgevallen ondanks dat ik sinds het begin al producten koop van Underground. Ik zou hem wel afsteken in de volgorde 3-1-2.
                      Klopt..ga ik volgend jaar ook doen.
                      3-2-1 zou ook kunnen maar denk dat 3-1-2 het mooiste tempo geeft.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Prachtig assortiment! Deze is me eigenlijk nooit opgevallen ondanks dat ik sinds het begin al producten koop van Underground. Ik zou hem wel afsteken in de volgorde 3-1-2.
                        Mij ook niet Ruben, en ik denk dat ik ze solo zou schieten want ze zijn het waard om solo gezien te worden. Prachtige cakes
                        Laatst aangepast door Torrr; 6 January 2017, 14:41.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          Deze 2x geschoten 1x los en 1x doorgelont ben het met jullie eens dat t eigelijk anders om moest cake 1 en 2 zijn erg mooi cake 3 had wat fellere cracking mogen hebben. al met al leuk ding volgend jaar zeker weer in t ass.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door PyroLunatic010 Bekijk bericht
                            Deze 2x geschoten 1x los en 1x doorgelont ben het met jullie eens dat t eigelijk anders om moest cake 1 en 2 zijn erg mooi cake 3 had wat fellere cracking mogen hebben. al met al leuk ding volgend jaar zeker weer in t ass.
                            Mijn excusses ik heb me vergist in de cake met crackling die zat er namelijk helemaal niet in XD verwarde mezelf met cake 4 van de realdeal box

                            Comment


                              #29
                              Nog een straatfilmpje van dit mooie setjes cakes. (film is van Broodje Vlees)

                              Comment


                                #30
                                Wow ziet er goed uit zeg. Heb hem afgelopen jaar op een demo gezien en deze box maakte wel indruk zeg. Cake 1 en 2 hebben echt geweldige blinkers. Helaas niet in de straat gehad, maar dit is er zeker 1 om te onthouden.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X