Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Radical Power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    De Radical Power zijn 3 hele dikke 19 shot cakes, dikker dan dat ga je het niet zo snel krijgen. De Big Pleasure lijkt mij ook een goede cakebox, met een redelijke lange tijdsduur. Dus puur wat je zelf wilt, wil je een soort mini showtje dan zou ik voor de Big Pleasure gaan. Wil je 3 cakes los schieten ( doorlonten kan natuurlijk ook ) of lekker rammen, dan zou ik voor de Radical Power gaan.

    Maar het laatste wat je zegt, beide + Kick the Sky klinkt ook heel goed! Dan hoef je niet te kiezen en heb je een leuke, kleine collectie toch? Zijn allemaal prima producten.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      De Radical Power zijn 3 hele dikke 19 shot cakes, dikker dan dat ga je het niet zo snel krijgen. De Big Pleasure lijkt mij ook een goede cakebox, met een redelijke lange tijdsduur. Dus puur wat je zelf wilt, wil je een soort mini showtje dan zou ik voor de Big Pleasure gaan. Wil je 3 cakes los schieten ( doorlonten kan natuurlijk ook ) of lekker rammen, dan zou ik voor de Radical Power gaan.

      Maar het laatste wat je zegt, beide + Kick the Sky klinkt ook heel goed! Dan hoef je niet te kiezen en heb je een leuke, kleine collectie toch? Zijn allemaal prima producten.
      Tja is niet meer een kleine collectie. In de afgelopen maanden toch wel weer wat leuke dingen verzameld.
      Ik heb alleen niet zo veel ervaring met Wolff en wil deze ook maar eens gaan testen. Het wordt denk ik toch de RP. De Big Pleasure laat ik schieten, koop daarvoor toch liever wat cakes van Funke.
      Dank in ieder geval voor jullie reactie/mening

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        De Radical Power zijn 3 hele dikke 19 shot cakes, dikker dan dat ga je het niet zo snel krijgen. De Big Pleasure lijkt mij ook een goede cakebox, met een redelijke lange tijdsduur. Dus puur wat je zelf wilt, wil je een soort mini showtje dan zou ik voor de Big Pleasure gaan. Wil je 3 cakes los schieten ( doorlonten kan natuurlijk ook ) of lekker rammen, dan zou ik voor de Radical Power gaan.

        Maar het laatste wat je zegt, beide + Kick the Sky klinkt ook heel goed! Dan hoef je niet te kiezen en heb je een leuke, kleine collectie toch? Zijn allemaal prima producten.
        Tja is niet meer een kleine collectie. In de afgelopen maanden toch wel weer wat leuke dingen verzameld.
        Ik heb alleen niet zo veel ervaring met Wolff en wil deze ook maar eens gaan testen. Het wordt denk ik toch de RP. De Big Pleasure laat ik schieten, koop daarvoor toch liever wat extra cakes van Funke.
        Dank in ieder geval voor jullie reactie/mening

        Comment


          #49
          Even doorspoelen naar 16:54, super dikke box hoor! Mega effecten maar wel duur.

          https://youtube.com/@Pyroblom

          Comment


            #50
            't kost wat maar dan heb je ook wat. Wat een gaaf ding zeg!

            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
            Even doorspoelen naar 16:54, super dikke box hoor! Mega effecten maar wel duur.

            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              #51
              Deze toch nog maar even meegepakt voor 59,- euri. Wat een prachtcakes zijn dit.

              Comment


                #52
                Blij dat ik karton heb bemachtigd

                Comment


                  #53
                  Na alle lovende reacties van afgelopen jaar, moest deze er ook maar komen! Drie vette 19 shot cakes voor een zeer nette prijs! Grote effecten, harde klappen! Me like!

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #54
                    Ja deze was echt goed weer zeg. Dat goud in cake nummer 2.
                    Hier de film
                    Knaap!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                      Ja deze was echt goed weer zeg. Dat goud in cake nummer 2.
                      Hier de film
                      Wow, die Multi colour in cake 1 is ook vet !
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #56
                        :-) Cake 1 en 3 zijn zo goed, dat cake 3 bijna een beetje verbleekt....

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                          :-) Cake 1 en 3 zijn zo goed, dat cake 3 bijna een beetje verbleekt....
                          Je bedoeld cake 2 denk ik
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #58
                            Wat is het rustig in dit topic!

                            Wat een heerlijke cakes zijn dit zeg! Prima om los te schieten! Gaat op de lijst!
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #59
                              Heb deze nog nooit gezien.
                              Maar wat een belachelijk goed setje!

                              Comment


                                #60
                                Staat al een tijdje op de afhaalbon hier hoor. Komen al geweldig over op de films. Kijk hier heel erg naar uit!

                                Comment

                                Working...
                                X